LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dekking van Simyo

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Dennis--SP

Dekking van Simyo

Ongelezen bericht door Dennis--SP » 27 jul 2006 13:08

Afbeelding

Ik heb net de simkaart van Simyo binnengekregen en Simyo maakt gebruik van het KPN netwerk. Echter kan ik hier geen bereik krijgen met KPN , mag ik de simkaart terugsturen en mijn geld terugvragen of mijn nummer meenemen naar een andere aanbieder? Lowcall is op het netwerk van Telfort en Telfort is ook van KPN maar gekgenoeg is dat de enigste provider in ons dorpje dat het WEL goed doet , want alle andere providers doen het voor geen meter. Is dat mogelijk?

Kika29

Re: Dekking van Simyo

Ongelezen bericht door Kika29 » 27 jul 2006 13:49

Als eerste is het altijd raadzaam eerst een postcode check te doen of het netwerk wel geschikt is bij u thuis. Maar dat terzijde.Bij de meeste providers is het zo dat je met gegronde redenen een aansluiting binnen 7 dagen kunt annuleren.

Ik raad u aan even contact op te nemen met simyo en te vragen hoe het zit als u annuleren wilt. Overstappen naar een andere provider is geloof ik niet mogelijk omdat simyo alleen gebruik maakt van het kpn netwerk.De aansluiting moet dus geannuleerd worden(mits mogelijk) waarna u op zoek kunt gaan naar een andere provider.

Dennis--SP

Ongelezen bericht door Dennis--SP » 27 jul 2006 13:55

Hartelijk dank! Bij Simyo was het niet mogelijk om een postcodecheck te doen...

Einde Onderwerp.

--
Afbeelding

DJD

Ongelezen bericht door DJD » 27 jul 2006 13:57

Je kan wel overstappen hoor met nummerbehoud. Zo kun je bijv. van Hi prepay gewoon naar Vodafone prepay overstappen..

Gesloten