LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dynafix oplichters

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ktheking
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 okt 2012 15:20

Dynafix oplichters

Ongelezen bericht door ktheking »

Volgend verhaal illustreerd duidelijk de werkwijze van Dynafix.

Laat je niets wijsmaken : dynafix is niet daar om je gsm te 'fixen' ,maar om je portemonee te fixen.

Ikzelf werk voor een groot telecombedrijf in Belgie ,waar ook Dynafix een deal heeft met de meeste gsm verkopende bedrijven. Ze behandelen het grootste deel van de merken Nokia,Samsung,Apple,enz. .

Ze hebben een quasi monopolie dus.

Mijn verhaal :
Blackberry Curve 9300

Aankoop periode +3 maanden : Scherm stuk. Blijkt de nieuwe curve series geen glazen scherm meer heeft ,maar een plastic. Alse je dus geen opbergtasje hebt => een gebroken lcd scherm.

1° verzending naar Dynafix. Heb duidelijk uitgelegd dat dit eigenlijk een ontwerpfout vanwege Blackberry is. Hier hadden ze totaal geen oren naar.
=> antwoord Dynafix : We kunnen u een refurbished model van de hand doen voor een verminderde prijs. : 245€
WAT ? Ze wilden zelf geen moeite doen om het scherm te herstellen.
Mijn antwoord : Terugzenden die handel zonder te herstellen.
Heb ik zelf via Amazon.co.uk de nodige onderdelen besteld, youtube opgezet ,en hersteld.
Ziezo : Werkt weer ,voor de prijs van 45€ . 1° Poging van dynafix om me af te troggelen.

3 Maanden daarna ,tijdens een software update ,liep de blackberry vast op het welbekende 'hourglass of death'. Weer een welgekend Blackberry probleem.

2° verzending naar Blackberry. Weer uitgelegd dat dit een welgekend probleem bij blackberry. Weer geen oren naar.
=>antwoord Dynafix : "...We hebben gezien dat het toestel geopend werd door een 3° partij. Hier willen we niet aan werk ..." . En weerom het gekende antwoord " ...MAAAAAAR ... we kunnen U een refurbished toestel van de hand doen aan een schappelijke prijs van 175€ ..." .
Mijn antwoord : Terugzenden die handel zonder te herstellen.

Volgende procedure heb ik gebruikt om het weerom zelf te herstellen :

1. Schakel de automatische start van de Blackberry desktop software uit
2. Trek de usb kabel uit van de blackberry ,en haal de batterij eruit.
3. Download deze software : JL_CMDER V1.9.4 link : http://www.mediafire.com/?j0861v773yqcyve (details over de software : http://www.blackberryforums.com/rim-sof ... cmder.html )
4. Pak de zip uit ,en installer de software door de executable ‘JL_Cmder v1.9.4 .exe’ uit te voeren . Klik ‘yes’.
5. Een nieuw icoon is nu op het bureaublad :
6. Steek de batterij terug in de bb . Schakel de blackberry terug in ,en connecteer deze met usb kabel aan de pc
7. Wacht tot de blackberry is opgestart. Dwz ,als hij dit onderstaande scherm voorbij is.
8. Dubbelklik op het icon JL_Cmder. Dit scherm verschijnt :

Druk eender welke toets.

Als ere en paswoord op je blackberry zit ,druk ‘y’ en geef het in .

9. Kies hier ‘resettofactory’ ,antwoord ‘y’ , en tijp ‘blackberry’ . Een rood scherm verschijnt in dit process.
10. De commando’s worden nu naar de bb gestuurd ,en zal verschillende malen herstarten. Op de bb verschijnt dit scherm na een tijdje :
11. Na enkele malen dat de bb herstart zal zijn (moet je niet zelf doen –gebeurt automatisch) ,komt de bb terug op met de fabrieksinstellingen.
12. Mocht je een backup nog hebben ,kan je die dan terug plaatsen :
Als blijkt dat het apparaat terug vastloopt nadat de restore is gebeurt, herbegin dan de hele procedure ,maar zet je backup dan niet terug.
13. Open de champagne , 175€ uitgespaard


Een geluk dat ik alles zelf herstel. Anders had deze blackberry me reeds 400€ gekost.

Eerste offerte van dynafix : 275€
Tweede offerte van dynafix : 125€

Mijn herstelkosten : 45€ (lcd scherm,plastic en schroevendraaiers)

Dynafix , zou beter Dynafraud noemen.

Met vriendelijke groeten,

K.

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: Dynafix oplichters

Ongelezen bericht door mich24 »

beetje overdreven allemaal..

