LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele2 en internet??

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
rick

tele2 en internet??

Ongelezen bericht door rick »

Ik wil graag weten of er mensen zijn die NIET internetten via tele2 maar via kpn, maar toch de rekening via tele2 gepresenteerd krijgen.
Bij mij is nl dat wel het geval, maar ik weet nl heel zeker dat ik met de computer altijd via kpn inbel en niet via tele2.
Toch moest ik in 2 mnd tijd 800,- betalen, daar waar ik normaal rekeningen heb van rond de fl 20,-
En dan nog iets vreemds met mijn tele2 rekening: terwijl ik via tele2 bel... krijg ik deze telefoon kosten ook nog eens via de kpn gepresenteerd...schiet mij maar lek... ik weet niet meer waar ik of wie ik nu de schuld moet geven.
Ik ben al van af augustus in gevecht met tele 2 om dit ongedaan te krijgen, maar het wil niet echt vlotte.

mj huys

Re: tele2 en internet??

Ongelezen bericht door mj huys »

Als je ooit automatisch via tele 2 gebeld heb en het daarna telefonisch hebt omgezet kan je er donder op zeggen dat de computer van tele 2 dit niet heeft gewijzigd en bel je dus nog steeds via tele 2.
Gaat het alleen over internetkosten dan kan je nu bij tele 2 praten over internet vergoeding omdat ze veel klachten kregen over de kosten van internet zijn ze bezig deze rekeningen om te zetten naar kpn tarieven dit kan vele honderden guldens schelen. Ze weigeren echter nieuwe rekeningen te sturen je krijgt dus niks zwart op wit dit klopt dus ook niet.
Groetjes en sterkte
MJ Huys.

Gesloten