LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] At Home Klachten

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
FS
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jun 2006 21:55

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door FS »

Nou ik heb ook een deadline gesteld. Na 5 referentienummers (voor dezelfde klacht die nu nog niet is opgelost) en meer dan 20 uur telefoneren met de help?desk en Technische?dienst geef ik het op.

Dit is dus echt @Home, telefonie zoals het NIET hoort, en waar je zeker NIET als mens behandeld wordt. Je wordt gewoon als ordinaire melkkoe gebruikt om de jaarlijkse bonus van de directie te kunnen sponsoren.

Het is toch ongelofelijk met wat voor eenvoud referentienummers gewoon worden gesloten zonder een oplossing te vinden. Netwerkbeheer, Servicecontrol allemaal gaan ze het oplossen zeggen ze, alleen het jaartal wordt helaas niet verteld.....

Nou @home, mijn laatste referentienummer steken jullie maar in je r**t en veel plezier ermee, ik geef het op! Ik zou jullie bijna amateurs willen noemen maar dan stoot ik vele andere amateurs voor hun hoofd die het wellicht beter snappen dan jullie. En ongetwijfeld zit het foutje ergens in een typefout in de porteringsdatabase, maar daar zullen jullie wel nooit een oplossing voor vinden.

enne, ik heb er wel spijt van dat ik KPN heb opgezegd, ik twijfelde enorm want het werd of ADSL met telefonie of Kabel met telefonie en omdat ik jarenlang tevreden klant ben GEWEEST van @home heb ik helaas de verkeerde keuze gemaakt.

Zoals eerder vermeld een ontevreden klant is een verloren klant!

@Home, adieu

def
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 apr 2005 22:07

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door def »

het word er steeds gekker op hoor . vandaag heb ik weer naar jullie
tech-afdeling gebelt (en wel tussen 15.00 en 16.30),Maar nu stond ik
1uur en 30min in de wachtrij hoor . en toen heb ik van ergernis maar op gehangen hoor . het werd mij even teveel hoor dat ik vandaag zo een ander-half uur in de wachtrij heb gestaan . en dus probeer ik het morgen nomaals hoor . maar Dan Hoop ik toch sneeler geholpen word hoor door de tech-afdeling hoor . en mocht dat niet zo zijn dan zal ik deze Klacht door geven aan de consumentenbond hoor en aan kassa en aan radar . zo dat hun er eens aan gaan doen . zo dat mensen zo als ik niet meer zolang in de wachtrij hoeven te staan bij de tech-afdeling :

PS: ik kan al 3 dagen niet meer bellen met mijn telefonie hoor die ik
via jullie heb;
en dit hier boven heb ik dus naar @home heen gestuurt . zo dat hun weten hoe ik er over denk van dat gedoe::
-
en dat was dus de vorige week hoor . maar nu een week verder . heb ik nog steeds geen verbinding met de telefoon hoor . wat eigelijk wel had 3 weken terug . want toen was alles nog normaal hoor toen kon ik namelijk wel overal heen bellen . maar nu niet meer en dat al 2 weken lang al niet meer hoor . en dat vind ik wel even raar hoor . en bij de Tech-afdeling wil het ook al niet echt op schieten hoor . want daarzo komt men eerst in een Zeer Lange Wachtrij te staan hoor . en men mag dan van geluk spreken als men er snel word geholpen hoor . en het gekke is dat Dat laats toen ik een van de tech-afdeling er aan kreeg . die zei tegen mij dat alles corect stond bij hun in de gegevens hoor . ,maar toch kon ik mijn telefoon niet gebruiken . en dsu zit ik er wel mee hoor . en vandaag heb ik het nog eens geprobeert hoor om er door te komen bij de tech-afdeling hoor .maar na 45min heb ik het maar weer voor gezien gehouden hoor . en ook ben ik bezig om een andere provider te zoeken voor mijn telefonie verbinding hoor . want dit is echt niet leuk meer hoor ..en hoeveel ik nu in totaal kwijt ben voor het bellen naar @home voor deze klacht . dat zal wel uit komen op een €100 hoor :twisted:

michel242
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 mei 2006 13:53

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door michel242 »

