LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mobiel bankieren bij Postbank overbelast

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Willem van der Kraats

Mobiel bankieren bij Postbank overbelast

Ongelezen bericht door Willem van der Kraats »

De laatste week heb ik geprobeerd gebruik te maken van het aanbod van Postbank / telfort om bij besteding van f50,- beltegoed opwaarderen via mobiel bankieren f50,- 'gratis' te krijgen.

De eerste pogingen mislukten en na contact met Telfort werd bekend waarom > het systeem bij de Postbank is overbelast en werkt al weken niet na behoren!

Later in de week nogmaals geprobeerd of het nu wel werkte maar wederom geen bevestiging per SMS van de Postbank > dus weer niet gelukt.

Bij het controleren van mijn beltegoed hedenmorgen bleek het beltegoed ineen zo'n f150,- hoger te zijn!!!!! het was afgelopen week dus wel twee keer gelukt maar het systeem werkt dus niet > ****!

Gebeld met de Postbank. Kunnen eigenlijk niet veel voor je doen, alleen een klacht registeren, en geven ook zelf aan dat het systeem niet werkt! Priam, alhoewel........

Mijn grootste probleem is > ZE INFORMEREN HUN KLANTEN NIET EN DOEN NAAR BUITEN, naar de klanten, ALLEEN MAAR HALLEJUULA BERICHTEN UITGAAN.!!!!!!!!!!!!!

Meer dan 100.000 bezitters van dit mobile onding met mobiel bankieren onzin wordt dus in de maling genomen en het geld wordt gewoon twee, drie of meer keer afgeschreven zonder dat e.e.a. wordt bevestigd!

Mooie boel Postbank > ga zo door met je klnaten informeren!!!!!!

Je kan natuurlijk wel een brief sturen of klacht insturen maar assertief zijn ho maar!

Groeten,

Willem van der Kraats

Gesloten