LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belnu.nl

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Marieke1232

Belnu.nl

Ongelezen bericht door Marieke1232 »

Hallo allemaal,

Heeft iemand nare ervaringen met www.belnu.nl?
Ik heb begin november een sim only besteld en zou een bedrag van 278.65 teruggestort krijgen binnen 12 weken. Tot op heden niks ontvangen.
Twee weken geleden een e-mail gestuurd waarin ik per direct mijn geld wilde hebben omdat het inmiddels al 14 weken geleden was. Ik kreeg een mail terug waarin men schreef dat ik binnen twee weken dat geld zou krijgen. Wat denk je, nog steeds niks.
Heeft iemand een tip voor mij wat ik nu kan doen?

Alvast hartelijk bedankt.

Groetjes!

GAST00144
Berichten: 71
Lid geworden op: 20 jan 2004 12:19

Re: Belnu.nl

Ongelezen bericht door GAST00144 »

Dreig met het failliesement aanvragen als ze binnen nu en 2 dagen het geld niet overmaken/ Moet je is zien hoe snel ze dan zijn

okidokie

Re: Belnu.nl

Ongelezen bericht door okidokie »

voor zo'n aanvraag heb je minimaal twee personen nodig, en zul je ze eerst aangetekend moeten mededelen dat zij in gebreke blijven.

GAST00144
Berichten: 71
Lid geworden op: 20 jan 2004 12:19

Re: Belnu.nl

Ongelezen bericht door GAST00144 »

oh dat wist ik nog niet. Je kan het toch proberen en anders iemand zoeken die het zelfde heeft als jou.

nevadakid
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 mei 2007 20:20

Re: Belnu.nl

Ongelezen bericht door nevadakid »

Normaal bestel ik altijd via gsmweb.nl Maar dit keer dacht ik probeer een ander belnu.nl En ja hoor geseik.

29 mei komt zo waardeloze gsm nokia 1600 aan klein doosje.
Tel valt half uit eens zo zwak waardeloos toestel.
Met facuur erbij wat in die doos moet ziten.

Gsm 1600 Nokia
Vodaphone simkaart 24 maanden abo.
HP Laptop??? Pas niet eens in een doosje van net nog geen 20x20cm

Gelijk Belnu gemailt. Zij beweren gestuurd te hebben, En een navraag bij TNT post die ******. Heden 17 juni 2008 3 weken na dato.

GEEN LAPTOP
GEEN ANTWOORD OP WAAR DIE IS
GEEN ANDER TOESTEL.

Stel ****** bij elkaar Belnu als TNT Post als vodaphone Afschuif systeem Belnu.nl Na TNT, Vodaphone 3e partij hoef je niet te mailen.
Die verwijzen je aan belnu door.

Sinds 28 mie 2008

Kopie TNT track

De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:

Statusinformatie Datum Locatie
Zending opgehaald en in sorteerproces 27-05-2008 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 28-05-2008 Dordrecht , intern transport pakketten



Voor toelichting op de 'Statusinformatie' klik op de tekstmelding, of klik op 'Help' links in het menu
Voor informatie over de TNT Post vestiging waar de zending eventueel af te halen is kunt u op de betreffende locatie klikken.

Voor het gedetailleerd volgen van al uw zendingen kunt u toegang krijgen tot uw persoonlijke en beveiligde Track & Trace pagina's:

* Heeft u reeds een gebruikersnaam en wachtwoord? Klik dan op 'Inloggen'
* Wilt u zich aanmelden voor uw persoonlijke en beveiligde Track & Trace pagina's?
Klik op 'Aanvragen gebruikersnaam'
* Klik op 'Zoekscherm' als u al ingelogd bent
______________________________________________________________

Kopies mails Mij na belnu

28-Mei-2008
Geachte heer Beijk,

Uw laptop bevindt zich op dit moment nog in het sorteercentrum van TNT.
Deze zou morgen aan u geleverd worden.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Belnu.nl
_____________________________________________________________

02-juni-2008 Belnu.nl

Mail van Belnu (Zelfs me naam vals geschrevene maar goed)
"

Geachte heer Bekijk,

Het is natuurlijk erg vervelend dat u nog niks in huis heeft mogen
ontvangen.
Het feit is dat de laptop te groot is om deze samen in een doos met de
telefoon te verzenden.
Vandaar dat er gebruik wordt gemaakt van een meer collie zending.
Uw bestelling is op de zelfde dag met 2 pakketten de deur uitgegaan.
Hieronder treft u beide barcodes van uw bestelling aan, waarmee u zelf
via tracktrace.nl kunt kijken wat de status van uw bestelling is.
Aangezien u nog niks heeft ontvangen gaan wij dit verder uitzoeken.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Belnu.nl "

___________________________________________

Heden 17 juni 2008 Geen Laptop in bezit, wel betalen voor 24 maanden aan 27 eur, vodaphone, voor een Laptop die er niet is.
en dan wel zo waardeloze nokia 1600

Wel erig gesteld dat een stel ****** bij belnu als TNT post Niet in staat zijn na 3 weken een paket te achter hallen waar die afgeleverd is CQ diefstal daar van?????????????????

