LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] debitel problemen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
p.verkerk
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 feb 2007 17:51

debitel problemen

Ongelezen bericht door p.verkerk »

Op 15 febr. spreek ik telefonisch af met Debitel: verlenging Vodafone 22,50 en gratis Nokia 6300.( contract loopt tot 13 juni )
!8 maart ontvang ik een brief dat ik 4 maart op KPN word gezet.
Ik bel om te zeggen dat er een vergissing is gemaakt. Krijg te horen dat ik bij verlenging Vodafone niets krijg en dat in de computer staat dat ik overstap op KPN.
Ik schrijf dezelde dag een brief waarin ik aangeef. dat Debitel zijn afspraak na moet komen.
Heb ook om de voicelog gevraagd.
Diverse malen gebeld,zou iedere keer teruggebeld worden. Gebeurde niet.
Op eens een pakje en een brief. Telefoon+simkaart. Op 4 maart viel mijn Vodafone uit, terwijl het contract tot 13 juni loopt.
Weer gebeld, het kon niet meer gestopt worden.
Fax gestuurd naar Debitel.
Met een truc manager klantenservice aan de lijn ( B.Flinterman)
Beloofde het direct uit te zoejken, nu dagen later niets gehoord.
Elke dag fax en mail ik.

Wie heeft nog een goede suggestie.

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: debitel problemen

Ongelezen bericht door Kika29 »

Dit is een contractsverlenging i.c.m. overzetting van netwerk om het toestel gratis aan te kunnen bieden. Wat is het probleem eigenlijk? Wil je niet op het netwerk van KPN?

Dat je contract loopt tot 13 juni staat los van de overzetting. je contract bij Debitel is verlengd en gaat weer lopen per 13 juni. Een verlenging kan je echter al aanvragen voor einde contractstermijn (vanaf 4 maanden vantevoren).

p.verkerk
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 feb 2007 17:51

Re: debitel problemen

Ongelezen bericht door p.verkerk »

Ik mag zelf toch wel uitmaken of ik bij Vodafone wil blijven.Ik heb niet om KPN gevraagd. KPN is bij debitel veel duurderdan bij KPN zelf. Vodafone belt veel goedkoper in het buitenland het kpn abo is ook nog duurder dan mijn Vodafoneabo. En niet antwoorden op brief-fax-mail is wel heel onbeschoft[quote][/quote]

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: debitel problemen

Ongelezen bericht door Kika29 »

Dat mag je inderdaad zelf uitmaken. Maar dat is toch wel ter sprake geweest in het telefoongesprek lijkt mij?

Je hoeft trouwens niet boos te worden op mij hoor :-).....Ik heb je niet overgezet.

p.verkerk
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 feb 2007 17:51

Re: debitel problemen

Ongelezen bericht door p.verkerk »

Dat is niet ter sprake geweest Als je belt om de Donald Duck te verlengen verwacht je geen Story. Ik heb geschreven, gebeld, gemaild en gefaxed, m.aar ze gaan gewoon door. Ik vroeg dus om een verlengingsaanbod voor mijn Vodafone 22,50

Gesloten