LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belstatus TMobile.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
pongo
Berichten: 59
Lid geworden op: 09 sep 2009 16:28

Belstatus TMobile.

Ongelezen bericht door pongo »

Het is weer zo ver, de belstatus van TMobile klopt voor geen meter.

Ik heb volgens 1202 geen belminuten, gisteren gebel weer, had ik ineens ruim 4 uur, weer gebeld, ben ik door mijn belminuten heen terwijl ik iedere maand over heb en mijn belgedrag niet hoger is.

Ik zit altijd wat betreft kosten rond de 32 euro, nu heb ik overige kosten 41 euro!
Het kan wel kloppen dat ik deze maand wat meer kosten heb, ik heb iedereen moeten smsen omdat ik een nieuw nummer heb maar zoveel.

Ik heb donderdag gebeld met tmobile omdat de belstatus ook al niet klopte, de medewerker vertelde dat er problemen waren met de belstatus en ik me geen zorgen hoefde te maken.
Mocht ik extreem boven mijn normale bedrag zitten dan wordt er gekeken hoe op te lossen, heb gelijk haar naam opgeschreven.

Dit is de tweede keer in korte tijd dat er problemen zijn met de belstatus van TMobile, heb het idee dat het geldklopperij wordt.

Paquito
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 dec 2009 16:03

Re: Belstatus TMobile.

Ongelezen bericht door Paquito »

De dochter van T-mobile, Ben, heeft ook last van dit probleem. Het lijkt een beetje in de familie te zitten.

swimmie44
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jan 2010 21:36

Re: Belstatus TMobile.

Ongelezen bericht door swimmie44 »

Mijn vriendin en ik hebben de knoop doorgehakt en na lang twijfelen een T-150 abonnement afgesloten bij T-mobile.
Mijn abonnement ging in per 14 januari 2010 en het abonnement van mijn vriendin op 18 januari 2010 (vandaag).
Nadat ik amper 4 minuten in totaal gebeld heb, bleek bij een check van mijn resterende belminuten dat de teller al op 78 belminuten (resterend) stond vandaag. Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat dat niet klopt (je kunt de uitgaande minuten/seconden precies zien op de iphone).

Wat ons helemaal verbaasde was dat het abonnement van mijn vriendin vandaag (18 januari 2010) is ingegaan (dat staat ook zwart op wit op de site van t-mobile, na inloggen op my t-mobile); haar belstatus op 16 januari 2010 (!?) bleek nog maar 79 minuten te zijn. Da's maf... het abonnement is nog niet eens van kracht, en toch zijn er al 71 minuten 'weggebeld' volgens t-mobile.

Kan Kassa hier eens een onderzoek naar instellen; het gevoel van 'dat hebben wij weer' viert hoogtij. We durven niet eens meer dat mooie nieuwe toestel te gebruiken waar hij oorspronkelijk voor bedoeld is: bellen.

Na het bekijken van enkele forums blijkt dat de op de site van t-mobile weergegeven belstatus bij een hele grote groep abonnees van t-mobile niet klopt; wij vragen ons af wanneer dit opgelost wordt en hoe we kunnen voorkomen dat we voor onterechte onkosten moeten gaan betalen.

Groet

pongo
Berichten: 59
Lid geworden op: 09 sep 2009 16:28

Re: Belstatus TMobile.

Ongelezen bericht door pongo »

Hoop dat Radar hier wat mee kan doen, het niet de eerste keer dat de belstatus eruit ligt.
De vorige keer duurde het geloof ik 3 maanden ofzo en iedere keer werden loze beloftes gedaan die niet nagekomen werden.

Denk dat ik maar een mail naar Radar ga sturen.

swimmie44
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jan 2010 21:36

Re: Belstatus TMobile.

Ongelezen bericht door swimmie44 »

Excuus, ik bedoel natuurlijk 'Radar' i.p.v. 'Kassa'. :? http://forum.www.trosradar.nl/posting.p ... 25&t=78464#

pongo
Berichten: 59
Lid geworden op: 09 sep 2009 16:28

Re: Belstatus TMobile.

Ongelezen bericht door pongo »

Ik heb inmiddels een mail naar Radar gestuurd, hoop dat ze er wat mee gaan doen.
Ik zit helaas nog een jaar aan Tmobile vast.

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: Belstatus TMobile.

Ongelezen bericht door Yme »

@ swimmie44
Houd je er wel rekening mee dat de volledige bundel bij T-Mobile vaak op een andere datum start dan wanneer het abonnement in gaat? Je krijgt dan je bundel naar verhouding tot de dag dat je de volledige bundel krijgt. Gezien het aantal minuten dat jij opnoemt n.a.v. de beslatus gok ik zo dat bij jullie de volledige bundel pas begin februari start. Wil je het zeker weten dan kun je het beste de klantenservice bellen, die moeten het wel ergens op kunnen zoeken.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Belstatus TMobile.

Ongelezen bericht door jor »

Yme schreef: Wil je het zeker weten dan kun je het beste de klantenservice bellen, die moeten het wel ergens op kunnen zoeken.
Of de klantenservice het op kan zoeken weet ik niet wel dat als je belt het standaardantwoord is " U moet de nieuwe factuur maar afwachten daar staat alles op,wij kunnen het vanaf hier niet bekijken".

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Belstatus TMobile.

Ongelezen bericht door ron1 »

Niks afwachten, kan je bij TMobile niet net als bij de anderen, ONLINE gewoon je factuur inzien.....dus aanmelden via website en dan facturen bekijken en beheren e.d.......als ze dit niet of nog niet hebben lopen ze aardig achter.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Belstatus TMobile.

