LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 2 keer een defecte iPhone van Telefoondiscounter

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
swillempie
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jan 2021 23:08

2 keer een defecte iPhone van Telefoondiscounter

Ongelezen bericht door swillempie »

Hallo, ik reageer omdat ik in het begin zeer te spreken was over Telefoondiscounter goed contact email en snelle reperatie van refurbisch Iphone van 215 euro.
daarna echter enkele weken "gebruikt" maar op gegeven moment moederbord defect en deed niets meer.
ik was dus in gebreke (volgens hun) binnen 2 weken terug en dan geld terug mogelijk. maar omdat ik in de 2 weken na reperatie hem even heb gebruikt is dit dus niet haalbaar (ik bedoel 2 weken regel) ik heb hun nu verteld dat ik niet meer geinteresseerd ben in dit artikel en wilde mijn 215 euro terug gestort. dit was echter (het 2 weken verhaal) niet mogelijk en er zou naar gekeken worden en reperatie zou volgen. maar ik wil hem niet meer omdat ik er geen vertrouwen meer in heb, ook naar hun toe gezegd.
wel bood ik aan om (vanwege hun kosten, denk ik) aangeboden dat ze 175 euro gaan overmaken. maar tot op heden niets gezien.
zeer teleurstellend allemaal.

wfa stift
Laatst gewijzigd door Radar op 20 jan 2021 09:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel door moderatie verduidelijkt

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: 2 keer een defecte iPhone van Telefoondiscounter

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Er is weinig chocola te maken van uw verhaal. U hebt schijnbaar een refurbished telefoon ter reparatie aangeboden en deze is gerepareerd voor €215. Enkele weken later is het moederbord defect en wilt u het reparatiebedrag terug hebben.
Toch even een paar vragen:
-Wanneer is de telefoon gekocht?
-Wat is de reden van de eerste reparatie?
-Hoeveel tijd zat er tussen het terug krijgen van de telefoon en dat het moederbord defect ging?
-Wat bedoeld u met dat u in gebreke bent?

Gesloten