LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN-InternetPlusBellen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ikbenik

Re: KPN-InternetPlusBellen

Ongelezen bericht door ikbenik »

ja dat zal wel zo zijn maar het is toch te erg dat je er een lijn bij moet doen om altijd goed te zitten.
zo hoort het toch niet werken en ik vind persoonlijk dat je van een bedrijf wat zo groot is als kpn of tenminste wat dat pretendeerd te zijn je wel wat meer service mag verwachten
Zo hoort het wel te werken.
zo hoort het toch niet werken en ik vind persoonlijk dat je van een bedrijf wat zo groot is als kpn of tenminste wat dat pretendeerd te zijn je wel wat meer service mag verwachten
Houdt je nu zo van de domme of ben je werkelijk zo dom?
Of wil je het werkelijk niet begrijpen?

VOIP heeft niet de dezelfde kwaliteit als de analoge telefoonlijn of ISDN.
Dat is de techniek eigen.

Je kunt wel van een auto willen dat als je heel hard remt dat je zonder ABS de wielen niet gaan blokkeren, maar alleen met ABS gaan de wielen niet blokkeren.

Zo is het met VOIP ook.

Mijn advies is:
Voor de telefoon gewoon de vertrouwde telefoonlijn.
Voor internet gewoon ADSL.

mboos
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 aug 2006 21:59

Re: KPN-InternetPlusBellen

Ongelezen bericht door mboos »

Inderdaad, als iets goed werkt, moet je het ook zeggen. Dus: InternetPlusBellen werkt bij mij; bellen, internetten, alles! Tegen alle verwachting in, en in 1x. Werkt alles nu vlekkeloos ? Technisch wel ja maar ik heb nu dus wel nog wel een klein "administratief" probleempje: ik kan tot nu toe bij "Mijn Gegegevens" nog steeds geen mailbox gegevens (gratis spamfilter / virusscanner e.d.) instellen/ wijzigen, omdat ik nog "openstaande orders" zou hebben (=InternetPlusBellen). En dit terwijl ik op 17/02 een e-mail van Planet heb gehad met "gereedmelding aansluiting". Ander klein detail: afgelopen vrijdag ontving ik van Planet een brief met als onderwerp: "bevestiging aanvraag". Met instructies die ik voor de aansluiting en de melding dat ik binnenkort de experia box kan gaan ontvangen... (helpdesk 4x telefonisch/ via mail benaderd, tot nu toe nog geen resultaat).

ikbenik

Re: KPN-InternetPlusBellen

Ongelezen bericht door ikbenik »

Bij KPN is het inderdaad een administrative puinhoop.
Kijk maar naar de hoeveelheid klachten.


Maar ik heb nu al bijna 3 jaar internet via ADSL en telefoon van KPN.

In tegenstelling van UPC (die veelvuldig uitval kent van internet en telefoon) is het netwerk van KPN wel degelijk zeer betrouwbaar.

Ik ben zelf iemand die kiest voor betrouwbaarheid.

Daarom vind ik het ook onbegrijpelijk dat KPN het zeer betrouwbare telefoonnetwerk over 3 jaar weg wilt doen en dat ze totaal over willen stappen op het veel minder betrouwbare VOIP-techniek.

VOIP is veel te storingsgevoelig.

brechtsje
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mar 2007 22:14

Re: KPN-InternetPlusBellen

Ongelezen bericht door brechtsje »

ja dat blijkt.

maar goed ik heb ook nooit verwacht dat voip dezelfde kwaliteit zou hebben als de analoge lijn maar ik kan helemaal niet bellen.
je betaald er wel voor!
ik zit nu een jaar nog 6 maanden aan het contract vast en reken maar dat ik dan wegga bij kpn.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: KPN-InternetPlusBellen

Ongelezen bericht door queenfan »

@ Brechtsje, en ddan internetbellen via de kabel of via b.v tiscali????

Blijft hetzelfde geeft ook problemen.

spridget
Berichten: 12
Lid geworden op: 04 dec 2006 23:09

Re: KPN-InternetPlusBellen

Ongelezen bericht door spridget »

ruim 2 weken geleden heb ik een aangetekende brief naar hetnet verstuurd waarin ik mijn contract ontbind. Helaas tot op heden geen reactie van hetnet. De betalingen heb ik stopgezet!

Ik zal jullie niet vervelen met de reden waarom en ik heb geen zin meer om nog naar de helpdesk te bellen..

Het vervelende is nu dat ik geen nieuwe telefoon verbinding kan regelen voordat hetnet de situatie naar analoog heeft terugezet.

Wat mij betreft zijn al de grote telecom/internet etc jongens een stel witte boorde criminelen die alleen hun zakken willen vullen.

we zien wel hoe het afloopt

Gesloten