Duurdere buitenlandbundel KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
sjakpadmos
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mei 2022 18:15

Duurdere buitenlandbundel KPN

Ongelezen bericht door sjakpadmos »

Op MijnKPN biedt KPN een duurdere buitenlandbundel aan dan als je bijvoorbeeld zoekt via Google. Zelf via MijnKPN een 500 mb buitenlandbundel aangeschaft voor € 39,99 (geen andere keuze mogelijkheid voor dit aantal mb’s) voor vakantie in de VS. Bij aankomst in de VS wordt er een bundel van 2000 mb aangeboden voor 29,99!
Antwoord van KPN is dat je voor je een buitenlandbundel aanschaft altijd even met KPN moet bellen??? Waarom heb ik dan MijnKPN. Zelf heb ik aangegeven dat dit een manco is van hun kant. Uiteindelijk hebben mijn dochter en ik alsnog de 2000 mb bundel aangeschaft en deze was alleen eigenlijk al voldoende geweest. Ik zou dus graag willen dat de 2 x 39,99 gecrediteerd worden. Dat is toch niet zo raar? Als ik op voorhand de 2000 mb bundel aangeboden had gekregen had ik nl nooit die dure 500 mb bundel aangeschaft!

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Duurdere buitenlandbundel KPN

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Je hebt een aankoop gedaan en bent akkoord gegaan met de prijs. Je hebt 14 dagen bedenktijd (www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overee ... bedenktijd). Buiten deze regel om zie ik geen mogelijkheden om je geld terug te krijgen.

Zet dit probleem op KPN forum. Wees vriendelijk. Hopelijk willen hun meedenken aan een oplossing.

Je hebt de mogelijkheid om naar www.degeschillencommissie.nl/over-ons/c ... ediensten/ te gaan voor een bindend uitspraak, maar in deze casus raad ik dit af. Eventueel kan je contact opnemen met www.juridischloket.nl.

Moneyman
Berichten: 29870
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Duurdere buitenlandbundel KPN

Ongelezen bericht door Moneyman »

De vraag is natuurlijk of dat aanbod van 2000MB er ook al was op het moment dat je de 500MB sloot. Met "je moet altijd even bellen" kan ook gedoeld zijn op "vraag even of er acties aankomen".

PGros
Berichten: 1115
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: Duurdere buitenlandbundel KPN

Ongelezen bericht door PGros »

Ik zie op de website een buitenland bundel 500mb voor 39.99
Maar voor USA een supervoordeelland bundel 2000mb voor 29.99
Dus hoe dan ook het staat ook wel op de site. Hoe het in mijnkpn aangeboden wordt weet ik niet.

sjakpadmos
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mei 2022 18:15

Re: Duurdere buitenlandbundel KPN

Ongelezen bericht door sjakpadmos »

Het probleem is dus dat het niet in MijnKPN wordt aangeboden. Deze is er juist om alles makkelijk en snel te regelen maar deze is dus niet up-to-date.

Dirkie
Berichten: 2925
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Duurdere buitenlandbundel KPN

Ongelezen bericht door Dirkie »

sjakpadmos schreef:
01 jun 2022 09:57
Het probleem is dus dat het niet in MijnKPN wordt aangeboden. Deze is er juist om alles makkelijk en snel te regelen maar deze is dus niet up-to-date.
Maar makkelijk en snel betekent dus niet per definitie goedkoper en/of voordeliger blijkbaar.

Moneyman
Berichten: 29870
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Duurdere buitenlandbundel KPN

Ongelezen bericht door Moneyman »

sjakpadmos schreef:
01 jun 2022 09:57
Het probleem is dus dat het niet in MijnKPN wordt aangeboden. Deze is er juist om alles makkelijk en snel te regelen maar deze is dus niet up-to-date.
Waarom zou KPN verplicht zijn alle opties via MijnKPN aan te bieden? Hebben ze je dat beloofd?

Plaats reactie