LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bereikbaarheid klantenservice hollands nieuwe

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
karin kn
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 mar 2012 22:15

bereikbaarheid klantenservice hollands nieuwe

Ongelezen bericht door karin kn »

heeft iemand misschien een tip, hoe je in kontakt kunt komen met de klantenservice van hollands nieuwe, zonder dit eerst aan te vragen via de website van deze? ik wacht nl al een poosje op een telefoontje van hun kant (je kunt ze nl niet zelf bellen alleen emailen met de vraag of ze jouw kunnen bellen) dan krijg je een standaard mail terug met het antwoord dat je binnen 2 werkdagen terug gebeld gaat worden door hen. nu hebben ze dit geprobeerd(telefoon ging 2 keer over, en toen ik op pakte was verbinding al weer verbroken)kreeg gelijk hierna een mail met een antwoord, dat ze geprobeerd hadden mij te bellen maar dit niet gelukt was, en kreeg dus een vraag in de mail gesteld, die ik netjes beantwoord hebt, met de vraag of ze mij toch nog telefonisch te woord wilden staan. tot op heden geen reaktie. zover ik het nu begrijp, heb ik nu een telefoonabbonnement afgesloten(volgens de voorwaarden moet je binnen 7 dagen nummerbehoud aanvragen)betaald via ideal, de eerste maand plus aansluitkosten,heb geen email ontvangen met een inlogcode voor aanmelding van mijn hollands nieuwe. geen simkaart ontvangen. inmiddels zijn de 7 dagen ook al voorbij, dus kan waarschijnlijk geen nummerbehoud meer aanvragen, ook kan ik niets annuleren(geen inlogcode, dus kun je ook niets opzeggen e.d.)wat vreselijk dat je zelf niet de telefoon kunt pakken , om ze zelf te bellen. als je het nummer terugbelt die jou belt, krijg je nl een bandje te horen , met de mededeling dat hollands nieuwe het zo makkelijk mogelijk voor je wilt maken, dusss u hoeft ons niet te bellen dat kost nl geld, maar wij bellen u! nou gooi dan een gratis nummer de lucht voor je klanten, want zo ga je niet met mensen om!

elwintje
Berichten: 146
Lid geworden op: 26 jan 2006 16:51

Re: bereikbaarheid klantenservice hollands nieuwe

Ongelezen bericht door elwintje »

Het viel niet mee maar ik ben er echter dat ze van libertel vodafone zijn

043-3555555 Vodafone Hoofdkantoor Nederland Avenue Ceramique 300 6221KX Maastricht
0900-1000140 Vodafone Klantenservice Smartphone Helpdesk Avenue Ceramique 300 6221KX Maastricht
0850-030106 Testban Technology Avenue Ceramique 300 6221KX Maastricht
0900-0940 Vodafone / Hollands Nieuwe/ SIZZ Telefonie Klantenservice Avenue Ceramique 300 6221KX Maastricht

ik denk dat je er wel iets mee kan

karin kn
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 mar 2012 22:15

Re: bereikbaarheid klantenservice hollands nieuwe

Ongelezen bericht door karin kn »

nou dat is mooi, ga het even proberen hardstikke bedankt!!

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: bereikbaarheid klantenservice hollands nieuwe

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Karin kn,

Op onze website kun je sinds kort aangeven dat je teruggebeld wil worden op een specifiek tijdstip. We bellen je dan ook op dat moment terug. Op deze manier maak je geen kosten en heb je iemand aan de lijn die je ook echt kan helpen op dat moment.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

karin kn
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 mar 2012 22:15

Re: bereikbaarheid klantenservice hollands nieuwe

Ongelezen bericht door karin kn »

beste hollandsnieuwe,


als ik een automatische mail krijg van jullie , met de mededeling dat ik binnen 2 dagen terug gebeld ga worden, verwacht ik ook dat dit gebeurt! en het maakt mij niet uit op welk tijdstip ben nl 24/7 bereikbaar.

gr karin


ps als u nu hier reageert, kunt u mij toch wel even terugbellen?

