LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dynafix Care

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Jo1983
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 nov 2016 09:21

Re: Dynafix Care

Ongelezen bericht door Jo1983 »

Heb ook wat problemen gehad met opsturen. Twee jaar geleden heb ik mijn Samsung SII opgestuurd voor een kapot scherm. Mijn toestel was verzekerd, maar ik moest minimaal 45 euro eigen bijdrage betalen en ik moest mijn toestel twee weken missen. Omdat ik niet echt lang zonder een telefoon kan besloot ik hem bij een reparateur in de buurt te laten maken. Ik kon hem de zelfde dag nog ophalen en ik was goedkoper uit!

Had onlangs weer iets met mijn telefoon, omdat de zaak niet meer bestond kreeg ik van een vriend de tip om eens op mfix.nl te kijken. Daar staan allemaal goede reparateurs op. Mijn ervaring is ook dat je beter gewoon een telefoon in de buurt kan laten maken, dan kunnen ze je niet zo lang aan het lijntje houden.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Dynafix Care

Ongelezen bericht door berndv »

Jo1983 schreef:Heb ook wat problemen gehad met opsturen. Twee jaar geleden heb ik mijn Samsung SII opgestuurd voor een kapot scherm. Mijn toestel was verzekerd, maar ik moest minimaal 45 euro eigen bijdrage betalen en ik moest mijn toestel twee weken missen. Omdat ik niet echt lang zonder een telefoon kan besloot ik hem bij een reparateur in de buurt te laten maken. Ik kon hem de zelfde dag nog ophalen en ik was goedkoper uit!

Had onlangs weer iets met mijn telefoon, omdat de zaak niet meer bestond kreeg ik van een vriend de tip om eens op mfix.nl te kijken. Daar staan allemaal goede reparateurs op. Mijn ervaring is ook dat je beter gewoon een telefoon in de buurt kan laten maken, dan kunnen ze je niet zo lang aan het lijntje houden.
dynafix is geen verzekeraar maar een reparateur. Ik vermoed dat u dit verward met het bedrijf dat waarschijnlijk onder dezelfde holding valt, aangezien ze op het zelfde adres zitten, dynasure. Dat er 45 euro betaald moest worden, zal dan ook niet heel vreemd zijn, dat zal het eigen risico zijn, vermoed ik. En ja, 2 weken is een normale termijn schijnbaar voor een reparatie.

Natuurlijk kan je je telefoon bij willekeurige winkels laten repareren, en ja, die zijn over het algemeen wel wat goedkoper, afhankelijk van een aantal factoren variërend van niet-gecertificeerde technici of niet-originele vervangende onderdelen of het vervallen van je garantie. Maar het kan zeker wel lonen. Heb ook via een lokale reparateur mijn eerdere iPhone 4 laten repareren en was nu enkele tientjes kwijt, waarbij ik via de officiële weg vele malen meer kwijt zou zijn geweest. Het ging bij mij om vochtschade, dat wist ik, dus ik wist wat de eventuele gevolgen waren.

Gesloten