Bij mij werkt alles weer precies op de deadline die ik gesteld had...16 juni....maar ze geven dus alleen 1 euro per dag dat je geen telefonie hebt gehad en voor de rest niks...dus naar al die euro's die ik verbeld heb mijn mijn mobiele telefoon kan ik wel fluiten. ze geven in hun mail aan dat ze waarschuwen dat de helpdesk geld kost en als je er niet mee akkoord wilt gaan je dus moet ophangen!!???...maar dan kom je dus nooit van je probleem af.
En als je de support desk mailt dat je een storing hebt sporen ze je ook nog eens aan om te bellen :roll:

def
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 apr 2005 22:07

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door def »

nou ik heb van morgen weer eens gebelt met ahome hoor . voor mijn telefonie . en ik kon weer eens voor de zoveelse keer in de wachtrij bij de tech-afdeling gaan staan met de hoop op dat ik weer eens door zou komen binnen 30min hoor . maar ik ben toch maar iets lamger blijven hangen . en wel zo een 40min hoor . en toen heb ik het maar weer op gegeven hoor . want ik werd het wacht echt beu . ,Maar nu ga ik dus ahome een ultimatem stellen [in een mail] en dat ik ze nog tot aankomende vrijdag 7-7-06 de tijd geef om er een oplossing voor te vinden hoor . en mocht het die vrijdag om 17.00 niet klaar zijn en dus niet opgelost zijn dan meld ik mij bij die dag ook gelijk af als telefonie-klant zijnde hoor . want ik zit nu al 3weken zonder telefoon verbinding van ahome uit . .en ook ga ik dan al mijn kosten terug halen . wat ik heb moeten bellen met mijn gsm naar hun toe . ..dus mensen let goed op bij ahome hoor :!: :evil:

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

Wel leuk ik las dat KPN een hele berg ("tevreden") klanten verloren had en dat ze daarmee iets gingen doen (naar de rechter ofzo) met een beetje geluk (en gestuntel van @home) hoeft dat niet en rennen ze bijna allemaal terug naar KPN :) 8)

audiofreak1
Berichten: 526
Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Alles werkt vanaf het begin 100% Aangesloten op 15 Mei. Dus zo kan het ook. De klachten op dit forum worden minder , dus een teken dat het goed gaat.

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

of een teken dat mensen ook niet meer op internet kunnen :wink: :lol: :lol: :lol: :lol:

pvd01
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:51

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door pvd01 »

Net als audiofreak 1 heb ook ik geen problemen met mijn internet/telefonieverbinding van @home.


of een teken dat mensen ook niet meer op internet kunnen
Dit klopt dus niet helemaal :lol: :D :lol:

cuperus
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2006 10:36

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door cuperus »

Sinds onze verhuizing is het knap kl
eind mei zijn we verhuisd naar een andere regio
4 Juli hadden weeindelijk internet maar nog steeds geen telefoon
ruim 100 eurolichter voor mobiel bellen naar de helpdesk
na een half uue nog steeds in de wacht Nu zijn we bijna aug en nog steeds geen telefoon.
lang leve a home :twisted:

ehltech
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 mei 2006 21:59

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door ehltech »

ook ik had laatste zonder dat ik het eerst wist,dagen lang een storing,omdat ik zelf niet veel bel ,hoorde ik van vrienden dat ik al dagen in gesprek zou zijn,klacht doorgebeld en na 30 minunten bellen a 10 euro kosten was het binnen 4 uur opgelost,klacht ingediend en tja 1 euro compensatie....zucht....

Eric P
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 aug 2006 21:08

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door Eric P »

:twisted: op 9 mei j.l. overgegaan op @home telefonie en zoals iedereen op dit forum ging het de eerste week goed. Daarna begon het, maar het is pas echt leuk als je ,zoals wij, ook nog een router( van @home) hebt. Ik moest iedere dag zeker 5 keer de stekker eruit trekken anders was het gewoon niks, geen internet en geen telefoon.