Mousy
Berichten: 324
Lid geworden op: 14 feb 2011 22:29

Re: bereikbaarheid klantenservice hollands nieuwe

Ongelezen bericht door Mousy »


MAXIEM

Re: bereikbaarheid klantenservice hollands nieuwe

Ongelezen bericht door MAXIEM »

karin kn

Je schrijft:
beste hollandsnieuwe,

als ik een automatische mail krijg van jullie , met de mededeling dat ik binnen 2 dagen terug gebeld ga worden, verwacht ik ook dat dit gebeurt! en het maakt mij niet uit op welk tijdstip ben nl 24/7 bereikbaar.

gr karin

ps als u nu hier reageert, kunt u mij toch wel even terugbellen?
Een prima reaktie karin. Niet HN maakt de dienst uit, maar de klant bepaalt hoe die geholpen wil worden. Dát heeft dit bedrijf nog steeds niet door.

Maxiem.

Leonardus91
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 mar 2012 19:19

Re: bereikbaarheid klantenservice hollands nieuwe

Ongelezen bericht door Leonardus91 »

Ook ik ben al een maand aan het proberen om iemand van de klachtenservice van HN te spreken of te bereiken via de mail.
Op mijn mailtjes reageren ze alleen met een automatische reactie dat ze binnen 2 dagen contact met me zullen opnemen. :evil: NEE DUS!!!
Ook op het verzoek teruggebeld te willen worden heeft al 5 x geen resultaat gehad. 3 keer helemaal niet teruggebeld en 2x wel gebeld, maar dan krijg 10-12 minuten alleen muziek( :evil: IN DE WACHT GEZET, terwijl zij mij bellen!!!!)
Van die 2 keer kreeg ik zowaar 1 keer na 10 minuten iemand aan de lijn van de klachtenservice, maar die verbrak na 3 seconden mij aangehoord te hebben het contact. Ik heb dus niet eens kunnen vertellen waar het over ging!!! :evil:

Mijn klacht zou ze ook nog geld kunnen opleveren, want mijn simkaart is kapot en ik ben dus al een maand onbereikbaar en kan zelf ook niet bellen. Op hun site staat dat je voor 10 euro een nieuwe simkaart kunt bestellen, maar als ze niet op hun mail en/of terugbelverzoek reageren, kunnen ze ook mij geen nieuwe simkaart opsturen.

Ik ben inmiddels zo klaar met HN dat ik het liefst onder het contract uit zou willen komen. Dit loopt nog 14 maanden. IK WIL EEN PROVIDER DIE ME SERIEUS NEEMT EN EEN KLANTENSERVICE HEEFT DIE TE BEREIKEN IS EN REAGEERT OP EEN NORMALE MANIER.
Wanneer er geen verdere reactie komt van HN, dan leg ik mijn klacht neer bij de geschillencommissie telecomunicatie. :evil:

MAXIEM

Re: bereikbaarheid klantenservice hollands nieuwe

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Leonardus91

Je schrijft:
Wanneer er geen verdere reactie komt van HN, dan leg ik mijn klacht neer bij de geschillencommissie telecomunicatie.
Dat lijkt me gezien jouw ervaringen een heel verstandig besluit.

Maxiem.

karin kn
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 mar 2012 22:15

Re: bereikbaarheid klantenservice hollands nieuwe

Ongelezen bericht door karin kn »

zo is dat leonardus!


hieronder een kopie van het pb aan hollands nieuwe van mij hopelijk helpt dit.


nu wil ik nog 1 keer nadrukkelijk vragen of hollands nieuwe bereid is om mij terug te bellen, ik baal als een stekker, dat ik er gewoon ingetrapt ben, opgelicht te worden door een dochterbedrijf van mijn lopende provider. ik eis teruggave van mijn geld, jullie hebben namelijk mij niet geleverd wat jullie beloofd hebben. mijn telefoonnummer is 06-11........... zoals ik al vertelde in mijn vorige bericht 24/7 bereikbaar.......

karin kn
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 mar 2012 22:15

Re: bereikbaarheid klantenservice hollands nieuwe

Ongelezen bericht door karin kn »

elwintje schreef:Het viel niet mee maar ik ben er echter dat ze van libertel vodafone zijn

