Alle Iphone 11 's met een KPN abonnement werken niet samen, al 3 maanden !!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
-Jan_
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 nov 2022 19:49

Alle Iphone 11 's met een KPN abonnement werken niet samen, al 3 maanden !!

Ongelezen bericht door -Jan_ »

Al 3 maanden hang ik wekelijks aan de telefoon met mijn probleem. De helpdesk heeft mij van alles laten doen tot het restten van het toestel. Niets hielp.

Op 18 Oktober verteld de helpdesk dat KPN met dit probleem bekend is. Via het KPN forum vindt ik onderstaande item wat 189299 keer is bekeken :
https://forum.kpn.com/mobiel-15/sinds-z ... -11-569833

Hier staan nu bijna 6000 reacties !!! met mensen met hezelfde probleem (iphone 11 en KPN samen werken niet) die dit item op het forum blijkbaar gevonden hebben. Vraag mij af hoeveel meer mensen met dit probleem zitten...
Hier staan dus nu al honderden mensen die al weken op een oplossing wachten en iedere dag melden zich meer mensen.
Het lijkt erop dat KPN de iphone 11 toestelen omruilt voor een Iphone 12. Dit is natuurlijk super, maar de snelheid waarmee dit gaat is bedroevend en de terugkoppeling wanneer je gebeld wordt is NERGENS te vinden.

Zelf wacht ik nu ruim 8 weken, zogauw ik buitens huis kom doet mijn Iphone 11 het bijna niet meer.
Thuis heb ik wifi en dan werkt alles. Het toestel is bij KPN gekocht en abonnement is een onbeperkt abonnement van KPN. Hoe simpel zou het moeten zijn

Waar kun je een klacht indienen over KPN als consument.
Via KPN wordt ik al weken het bos ingestuurd zonder verdere informatie wanneer ze het oplossen.
HELP een verdrietige consument

vr grt.

Seinhuis
Berichten: 2375
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Alle Iphone 11 's met een KPN abonnement werken niet samen, al 3 maanden !!

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Mijn advies is om een officiële klacht in te dienen op www.kpn.com/algemeen/klacht.htm. Hopelijk wordt u dan sneller geholpen.

Ook kunt u naar uw rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl voor hulp of advies.

Eventueel kunt u naar https://www.degeschillencommissie.nl/ov ... ediensten/ voor een bindend uitspraak. U kunt niet een iPhone 12 eisen, maar wel een werkend product.

-Jan_
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 nov 2022 19:49

Re: Alle Iphone 11 's met een KPN abonnement werken niet samen, al 3 maanden !!

Ongelezen bericht door -Jan_ »

In eerste instantie heb ik uit ten treure met 08000402 de helpdesk gesproken.
Eerst wist men van niets en liet je allerlij zaken uitvoeren, echter dit bood geen soelaas.
Via KPN helpdesk zou er een NSSD document zijn ingevuld op 16 oktober en zou ik binnen 3 dagen gebeld worden, dat zou 19 of 20 oktober geweest moeten zijn. Tot op heden nog niets gehoord.
Rond 16-18 oktober kwam ik er ook achter dat er op het KPN forum een item over dit probleem liep, hier heb ik mijn profiel geupdate zoals aangegeven stond in dat artikel en mij op het forum artikel gemeld.

Tot op heden is het mij dus niet duidelijk of ik ergens op een lijst sta om gebeld te worden, voor het uitwerken van een oplossing. Je krijgt geen enkele bevestiging of je ergens genoteerd staat op een lijst die afgewerkt wordt.
Zou immers ruim 3 weken geleden al zijn teruggebeld en het is helaas stil aan de overkant.

PS. de ironie is dat ik door omstandigheden de afgelopen 11 weken, 6 weken in het buitenland ben geweest. In al deze landen werkt de iphone 11 van mij prima, zogauw ik weer op schiphol aankom is het afgelopen. Hierdoor was het mij ook niet direct duidelijk dat het een connectie probleem is tussen KPN en Iphone 11. Op wifi werkt de Iph11 prima.
(Turkey, Egypte, Duitsland, Costa Roca en Spanje)

vr grt Jan vM

-Jan_
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 nov 2022 19:49

Re: Alle Iphone 11 's met een KPN abonnement werken niet samen, al 3 maanden !!

Ongelezen bericht door -Jan_ »

Seinhuis schreef:
10 nov 2022 10:51
Mijn advies is om een officiële klacht in te dienen op www.kpn.com/algemeen/klacht.htm. Hopelijk wordt u dan sneller geholpen.
Als je deze procedure volgt kun je geen technische klacht aanmaken, alleen voor:
-Factuur & betalen
-Bestelling & levering
-2 facturen ontvangen

Vervolgens wordt je doorgesluis naar 08000402.
Daar wordt je helaas niet geholpen.

BevdSteeg
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 jun 2020 18:52

Re: Alle Iphone 11 's met een KPN abonnement werken niet samen, al 3 maanden !!

Ongelezen bericht door BevdSteeg »

Update uitvoeren van IOS?

-Jan_
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 nov 2022 19:49

Re: Alle Iphone 11 's met een KPN abonnement werken niet samen, al 3 maanden !!

Ongelezen bericht door -Jan_ »

Vriendelijk dank voor het knip en plak werk..
Ja de KPN probeert het netjes op te lossen, maar het duurt al maandennnnnnnn. :shock:

Buitenshuis heb je weinig aan je GSM. Internet doet het zelden en bellen gaat lastig.

Plaats reactie