LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belsimpel levert telefoon niet, wat nu?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
RuudE
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jun 2017 14:55

Belsimpel levert telefoon niet, wat nu?

Ongelezen bericht door RuudE »

Ik heb op 06-08-2020 de Samsung S20 5G telefoon besteld bij Belsimpel door dat ik klant ben bij Vodafone zou de levering
5 to 7 dagen langer duren (waarom geen idee, vertelt Belsimpel ook niet) de eerste aflever datum die ik kreeg was 12-08-2020,
Tot op heden niets ontvangen, als ik bel met Belsimpel krijg ik steeds een ander verhaal te horen, Toestel is niet voorradig, of
toestel moet bij Vodafone vandaan komen, of leverancier heeft niet op tijd geleverd.

De telefoon is op de webside van Belsimpel op voorraad of ze moeten alle klanten in de maling nemen met dat bericht ?
ook op de site van Vodafone is de telefoon voorradig, als ik dat vertel aan de klanten service van belsimpel krijg ik te horen dat
Vodafone een systeem error heeft en daar door het toestel te laat is. een citaat uit een bericht dat ik wel kreeg van Belsimpel "Van Vodafone hebben we gehoord dat er een probleem is in hun systeem"

Ik ben zelf maar gaan bellen met Vodafone, er is geen systeem probleem en zij kunnen niet zien dat er een bestelling is van
Belsimpel op Uw naam, omdat ik nogal bleef aandringen, werd ik door gezet naar de afdeling orderbevestiging van Vodafone
de man was erg verbaast dat er een klant naar hem werd doorgezet, zijn naam Jim van de afdeling CCD-OWD ook hij kan niets
vinden.

ik heb onder tussen al 8 keer een datum op de website van Belsimpel voorbij zien komen, telkens als de datum nadert
wordt dat weer 2 of 3 dagen verzet, en krijg daar geen bericht van, vanmiddag het is nu 31-08-2020 maar weer is gebeld
met Belsimpel, en weer krijg ik te horen dat ik er wel van zal balen, en de excuses zijn niet van de lucht, maar een datum dat
de telefoon geleverd wordt krijg ik niet.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Belsimpel levert telefoon niet, wat nu?

Ongelezen bericht door mahadma »

Waarschijnlijk weten ze die exacte afleverdatum ook nog niet ........ Als je een datum noemt moet je dat ook hard kunnen maken.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Belsimpel levert telefoon niet, wat nu?

Ongelezen bericht door berndv »

RuudE schreef:
31 aug 2020 20:08
Ik ben zelf maar gaan bellen met Vodafone, er is geen systeem probleem en zij kunnen niet zien dat er een bestelling is van
Belsimpel op Uw naam, omdat ik nogal bleef aandringen, werd ik door gezet naar de afdeling orderbevestiging van Vodafone
de man was erg verbaast dat er een klant naar hem werd doorgezet, zijn naam Jim van de afdeling CCD-OWD ook hij kan niets
vinden.
maar dan bel je met de interne verkoopafdeling van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat het contact met resellers niet via de klantenservice gebeurt en dat de klantenservice niet op de hoogte is van de communicatie tussen resellers en Vodafone. Dat er bij Vodafone niets in het systeem staat kan nog steeds wijzen op een "system error", oftewel een communicatiefout tussen belsimpel en Vodafone.

Geef belsimpel anders nog 1 laatste kans om te leveren, en indien niet geleverd, de hele hap annuleren.

RuudE
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jun 2017 14:55

Re: Belsimpel levert telefoon niet, wat nu?

Ongelezen bericht door RuudE »

@ Berndy, Nou die kans is ook al weer geweest, ze hebben wederom de datum een dag verzet, dit keer maar 1 dag en
zonder ook maar een bericht te sturen, moet het vernemen van de website van Belsimpel zelf opzoeken of je bestelling
wordt afgeleverd, ik denk dat ze de schaamte voorbij zijn?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Belsimpel levert telefoon niet, wat nu?

Ongelezen bericht door berndv »

ik zou ze per mail aangeven dat dit de laatste kans is en dat iedere verdere vertraging een annulering van de order betekent.

sake1987

Re: Belsimpel levert telefoon niet, wat nu?

Ongelezen bericht door sake1987 »

Normaliter is Belsimpel een keurig bedrijf die snel en goed levert, maar goed met de vele bestellingen kan er natuurlijk eens iets mis gaan.
En helaas overkomt u dit.
Nu maar hopen dat het toestel komt en de wet van Murphy niet intreed.

RuudE
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jun 2017 14:55

Re: Belsimpel levert telefoon niet, wat nu?

Ongelezen bericht door RuudE »

@ Sake, Ik had Belsimpel ook hoog staan, maar daar is weinig van over, na al de verhaaltjes die ze vertelden over het te laat leveren van het toestel.

lubeckdave
Berichten: 61
Lid geworden op: 28 okt 2018 13:27

Re: Belsimpel levert telefoon niet, wat nu?

Ongelezen bericht door lubeckdave »

Dit soort toestellen bij dergelijke bedrijven niet je nooit on-line bestellen en betalen . Maar als je het doet kijk dan eerst of ze AfterPay hebben . Als ze dat hebben dan is het geen probleem om via internet te bestellen , want dan heb je wel de bestelling gedaan naar nog niet betaald . Maar snap ook niet dat je niet eerst gekeken hebt waar hun fysieke winkels zitten . Ze zitten in geel veel plaatsen . En hè kan dan zo zien of ze het in voorraad hebben wat je wilt . Dan moet je gewoon naar een winkel gaan van Belsimpel . Ikzelf zal bijvoorbeeld ook nooit via internet bestellen bij een MediaMarkt of wat voor site dan ook als ze ook een Fysieke winkel hebben . Dan heb je nooit problemen . En nog een tip ! Als je in een fysieke winkel koopt laat dan gelijk door de verkoper installeren met eventueel je sim kaart . Dan zie je gelijk of het goed werkt of niet . Willen ze het niet doen dan zeg je gewoon , bedankt , ik ga ergens anders kijken . Moet je kijken hoe snel ze het dan wel willen installeren !

Testbeer
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 sep 2020 23:15

Re: Belsimpel levert telefoon niet, wat nu?

Ongelezen bericht door Testbeer »

@RuudE annuleren en opnieuw bestellen? Of annuleren en naar een ander gaan?

Gesloten