043-3555555 Vodafone Hoofdkantoor Nederland Avenue Ceramique 300 6221KX Maastricht
0900-1000140 Vodafone Klantenservice Smartphone Helpdesk Avenue Ceramique 300 6221KX Maastricht
0850-030106 Testban Technology Avenue Ceramique 300 6221KX Maastricht
0900-0940 Vodafone / Hollands Nieuwe/ SIZZ Telefonie Klantenservice Avenue Ceramique 300 6221KX Maastricht

ik denk dat je er wel iets mee kan


helaas elwintje, al de nummers gebeld, de bovenste was de receptie van het hoofdkantoor van vodafone, deze meneer was ontzettend behulpzaam en adviseerde mij om een klacht aan te maken op de website van klacht.nl, hij ontkende trouwens dat hollands nieuwe bij vodafone hoorde, volgens hem huurde HN zendmasten, in ieder geval bedankt voor je hulp, ik ga gewoon door met mijn kleine principestrijdje groetjes karin

karin kn
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 mar 2012 22:15

Re: bereikbaarheid klantenservice hollands nieuwe

Ongelezen bericht door karin kn »

MAXIEM schreef:karin kn

Je schrijft:
beste hollandsnieuwe,

als ik een automatische mail krijg van jullie , met de mededeling dat ik binnen 2 dagen terug gebeld ga worden, verwacht ik ook dat dit gebeurt! en het maakt mij niet uit op welk tijdstip ben nl 24/7 bereikbaar.

gr karin

ps als u nu hier reageert, kunt u mij toch wel even terugbellen?
Een prima reaktie karin. Niet HN maakt de dienst uit, maar de klant bepaalt hoe die geholpen wil worden. Dát heeft dit bedrijf nog steeds niet door.

Maxiem.

inderdaad Maxiem!!

fred.vanderzeeuw
Berichten: 29
Lid geworden op: 24 feb 2012 10:20

Re: bereikbaarheid klantenservice hollands nieuwe

Ongelezen bericht door fred.vanderzeeuw »

karin kn schreef:
elwintje schreef:Het viel niet mee maar ik ben er echter dat ze van libertel vodafone zijn

043-3555555 Vodafone Hoofdkantoor Nederland Avenue Ceramique 300 6221KX Maastricht
0900-1000140 Vodafone Klantenservice Smartphone Helpdesk Avenue Ceramique 300 6221KX Maastricht
0850-030106 Testban Technology Avenue Ceramique 300 6221KX Maastricht
0900-0940 Vodafone / Hollands Nieuwe/ SIZZ Telefonie Klantenservice Avenue Ceramique 300 6221KX Maastricht

ik denk dat je er wel iets mee kan


helaas elwintje, al de nummers gebeld, de bovenste was de receptie van het hoofdkantoor van vodafone, deze meneer was ontzettend behulpzaam en adviseerde mij om een klacht aan te maken op de website van klacht.nl, hij ontkende trouwens dat hollands nieuwe bij vodafone hoorde, volgens hem huurde HN zendmasten, in ieder geval bedankt voor je hulp, ik ga gewoon door met mijn kleine principestrijdje groetjes karin

Onderstaande staat op de rekening van Hollands Nieuwe

hollandsnieuwe
onderdeel van
Vodafone Libertel B.V.
postbus 312
2000 AH Haarlem
KvK nummer 14052264
BTW nummer NL.800755133B01

Gr. Fred

PS nadat ik mijn klacht op dit forum geplaatst heb ben ik goed geholpen en heb tot nu toe geen problemen meer ondervonden.

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: bereikbaarheid klantenservice hollands nieuwe

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Karin kn,

Zoals we gisteren telefonisch besproken hebben bleek de order die je geplaatst hebt fout te zijn gegaan. Het betaalde bedrag zal zo spoedig mogelijk op je rekening teruggestort worden. Excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Leonardus91
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 mar 2012 19:19

Re: bereikbaarheid klantenservice hollands nieuwe

Ongelezen bericht door Leonardus91 »

Gisteren een reactie(binnen 1 dag na melding op www.klacht.nl) gehad van de klantenservice van HN. Dit was een belachelijk goedkope manier om eronder uit te komen. Ze beweren dat ze elke keer contact gezocht hebben en dat de mail wellicht in de spam terecht was gekomen. Ook vragen ze om een ander alternatief emailadres, terwijl hun reactie gewoon goed op mijn mail komt(niet in de spam!!! :evil: )

Dit is mijn reactie op die van HN:
Leonardus91 reageerde op maart 17th, 2012 at 11:05

Belachelijk dat jullie je er op deze manier vanaf proberen te maken!!!