In middels laat ik vodaphone incasso blokkeren , tot de deelcontract
spullen binnen zijn. Daar betaal je immers voor.


Wie heeft het zelfde ervaring waarbij postzending spoorloos zijn?
Via BELNU.NL TNT POST
Want sterk is wel dat een waardeloze tel wel aan komt en 2e pakket met de laptop niet. BEIDE zelfde datum verzonden zijn.


Vr Gr.
Theo

Gert-jan1987
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 sep 2009 13:47

Re: Belnu.nl

Ongelezen bericht door Gert-jan1987 »

Hallo,

zou iemand mij misschien a.u.b. advies willen geven of kunnen helpen,

ik heb 05 augustus 2009 een abonnement aangesloten bij Belnu.nl

tot op heden heb ik mijn gsm + kaartje nog niet thuis ontvangen,

reden dat de telefoon Blackberry storm niet meer op voorraad is,
ik krijg bijna wekelijks een email binnen dat de Blackberry Storm 2 9550 iedere moment verwacht wordt en deze zo spoedig mogelijk naar mij verstuurd wordt,

ik heb zelf op eigen beentje contact opgenomen met vodafone en blackberry zelf deze zeggen beiden dat de telefoon de komende tijd nog niet uit zou komen in Nederland,

ik heb nu dus een 1 Jarig abbonnement van 35€ per maand + Blackberry internetservices van 17,85€ per maand + 10 euro onbeperkt smsen per maand,

dit bedrag van totaal 62,85€ wordt maandelijks van mijn rekening afgehouden terwijl ik het toestel niet heb en het simkaartje niet.

Belnu.nl wil het kaartje wel toesturen maar dat wil ik niet omdat ik mijn Blackberry internetservices van 17,85€ niet kan gebruiken en niet in het bezit ben van een mobiele gsm telefoon,

kan iemand mij a.u.b. advies geven,

met vriendelijke groet,

Gert-jan van Bussel

Gert-jan1987
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 sep 2009 13:47

Re: Belnu.nl

Ongelezen bericht door Gert-jan1987 »

Hallo,

zou iemand mij misschien a.u.b. advies willen geven of kunnen helpen,

ik heb 05 augustus 2009 een abonnement aangesloten bij Belnu.nl

tot op heden heb ik mijn gsm + kaartje nog niet thuis ontvangen,

reden dat de telefoon Blackberry storm niet meer op voorraad is,
ik krijg bijna wekelijks een email binnen dat de Blackberry Storm 2 9550 iedere moment verwacht wordt en deze zo spoedig mogelijk naar mij verstuurd wordt,

ik heb zelf op eigen beentje contact opgenomen met vodafone en blackberry zelf deze zeggen beiden dat de telefoon de komende tijd nog niet uit zou komen in Nederland,

ik heb nu dus een 1 Jarig abbonnement van 35€ per maand + Blackberry internetservices van 17,85€ per maand + 10 euro onbeperkt smsen per maand,

dit bedrag van totaal 62,85€ wordt maandelijks van mijn rekening afgehouden terwijl ik het toestel niet heb en het simkaartje niet.

Belnu.nl wil het kaartje wel toesturen maar dat wil ik niet omdat ik mijn Blackberry internetservices van 17,85€ niet kan gebruiken en niet in het bezit ben van een mobiele gsm telefoon,

kan iemand mij a.u.b. advies geven,

met vriendelijke groet,

Gert-jan van Bussel

staartjes
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jul 2010 21:34

Re: Belnu.nl

Ongelezen bericht door staartjes »

ga niet met die lui in zee!
Ze doen loze beloftes, en komen hun afspraken niet na!
Ik heb zelf ook slechte ervaringen, en wacht al weken op een toestel dat het na een half uur al begaf, en tja had ik de kleine lettertjes maar beter moeten lezen!
Sterkte!

brian_s
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 nov 2010 22:07

Re: Belnu.nl

Ongelezen bericht door brian_s »

Belnu.nl , BelNuZakelijk.nl , oftewel Equito B.V. is een organisatie die niet te vertrouwen is.

Ze adverteren met snelle levertijden waar ze klanten mee trekken. Vervolgens als mensen nummerbehoud EXPLICIET aanvinken op de website, sturen ze een contract toe en laten het hele nummerbehoud achter wegen, waardoor de klant opgezadelt zit met 3 maanden (zakelijke opzegtermijn) dubbele abonnementskosten. Het bedrijf wil zijn fouten niet toegeven en laat simpelweg nooit meer wat van zich horen.

KIJK uit voor deze lui!

frodo247
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 feb 2012 15:12

Re: Belnu.nl

Ongelezen bericht door frodo247 »

Oude topic maar problemen ronde deze club (Belnu, Belnu zakelijk) zijn nog steeds niet opgelost. Het vreemde is dat dit soort "bedrijven" zonder al te veel hoofdpijn kunnen opereren. Als je even niet oplet... is je wallet weg.

Dat dit "derde wereld land" service in Nederland bestaat... Onbegrijpelijk. Wil je deze "hard werkende"mensen sponsoren? Bestel dan maar iets uit de "aanbiedingen" pagina. Have fun!

Gesloten