Ongelezen bericht door jor »

ron1 schreef:Niks afwachten, kan je bij TMobile niet net als bij de anderen, ONLINE gewoon je factuur inzien.....dus aanmelden via website en dan facturen bekijken en beheren e.d.......als ze dit niet of nog niet hebben lopen ze aardig achter.
Dat kan inderdaad achteraf, dus de factuur van de vorige maand staat online. De huidige factuur is ook daar niet in te zien.

T-Mobile Webcare
Berichten: 251
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10

Re: Belstatus TMobile.

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Geachte Tros Radar forumleden,

Op een klein gedeelte van de abonnees na, wordt de belstatus inmiddels correct weergegeven.
Uiteraard dient iedereen een correcte belstatus te kunnen raadplegen. Wij doen er alles aan om dit op korte termijn te realiseren.

Met vriendelijke groet,

Harvey
T-Mobile Webcare

Mendoza
Berichten: 512
Lid geworden op: 16 jul 2007 03:21

Re: Belstatus TMobile.

Ongelezen bericht door Mendoza »

@T-mobile Webcare

Kun je misschien uitleggen waarom er geen sms-status meer wordt weergegeven van de "gratis" sms-bundel bij nieuwe contracten? Bij lopende contracten is dit nog wel het geval.

Ik heb nog een oud contract, dus ik kan direct op My T-mobile het aantal overgebleven smsjes zien. Mijn partner heeft een nieuw contract en daar wordt dan gesproken over promo (p) smsjes. En nu komt het! Als je binnen je gratis bundel wil blijven smssen, moet je om je smsverbruik bij te houden elke maand de smsjes op de specificatie tellen. Er wordt op de factuur ook niets vermeld over het aantal smsjes wat nog over is in de bundel.

pongo
Berichten: 59
Lid geworden op: 09 sep 2009 16:28

Re: Belstatus TMobile.

Ongelezen bericht door pongo »

ron1 schreef:Niks afwachten, kan je bij TMobile niet net als bij de anderen ONLINE gewoon je factuur inziendus aanmelden via website en dan facturen bekijken en beheren e.d.......als ze dit niet of nog niet hebben lopen ze aardig achter.

Ja, de belstatus is er weer maar NIET correct, ik heb ineens weer 136 smsjes, er staan geen belminuten die ik volgens 1202 heb opgemaakt en 0 belminuten heb wat absoluut NIET klopt.
En mijn overige kosten zijn ineens binnen een dag van 41 euro naar 66 euro gegaan, heb hooguit 10 minuten gebeld!

wacht vol spanning de factuur af!

Kan ik ook Tmobile opzeggen ivm zeer slechte service en ze beloftes toezeggen die ze niet na kunnen komen?

Ben klaar met Tmobile!!!!!!!

Ron, heb per ongeluk jouw bericht bovenaan de mijne gezet, wat niet de bedoeling, sorry.
Laatst gewijzigd door pongo op 20 jan 2010 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.

pongo
Berichten: 59
Lid geworden op: 09 sep 2009 16:28

Re: Belstatus TMobile.

Ongelezen bericht door pongo »

T-Mobile Webcare schreef:Geachte Tros Radar forumleden,

Op een klein gedeelte van de abonnees na, wordt de belstatus inmiddels correct weergegeven.
Uiteraard dient iedereen een correcte belstatus te kunnen raadplegen. Wij doen er alles aan om dit op korte termijn te realiseren.

Met vriendelijke groet,

Harvey
T-Mobile Webcare
Ja, de belstatus is er weer maar NIET correct, ik heb ineens weer 136 smsjes, er staan geen belminuten die ik volgens 1202 heb opgemaakt en 0 belminuten heb wat absoluut NIET klopt.
En mijn overige kosten zijn ineens binnen een dag van 41 euro naar 66 euro gegaan, heb hooguit 10 minuten gebeld!

wacht vol spanning de factuur af!

Kan ik ook Tmobile opzeggen ivm zeer slechte service en ze beloftes toezeggen die ze niet na kunnen komen?

Ben klaar met Tmobile!!!!!!

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: Belstatus TMobile.

Ongelezen bericht door atesli »



Beste PONGO.

De belstatus is al een tijdje niet in orde, maar de facturen kloppen wel toch?
Begrijp dat het lastig is dat deze service bij enkele mensen niet goed werkt.
Begrijp ook dat het vervelend is dat sommige mensen hun belgedrag niet in de hand hebben zonder actuele belstatus.
Ik bel ook weleens eens meer dan ik nog in mijn bundel heb.
Ik betaal dan een paar euro, meer kan dat nooit zijn, ik heb immers ook tellers op mijn mobiel.

Vind wel dat het eens tijd wordt dat t-mobile hun service in orde maken.

Maak je niet te druk PONGO, of bel je echt 20 uur over je bundel omdat de belstatus geen juiste weergave geeft?

Miss Tascha
Berichten: 280
Lid geworden op: 15 dec 2009 19:21
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: Belstatus TMobile.

Ongelezen bericht door Miss Tascha »

pongo schreef:

Kan ik ook Tmobile opzeggen ivm zeer slechte service en ze beloftes toezeggen die ze niet na kunnen komen?

Ben klaar met Tmobile!!!!!!
Ja hoor, dat kan zeker.Heb ik ook gedaan.

Wel even bewijzen verzamelen, zoals printscreens, foto's van je belminuten volgens je telefoon etc, etc.

En altijd schriftelijk een brief sturen. Krijg je vanzelf de klachtenservice, want hun zogenaamde klantenservice kan en mag (en wil) niets.

Gesloten