Het emailadres is prima, want daar komt deze reactie dus ook binnen. Jullie hebben geen enkele keer gereageerd, want ik kijk de spambox ook elke dag na en daar zat geen mail van jullie bij.

Het gaat om de vervanging van simkaart nummer 893107101000516811 en mobielnummer 063…………..

De bestelling had ordernummer 1003631803 van 23-5-2011.

Het liefst zeg ik bij deze mijn contract op en krijg ik restitutie van de afgelopen maand dat ik geen service kreeg, maar wel betaald heb. Als dit onverhoopt niet gebeurt, dan wil ik dat zo wie zo de maand abonnementskosten teruggestort worden en dan eis ik dat vandaag 17 maart nog een nieuwe simkaart opgestuurt wordt.

Mocht ik opnieuw geen reactie krijgen, wordt de klachtencommissie telecommunicatie, radar, de consumentenbond, kassa en “Het kan toch niet waar zijn” ingeschakeld.

Leonardus91


Ik meld wel hoe ze hier weer op reageren.

Leonardus91

MAXIEM

Re: bereikbaarheid klantenservice hollands nieuwe

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Leonardus91

Je schrijft:
Mocht ik opnieuw geen reactie krijgen, wordt de klachtencommissie telecommunicatie, radar, de consumentenbond, kassa en “Het kan toch niet waar zijn” ingeschakeld.
Dat lijkt me gezien jouw ervaringen, een heel verstandig besluit.

Maxiem.

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: bereikbaarheid klantenservice hollands nieuwe

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Leonardus91,

We hebben je vandaag een aantal keer geprobeerd te bereiken maar geen gehoor gekregen. We zullen het morgen weer proberen.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Leonardus91
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 mar 2012 19:19

Re: bereikbaarheid klantenservice hollands nieuwe

Ongelezen bericht door Leonardus91 »

Beste HN-medewerkers,

Ik weet niet hoe jullie mij proberen te bereiken, maar ik heb geen enkele melding gekregen dat jullie mij hebben proberen te bereiken.
Behalve als jullie mij proberen te bereiken op het nummer van de kapotte simkaart, heb ik geen verklaring waarom jullie mij niet kunnen treffen. Ik heb mijn mobiel de hele dag bij me en er is de hele dag iemand thuis geweest op mijn vaste lijn.

Leonardus91

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: bereikbaarheid klantenservice hollands nieuwe

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Leonardus91,

Vandaag hebben we je wederom een aantal keer geprobeerd te bereiken. Per privebericht zullen we je laten weten op welk nummer zodat we een alternatief kunnen proberen.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Leonardus91
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 mar 2012 19:19

Re: bereikbaarheid klantenservice hollands nieuwe

Ongelezen bericht door Leonardus91 »

Hollands nieuwe claimt mij een aantal keren geprobeerd te hebben te bereiken, maar na de 1e dag dat ik niet echt veel thuis was (ze hebben toen 3 keer geprobeerd te bellen naar mijn vaste nummer) en de dag daarna, waarop ik ook aan het werk was(2 keer geprobeerd), nemen zij niet meer de moeite om te proberen.

Er is zelfs een voice mail ingesproken met daarop een bandje, waarop aangegeven wordt dat ik mijn klacht op de site kan achterlaten of dat ik een teugbelverzoek kan aangeven. Dit is echt een lachertje, want daar gaat mijn klacht juist over. Ze reageren niet op email en terugbellen doen ze ook niet goed.

Beste mensen van HN,
Probeer je mail eens te beantwoorden of mail mij maar op mijn mail dit komt altijd aan. Ook kunnen jullie mij op mijn mobiele telefoonnummer de hele dag bereiken.
Zowel mijn email. als mijn 06-nummer zijn in jullie bezit(zie jullie webcaremail), dus maak daar eens gebruik van!!!

De klacht bestaat nu al anderhalve maand. Schandalig dat dit zo lang duurt om jullie zover te krijgen dat er iemand daadwerkelijk mij te woord staat. :evil:

Leonardus91

Gesloten