LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cashbackactie Samsung S7 bij MediaMarkt

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Jacqueline Stempher
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 okt 2017 20:11

Cashbackactie Samsung S7 bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Jacqueline Stempher »

Wij wilden op 21 mei een S7 kopen omdat er een mooie cashback actie opzat van Samsung. De medewerker van Samsung verzekerde ons dat er achter genoeg voorraad lag en omdat het abonnement van mijn zoon afliep en hij een nieuwe telefoon nodig had zijn wij op dit aanbod ingegaan. De medewerker ging achter kijken en hij kwam terug met de mededeling dat er niets meer lag, maar verzekerde ons dat mijn zoon, die op een week later op vakantie ging, dat hij zeker zijn nieuwe telefoon dan mee kon nemen.
Op 24 mei bel ik de mediamarkt op om te vragen of het toestel binnen is en de vrouw aan de lijn kan onze bon niet gevonden krijgen en raad ons aan naar de winkel terug te gaan.
Op 25 mei gaan we terug naar de winkel en bij het zien van de bon blijkt dat de medewerkster geen reserveringsbon had gemaakt maar een weet ik veel bon. De floormanager zal haar daarop aanspreken en verteld aan mij dat zij al vele fouten heeft gemaakt. Ik zeg dat hij zijn interen problemen niet met mij moet bespreken maar met haar en vraag hoe hij dit wilt gaan oplossen. We krijgen een tegoedbon twv 25 euro voor de ontstane problemen en mijn zoon gaat op vakantie zonder zijn S7. Op mijn vraag of ik met deze bon nog de cashback terug kan krijgen antwoord de floormanager bevestigend. Gerustgesteld lopen we de winkel uit en op 16 july kunnen we de S7 ophalen bij de mediamarkt. Ruim 3 weken later vanwege leveringsproblemen bij Samsung. Als ik weer vraag of we in aanmerking komen voor de cashback krijgen we te horen dat Samsung, vanwege de leveringsproblemen, de actie heeft verlengt. Niet dus. We zijn nu al dagen bezig om die 75 euro terug te krijgen en Samsung blijft aangeven dat we A: de verkeerde bon hebben toegestuurd en B: dat we buiten de actiedatum vallen. Sterker nog, ze raden ons aan om de volgende promo's van Samsung goed in de gaten te houden want wellicht komen we dan wel in aanmerking. Mijn zoon heeft dit toestel zelf betaald en had er op gerekend dat hij gewoon die cashback terug zou krijgen. Het stuit mij enorm tegen de borst dat wij van het kastje naar de muur worden gestuurd door zo'n grote leverancier. Heeft iemand hier ook mee te maken gehad en hoe is dit op te lossen.
Laatst gewijzigd door Radar op 06 okt 2017 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

NIELS82
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 okt 2017 20:21

Re: Cashbackactie Samsung S7 bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door NIELS82 »

Helaas heeft Samsung in dit geval weinig te maken met Media Markt. Sterker nog: het is niet Samsung zelf welke de promoties afhandelt.

Het aankoopbewijs van een deelnemende keten dient voorzien te zijn van aankoopdatum en serienummer. Daarnaast dien je de promotie voor een bepaalde datum te registeren. Als dit niet het geval is, heb je helaas geen poot om op te staan.

Media Markt heeft niets met de promotie van Samsung te maken en Samsung niets met de deelnemende retailer.

In dit geval zou ik zelf voor een andere winkel hebben gekozen zodat je zeker weet dat je een product koopt op het moment dat de promotie loopt. Wellicht is Media Markt in deze zelf nog coulant?

vlietjvan
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 sep 2017 13:17

Re: Cashbackactie Samsung S7 bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door vlietjvan »

Het probleem is dat je een nette klant bent, netjes opgevoed ook. Je neemt aan dat wanneer mensen iets zeggen/beloven dat die informatie klopt en dat zij hun beloftes nakomen. Dus als zij zeggen dat het nog kan, dan ga je daar ook vanuit, als zij zeggen dat het over x dagen wordt geleverd, dan wacht je geduldig.

Op het moment dat je de gemaakte beloftes komt verzilveren, trekken zij hun handen terug en wijzen je op de regeltjes.
Volgens de regeltjes staan zij in hun recht.

Als mediamarkt geen verantwoording neemt voor de fouten die door het, blijkbaar slecht opgeleide, personeel worden gemaakt, zul je de gemiste cashback moeten zien als leergeld. Erg netjes is het allemaal niet.

Mirjam83
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 okt 2017 10:26

Re: Cashbackactie Samsung S7 bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Mirjam83 »

Van zo een grote keten als MediaMarkt verwacht je toch dat zij in dit geval hun woord waarmaken. Persoonlijk ben ik nooit zo een fan van cashback acties, omdat hier vaak wat haken en ogen aan vast zitten. Snel personeel en een slechte afhandeling valt onder de verantwoording van MediaMarkt wat mij betreft zeker bij hun de kosten neerleggen.

SimonV
Berichten: 38
Lid geworden op: 02 nov 2011 19:08

Re: Cashbackactie Samsung S7 bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door SimonV »

Zelf ook een vervelende ervaring met Samsung gehad (zie viewtopic.php?f=27&t=155227&p=2156961), die ook werd gevolgd door iemand met een cashbackprobleem met een Samsung S6, met 75,- cashback. :shock:
Het is al gezegd: ik denk dat u bij Mediamarkt moet zijn. Zíj hebben u verteld dat de cashback geldig bleef. Onder die voorwaarde heeft u de telefoon bij Mediamarkt gekocht. Die overeenkomst is met Mediamarkt, niet met Samsung.
Laatst gewijzigd door Radar op 12 okt 2017 09:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: off topic gaan

Jacqueline Stempher
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 okt 2017 20:11

Re: Cashbackactie Samsung S7 bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Jacqueline Stempher »

De mediamarkt verwijst mij naar Samsung. Het is een kastje naar de muur verhaal geworden. Jammer genoeg voor mijn zoon.

Gesloten