LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 19 dagen zonder internet, tv en telefoon ondanks overstapservice

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
FLelieveld
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2021 04:57

19 dagen zonder internet, tv en telefoon ondanks overstapservice

Ongelezen bericht door FLelieveld »

Nadat ik te kennen had gegeven over te willen stappen van T-Mobile naar KPN van beide providers de garantie (middels overstapservice) gekregen dat ik pas zou worden afgesloten wanneer ik verbinding via KPN zou hebben. Op 15 februari werd ik door T-Mobile zonder waarschuwing afgesloten, ondanks de gegeven garantie. Na contact met beide maatschappijen bleven deze naar elkaar wijzen als de schuldige in deze kwestie, die buiten mijn weten is ontstaan.

Om een klant (van beiden ?) zo in de kou te laten staan is in deze moderne tijd niet meer van deze werelld. Inmiddels heeft KPN voor een noodoplossing gezorgd die ik sinds 7 maart gebruik. Echter T-Mobile heeft al die tijd niets van zich laten horen, en heeft ook geen enkel excuus gemaakt voor het afsluiten. Inmiddels ten einde raad het reeds betaalde abonnementsgeld voor T-Mobile door ING terug laten storten, en U raad het al: een bliksemsnelle reactie in de vorm van een sms (men wist kennelijk dat ik was afgesloten !) om het geld zo vlug mogelijk terug te betalen. De reden voor de overstap was de slechte service van T-Mobile inzake het niet werken van een 2e tv. Daar is een monteur naar wezen kijken, die alleen maar kon constateren dat het signaal te zwak was. Daarna is mij nooit aangeboden om het abonnementsgeld te verlagen. Ook na afsluiting op 15 februari was het vragen om aanpassing van het abonnementsgeld geen onderwerp voor T-Mobile. Kort gezegd: Bijzonder slechte service van T-Mobile die schijnbaar alleen maar geld wil zien !

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: 19 dagen zonder internet, tv en telefoon ondanks overstapservice

Ongelezen bericht door sylvesterb »

FLelieveld schreef:
08 mar 2021 05:22
Bijzonder slechte service van T-Mobile die schijnbaar alleen maar geld wil zien !
Vind het niet echt bijzonder, u neemt een dienst af bij KPN en dat is een overstap service. Soms gaat z'n proces mis maar vrijwel altijd is de nieuwe provider hiervan de oorzaak. U gaat echter zonder de werkelijke "schuldige" de betalingen een T-Mobile storneren, natuurlijk willen zij dan gewoon de betaling zien. Maar wat is nu precies uw vraag?

capenn
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 mei 2015 02:28

Re: 19 dagen zonder internet, tv en telefoon ondanks overstapservice

Ongelezen bericht door capenn »

Stap over naar Freedom.nl en je hebt dit probleem niet meer. Is meestal ook nog goedkoper en altijd duurzamer!

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: 19 dagen zonder internet, tv en telefoon ondanks overstapservice

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

capenn schreef:
17 mar 2021 16:21
Stap over naar Freedom.nl en je hebt dit probleem niet meer. Is meestal ook nog goedkoper en altijd duurzamer!
Leg eens uit hoe zij kunnen garanderen dat er nooit fouten worden gemaakt?

Gesloten