LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] cashback actie Hi Young KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Pynke
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jan 2013 22:11

cashback actie Hi Young KPN

Ongelezen bericht door Pynke »

Mijn zoontje heeft lang gespaard voor een telefoon. Op 14 december een mooie telefoon gekocht in de Hi shop. Hij zou binnen 3 weken 45 euro retour krijgen via de cash back actie plus een horloge. Tot op heden niets ontvangen. Nu blijkt hij niet de enige te zijn. Er zijn mensen die al veel langer op geld wachten. Als je er naar vraagt krijg je een standaard mail terug dat het iets (hoe lang??) langer duurt door het succes van de actie. Het zijn vooral kinderen die hier de dupe van zijn..zuur verdiende centen en uiteindelijk blijken ze te zijn opgelicht.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: cashback actie Hi Young KPN

Ongelezen bericht door sjohie »

Pynke schreef:Mijn zoontje heeft lang gespaard voor een telefoon. Op 14 december een mooie telefoon gekocht in de Hi shop. Hij zou binnen 3 weken 45 euro retour krijgen via de cash back actie plus een horloge. Tot op heden niets ontvangen. Nu blijkt hij niet de enige te zijn. Er zijn mensen die al veel langer op geld wachten. Als je er naar vraagt krijg je een standaard mail terug dat het iets (hoe lang??) langer duurt door het succes van de actie. Het zijn vooral kinderen die hier de dupe van zijn..zuur verdiende centen en uiteindelijk blijken ze te zijn opgelicht.
Het komt wel vaker voor dat dit soort acties populairder zijn als vooraf ingeschat, en de afhandeling wat langer duurt. Daarnaast loopt de actie t/m 31 januari zie ik net staan, dus deze is nog niet voorbij. En ik lees in de voorwaarden dat deelnemers >18 jaar moeten zijn, gezien uw referentie aan "mijn zoontje" is hij misschien nog geen 18? Hi hoeft in dat geval conform de voorwaarden die 45 euro niet uitbetalen.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: cashback actie Hi Young KPN

Ongelezen bericht door sjoegel »

Ik geloof dat het inmiddels wel algemeen bekend is dat dit soort acties problemen geven. Niet meer aan mee doen. Nu je betaald hebt ben je niet meer belangrijk voor KPN.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: cashback actie Hi Young KPN

Ongelezen bericht door sjohie »

sjoegel schreef:Ik geloof dat het inmiddels wel algemeen bekend is dat dit soort acties problemen geven. Niet meer aan mee doen. Nu je betaald hebt ben je niet meer belangrijk voor KPN.
Ach, ik heb aan zo'n actie van Sony meegedaan, met een digitale camera, en dat ging +/- een paar dagen gewoon foutloos. Terwijl er ook mensen over die specifieke actie liepen te klagen. Je moet er gewoon wat tijd voor uittrekken, en de voorwaarden even lezen.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: cashback actie Hi Young KPN

Ongelezen bericht door sjoegel »

Als je het ergste ervan denkt valt het meestal wel mee. Je moet echter niet denken dat ze met plezier geld naar je overmaken.

Hi-Webcare
Berichten: 141
Lid geworden op: 25 feb 2010 11:45

Re: cashback actie Hi Young KPN

Ongelezen bericht door Hi-Webcare »

Hi Pynke,

Vervelend om te lezen dat je nog steeds geen geld terug hebt gekregen naar aanleiding van de cashback actie en dat je ook geen horloge hebt ontvangen. Ik wil graag voor je nakijken hoe dit kan. Ik heb daarvoor je naam en het 06-nummer van de Hi PrePay aansluiting nodig.

Ik heb je een privébericht met meer informatie gestuurd.

Groeten van Hi,

Kevin
Hi Webcare

PB1912
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 feb 2013 13:48

Re: cashback actie Hi Young KPN

Ongelezen bericht door PB1912 »

Ik moet zeggen dat de communicatie van Hi echt ronduit belachelijk is !
Ik heb me 18 januari aangemeld, ik zou binnen 3 weken € 45,- ontvangen en heb al 3x een contact aanvraag ingevuld op deze site : http://www.prepaidkorting.nl/contact

Tot nu toe echter geen enkele keer een bevestiging dat ik ook maar iets ingevuld heb !
Ik twijfel om per maart dit jaar over te stappen van t-Mobile naar KPN, maar als dat op deze manier moet dan blijf ik lekker bij t-Mobile.

roko72
Berichten: 178
Lid geworden op: 11 mar 2008 01:22

Re: cashback actie Hi Young KPN

Ongelezen bericht door roko72 »

Bij mij is wel alles goed gegaan.
Heb een galaxy ace gekocht voor mijn dochter, en binnen 3 weken had ik de 45,- Euro op de rekening.
Horloge heb ik echter niet ontvangen..................had dat gemoeten dan?
Die zou ik dan graag alsnog krijgen :D

Het kan dus wel!!!!

Gesloten