Na zeker 100 telefoontjes en/of mailtjes, die niet beantwoordt worden, of die met de standaard tekst, doorverbindingen die niet lukken, wachttijden van gemiddeld een uur waarna gewoon wordt opgelegd,ik heb inmiddels ook 4 referentienummers, zou er ook nog eens een monteur komen, maar je raad het al... ik had me voor niets een verlofdag gepakt, monteur kwam gewoon niet.
Mijn modem ( pas 2 maanden oud) moest worden ge-update???, zegt ie ook nog eens doodleuk dat dit wel eens 24 uur kon duren, waarna niets het meer deed. Weg telefoon, weg internet. Hoor ik van de volgende TD medewerker dat dit volslagen onzin zou zijn??? Nou ja zeg...Ook kom je niet in aanmerking voor abbo-geld terug te krijgen omdat , zegt @home, de klacht niet bekend zou zijn. Dat snap ik niet want onderhand heb ik geloof ik iedereen wel eens aan de hoorn gehad en voor ..... uitgemaakt. Terugbellen dat mocht niet, volgens die attente juffrouw van de TD die ik eens aan de lijn heb gehad, maar voor mij zou ze een uitzondering maken omdat ik "al zo lang"problemen had met de verbinding maar je raad het al; loze kreten van mensen die niet weten hoe het is om van het kastje naar de muur te worden gestuurd. Ik heb eens iemand gevraagd hoe hij het als klant zou vinden om zo behandeld te worden. Toen was het even stil. :?:
Om even terug te komen op de router, die van @ Home ja, die ik heb aangeschaft via @ Home omdat daar technische ondersteuning voor zou worden gegeven??, daar vond men van dat daar geen ondersteuning voor kon worden gegeven omdat men domweg durfde beweren dat deze NIET van @ Home was en derhalve ook niet ondersteund kon worden; Om helemaal wild van te worden.

Ik heb de nodige briefwisselingen opgeslagen op mijn pc maar als enkeling sta je machteloos.

Kunnen we ons niet als EEN groep verenigen en zo, misschien met behulp van Tros Radar, de laksheid van dat clubje zakkenvullers aanpakken en ze eens goed de oren wassen ???

Groetjes, Eric

DJD
Berichten: 222
Lid geworden op: 26 okt 2005 10:41

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door DJD »

Je moet in het noorden van het land gaan wonen daar zijn haast geen problemen met @home 8) Of woon je daar al?? Wij hebben nu een jaar @home telefonie en vanaf het begin tot nu toe nog nooit problemen gehad :D :D En met internet ook nooit wat overigens...

ljjagt
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 aug 2006 12:07

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door ljjagt »

Tot voor 2 weken terug was ik een zeer tevreden gebruiker van @home telefonie,maar nu na ettelijke telefoontjes(bij de overbuur)zie ik in dat het uitloopt op een flinke zepert. En het ergste vind ik nog wel dat ik het veel mensen uit mijn buurt heb aangeraden. Maar ik heb nog wel een lichtpuntje en dat is dat ik binnen twee werkdagen MISSCHIEN wel weer telefoon heb. Maar ja......................dat roepen ze ook alweer twee weken.[/u]

ljjagt
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 aug 2006 12:07

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door ljjagt »

Er is bij @home maar een onderdeel waar winst wordt gemaakt en u raad het al..........................bij de klantenservice.
Zo dat moest er even uit :twisted:

Marktn
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 aug 2006 10:45

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door Marktn »

Ik heb nu al 2,5 week geen telefoon ! Ik heb inmiddels een nieuw refnr gekregen, dit zou beter zijn??

Waar kan ik terecht met mij klachten ? Als je de naar de klachten afdelign mailt krijg je een standaard mail met excuses en je krijgt een vergoeding van maar liefst 1 euro per dag!
Maar ik bel nu mobiel, en dat kost echt te veel geld!

Ik ben het helemaal zat met @home, kan tros radar hier geen onderwerp aan besteden ? Of bellen ?

