LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dubbel nummer uigegeven Ziggo

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jvullers
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 nov 2008 19:46

dubbel nummer uigegeven Ziggo

Ongelezen bericht door jvullers »

Ziggo hoe is het toch mogelijk.

Na weken en weken hebben moeten bellen en mailen om mij in het systeem van Ziggo te laten herkennen was het eindelijk gelukt.

Alle ellende voorbij?

NEEE.

Los van het feit dat ik nog steeds niet de beloofde snelheid heb van 8mb gebeurde het volgende:



Ik kreeg dinsdag 4 november telefoon van Michel Zomer van technische dienst Ziggo.

Ik had een storing gemeld aan telefonie.

Nee dus, bleek dat hij de heer Kessels moest hebben op het nummer van ons.

Leek op een dubbel uitgegeven nummer dus.

Dat kwam wel goed zei de man, hoefde ons geen zorgen te maken.

Maar: Vandaag 13 november opeens geen telefonie meer.

Als iemand belt naar het nummer gaat ie gewoon over denkt men, maar bij ons gebeurt niks.

Ook uitbellen is onmogelijk, geen kiestoon.

Via andere telefoon gebeld naar Ziggo, en ja hoor : FTDN.

Dubbel nummer.

Wat een gedoe, kon op z’n minst 5 werkdagen duren voor er naar werd gekeken.
Wij heben dit nummer geporteerd van kpn (sinds 1996 hebben we dit nummer) in juli.Nooit moeten doen dus.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: dubbel nummer uigegeven Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

Het is flink irritant dat voor elke fout die Ziggo maakt een wachttijd staat om deze te herstellen! Nog afgezien van de mobiele kosten die dit voor u met zich meebrengen. U kunt deze kosten declareren bij Ziggo als u een factuur kunt overleggen.

1stephanie
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 nov 2008 15:29

Re: dubbel nummer uigegeven Ziggo

Ongelezen bericht door 1stephanie »

sinds 10-10-08 hebben wij geen telefoon meer. Gelukkig doet internet het wel nog. Sindsdien bellen en mailen we geregeld met Ziggo. Als we eindelijk iemand van de klantenservice aan de lijn krijgen, wordt het standaardantwoord gegeven: wij geven het door aan de technische afdeling. Op woensdag 12-11-08 ging onze telefoon ineens over, maar alle vreugde ten spijt: wij hebben nu een nummer van iemand anders (zelfs uit een andere regio). Ook ons nummer behoort nu tot iemand anders. Wij ontvingen zelfs de factuur van het andere nummer en deze is inmiddels ook afgeschreven van de bankrekening.
Wij zijn eigenlijk ten einde raad, wij hebben het gevoel dat dit nooit meer in orde komt. Het lijkt erop dat Ziggo onze klacht totaal niet in behandeling neemt en dat nu al 5 1/2 week lang!!
Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen? We zijn in ieder geval van plan de telefonie op te zeggen en overwegen dit ook met het internet te doen.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: dubbel nummer uigegeven Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

In uw geval lijkt het mij een goed idee om de telefonie te beëindigen in de hoop dat niet meteen alles per ongeluk afgesloten wordt door Ziggo.

lfransen
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 okt 2008 11:39

Re: dubbel nummer uigegeven Ziggo

Ongelezen bericht door lfransen »

Wij zijn nu toch wel ten einde raad.Vanaf begin oktober 2008 zitten wij al zonder vaste telefoon. Doorlopend gebeld naar Ziggo,e-mails gestuurd en klachten formulier ingevuld.Geen reactie hierop gekregen van Ziggo. !3 november hadden wij ineens een ander nummer met zelfs een verkeerd kengetal.Als klap op de vuurpijl hebben zij van onze rekening de kosten van dit voor ons totaal vreemde nummer geincasseerd.Kunnen wij hier gerechtelijke stappen tegen ondernemmen?

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: dubbel nummer uigegeven Ziggo

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Jazeker wel. Meteen naar de rechter stappen is natuurlijk wel een rigoreuze maatregel, maar als ze het niet zelf oplossen en jullie onnodig met de ellende laten zitten, is dat zeker het overwegen waard. Wel het onterecht afgeboekte bedrag terug laten boeken, en zelf je eigen rekening betalen. Het gaat bij die onterechte afschrijving namelijk om onverschuldigde betaling.


De fout ligt bij Ziggo, laat hen het dan ook maar oplossen, hopelijk doen ze dat zonder jullie een tijd zonder de door jullie afgenomen (en betaalde) diensten te laten zitten.

FunnyB
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 nov 2008 11:13

Re: dubbel nummer uigegeven Ziggo

Ongelezen bericht door FunnyB »

Lijkt me meer op een persoonsverwisseling. Zelfde naam, zelfde voorletters... En, hoe goed software is, twee mensen met de zelfde naam uit elkaar houden, dan kunnen de meeste NAW-programma's nog niet eens. En ja, dan krijg je zulk geblunder.

Gesloten