LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De misser van Phonehouse

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Wiechert
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 aug 2014 18:10

De misser van Phonehouse

Ongelezen bericht door Wiechert »

Twee weken geleden werd er een folder van Phonehouse bij mij in de bus gegooid met daarin een aanbieding:
* Een abonnement van T Mobile ( 90 min bellen met 500 Mb internet) met daarbij een "gratis" Samsung S4.
Als extra vermelde Phonehouse dat men er zelfs gratis een cover en een 32 Gb SD kaartje bij deed.
Dus op naar de plaatselijke Phonehousewinkel en een abonnement afgesloten.
De Samsung S4 werd keurig uit de doos gehaald en werd de SIM kaart geïnstalleerd.
Op mijn vraag dat ik er dus ook nog een gratis cover ter waarde van € 29,90 bij kreeg en zowaar ook nog een SD kaartje, werd mij verteld dat ik daarvoor naar de website van Samsung moest gaan en dat ik deze items daar kon bestellen.
Op mijn vraag "Dit is dus helemaal geen actie van jullie" werd wat schouderophalend gereageerd.
"Tja, Samsung heeft zo'n actie en dat melden wij dan in een folder."
Thuis gekomen bleek de Samsung website uit de lucht te zijn, maar na een paar dagen proberen was deze weer bereikbaar.
Samsung gaf keurig aan dat als ik mijn gegevens in stuurt recht hebt op ..... een gratis SD kaartje.
Maar er werd nergens gesproken over een gratis cover voor een type S4.
Ik heb Phonehouse een mailtje gestuurd met daarin de vraag "Hoe kom ik aan die gratis cover, waar jullie mee geadverteerd hebben?"
Na 4 dagen kreeg ik bericht met daarin de link naar Samsung wat betreft de cover.
Toen ik op de link klikte, werd ik door gelinkt naar de actie van Samsung met een gratis cover voor een .... S 5 . Dus niks geen gratis S4 cover.
Ik zocht weer even op de Phonehouse website en ja hoor men had nog steeds deze geweldige aanbieding oftewel je kreeg nog steeds een gratis SD kaartje en ....... een gratis Cover.
Dus er maar weer een mailtje er tegen aan gegooid, dat die actie van Samsung voor een type S5 geldt en niet voor een type S4, en hoe men denkt dit op te gaan lossen.
Ik kreeg een keurige melding dat mijn mailtje was ontvangen en ...... daarna was het stil.
Ik ben van het type " Dit was dus een intern foutje van Phonehouse, jammer maar handel dit zo snel mogelijk en netjes af" en wierp voor de gein een blik op de website van Phonehouse en wat schetst mijn verbazing. Men praat nergens meer over de gratis cover en wordt alleen vermeld dat er een gratis SD kaartje wordt bij geleverd.En daar wordt ik kriegel van en heb ik er maar weer een mailtje tegen aangegooid, waarin ik de spontane verdwijning van de cover vermeld maar ...... ik nog steeds op mijn gratis cover zit te wachten.

Ik neem het Phonehouse erg kwalijk, dat men in de folder nergens heeft vermeld dat niet zij maar Samsung een actie heeft wat betreft accessoires bij een eventuele aanschaf van een bepaalde type telefoon.
Het kwam over van "Het brave jongetje uit de klas geeft gratis wat weg." en later blijkt dat ze helemaal niets weggeven maar dat de fabrikant van het toestel dat doet.
En ....... achteraf blijkt dat er helemaal geen "gratis cover" actie bij de fabrikant te zijn.
Voor alle duidelijkheid, de schuld ligt niet bij T-mobile of Samsung maar er heeft iemand bij Phonehouse duidelijk liggen slapen en hij/zij dus niet goed gekeken wat de acties bij Samsung waren.

ik ben benieuwd of Phonehouse nog terug komt op mijn vraag en mij zal verblijden met die gratis cover.
Men heeft mijn gegevens, dus het opsturen van zo'n ding moet toch geen probleem zijn.

ik hou u op de hoogte!!

phonehousenl
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 mar 2010 12:24

Re: De misser van Phonehouse

Ongelezen bericht door phonehousenl »

Geachte mevrouw Wiechert,

Allereerst willen we onze excuses aanbieden voor alle ongemakken. Graag wil ik u een oplossing aanbieden door u een voucher te sturen t.w.v. 40euro zodat u een S -view cover kan uitzoeken in 1 van onze winkels. Door een email te sturen met uw adres gegevens naar [email protected] zullen wij contact met u opnemen.

Alvast bedankt voor u reactie.

Met Vriendelijke Groet,

Phonehouse Webcare

Wiechert
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 aug 2014 18:10

Re: De misser van Phonehouse

Ongelezen bericht door Wiechert »

Vandaag ontving ik per post een keurige Samsung cover voor mijn S4.
Dus met betrekking tot de 'cover story' kan ik schrijven, dat het probleempje op een keurige manier door Phonehouse is opgelost, waarvoor mijn dank.

Gesloten