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

Er is bij @home maar een onderdeel waar winst wordt gemaakt en u raad het al..........................bij de klantenservice.
Zo dat moest er even uit
en zo is het maar net! kassa heeft er ook al meer malen een uizending over gehad maar toch blijven mensen gewoon @home nemen... en ik snap dat niet.... 8)

ehltech
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 mei 2006 21:59

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door ehltech »

ik wil snel weer terug naar kpn &^*&^&*&**&( home

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

zo heb ik ook iemand gehad die zei dat het maar opstart problemen waren.. en dat alles zo z'n opstart problemen had.... maar opstart problemen kan ik het toch niet echt noemen affin ieder zijn oordeel :)

woude
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 aug 2006 13:01

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door woude »

10 augustes 2006,.

Al onze medewerkers zijn ingesprek , heeft u 4 uur geduld?


gedurende de 2 maand van mijn proef abonnement heb ik niet kunnen bellen,
totaal heb ik 20 uren gebeld met @home. voor dat het opgelost werd. het
geheel heeft weken geduurd en veel geld gekost (150 euro). pas toen mijn
proef periode was afgelopen kon ik
bellen, maar toen zat ik al aan een abonnement vast.

2,5,6,7,9,10 augustus lag achtereen volgens
de telefoon en internet van @Home er uit, soms een uur soms uren
niet alleen bij maar in mijn hele straat,

En als men vervolgens een brief stuurt om dat men niet kan bellen omdat de
telefoon van @home het niet doet krijgt men standaard brief terug waar in
staat dat men maar met de service lijn moet bellen? HOE MOET IK DAN
BELLEN???? WAARMEE.. probleem is meestal dat de telefoon het niet doet,

noodgedwongen heb ik deze week weer voor 40 euro prepaid moeten verbellen
omdat mijn vaste lijn het niet deed.
ik word schijtziek van jullie geouwehoer om maar eens stevige taal te
gebruiken , de service lijn in
onbereikbaar, en wachttijden van 4 uur zijn geen uitzondering
Misschien is er een mogelijkheid om wat meer personeel in dienst te nemen!

ALS IK mail word er niet op gereageerd, en
op dit moment heb nog een bedrag van 100 euro
openstaan maar mijn schade is wel het dubbele, het openstaande bedrag is
inclusief het telefoon abonnement maar ik heb zowat nog geen dag kunnen
bellen, dus ik betaal wederom niet en verzoek u het bedrag te schrapen
inplaats van het open te laten staan.

nu heb ik een schade vergoeding toegezegd gekregen maar dan moet ik bewijzen
sturen van de kosten??...Ja die is leuk...denk u dat er uit mijn mobile
telefoon een kassabon komt als ik ophang.. een beetje bedrijf doet niet
moeilijk daarover, De feiten liggen er , u kunt heel goed zelf zien dat ik
20 uur met de service lijn gebeld heb, ook heb ik bijna 100 mailtjes
verstuurt en 3 brieven gepost, ook weet u wel dat er voortdurend storingen
zijn, zo ga je niet met klanten om,

ik betaal voor diensten die ik vervolgens niet krijg, en als ik weiger te
betalen dan is er in eens wel vlotte communicatie mogelijk. ik heb @home
gekozen om kosten te besparen maar achteraf
heeft het me klauwen met geld gekost en een hoop ergernis, tevens laat de
vriendelijkheid van het telefonisch personeel behoorlijk te wensen over,
laatst toen ik wederom met de service lijn belde hing ik 4 uur te wachten en
toen eindelijk aan de beurt was en ik wakker schrok werd de verbinding
verbroken , dat koste ons een compleet nieuw service. (mogelijk dat de lijn
daarom ook service lijn heet)

Ik ben dus niet van deze behandeling gediend, Ik wil kwijtschelding van de
lopende kosten, en rehabilitatie een excuus en uitleg lijkt me wel op zijn
plaats.


w van der woude

Marktn
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 aug 2006 10:45

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door Marktn »

Het lijkt wel of ik mijn eigen verhaal lees! Ik zit nu al 3 weken zonder telefoon, en er is nog geen oplossing.

Bij @home kennen ze alleen standaard e-mails en als je al de helpdesk aan de telefoon krijgt heb je er niks aan. Ze helpen je gewoon niet! Ik ben het helemaal zat met @home
Kunnen we juridisch gezien niet wat doen ?

Gesloten