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Dynafix oplichters

Ongelezen bericht door Frantic2 »

mich24 schreef:beetje overdreven allemaal..
Dus jij begrijpt het relaas van Ts? Ik ben gestopt toen hij het had dat dit in belgië zou spelen.......

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: Dynafix oplichters

Ongelezen bericht door mich24 »

ja hoor. Denkt hier mensen te helpen met vage dingen, pfff

Lolebol
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 aug 2012 13:15

Re: Dynafix oplichters

Ongelezen bericht door Lolebol »

Tja 1ste blijft een gebruikersfout. Blackberry heeft het scherm niet laten barsten.

2e is dus makkelijk opgelost... Half uurtje werk? Wel handig dat je de uitleg heb verteld! Gelukkig heb ik geen crackberry...

hvdeertwegh
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 okt 2012 12:58

Re: Dynafix oplichters

Ongelezen bericht door hvdeertwegh »

Helaas heb ook ik slechte ervaring met de reparatieservice van Dynafix. Binnen de garantietermijn stuurde ik mijn iPhone4, samen met de aankoopfactuur naar Dynafix, met een klacht over een slecht functionerende "home-toets. Na enkele dagen wees Dynafix mijn garantieclaim af omdat ik geen geldige aankoopbon zou hebben bijgesloten. Deze nogmaals opgestuurd. Kort daarna deed Dynafix een hernieuwde poging om onder garantie uit te komen en had iets nieuws bedacht. Er zou nu ineens sprake zijn van val- of vochtschade. Overigens twee nogal verschillende oorzaken van de storing. Ook tegen deze nieuwe argumenten heb ik weer ten stelligste bezwaar gemaakt. Daarop ontving ik van Dynafix een mail met een nietszeggende foto waarmee zij nu probeerden vochtschade aan mijn toestel aan te tonen. Van valschade of verlopen garantie was nu kennelijk geen sprake meer. Tevens gaf Dynafix aan dat mijn telefoon onherstelbaar beschadigd zou zijn en de kosten voor vervanging € 200,95 zouden bedragen. Op geen enkele manier kon ik uit deze foto opmaken of het ook werkelijk om mijn toestel ging en of de foto ook vochtschade aantoonde. Toen ik op internet opvallend veel berichten tegenkwam van vergelijkbare ervaringen met Dynafix werd mijn vertrouwen in uw organisatie wel erg op de proef gesteld. Daarop heb ik me met een klacht over Dynafix tot mijn provider gewend, waarop deze het toestel bij Dynafix heeft teruggeroepen en voor een second opinion naar een ander reparatiebedrijf heeft opgestuurd. Inmiddels heb ik mijn eigen toestel weer terug. Onder garantie is de "home-toets-module" vervangen en functioneert het toestel weer als vanouds. Geen val-of vochtschade dus en gewoon garantie zonder kosten! Tot heden reageert Dynafix niet op mijn verzoek om uitleg en toelichting op de gang van zaken in de afwikkeling van een reparatieopdracht. Volgens mij is hier duidelijk sprake van een poging tot oplichting.

ktheking
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 okt 2012 15:20

Re: Dynafix oplichters

Ongelezen bericht door ktheking »

Iemand die mij 450€ afhandig te maken overdreven ? Mijnheer heeft geld genoeg ?

De blackberry curve heeft een plastic scherm ,en dus direct contact met het lcd scherm. Dit maakt dat de blackberry curve zeer fragiel is ,en met een gewone manipulatie reeds breekt. Wat had moeten gebeuren in het ontwerp was dat een steviger plastic of glas had moeten geplaatst worden. Dit is wat men noemt een ontwerpfout.Maar dit terzijde,is het je reinste oplichting om te zeggen dat dit onherstelbaar is ,en ze je een 'refurbisched' examplaar van de hand proberen te doen.
Temeer dat ze zelfs een tweede maal proberen voor een gewone software fout die op te lossen valt zonder de gsm zelfs te openen.

Ivm met je iphone en waterschade ,bekijk deze video van het programma kassa eens :

http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/f ... e/speel/1/

Je bent niet de enige. Dat de grote operatoren die de iphone verdelen zich nog steeds inlaten met dit dubieus bedrijf is ontoelaatbaar. Dit zijn onvervalste maffiapraktijken.
Besef goed dat dit op grote schaal gebeurd. Dit zijn geen alleenstaande gevallen. We spreken hier over miljoenen euro's. Om dit draaiende te houden wordt er op alle niveau bij alle partijen meegespeeld om dit herstellingscaroussel draaiende te houden.

De mensen die denken dat er hier overdreven wordt hebben duidelijk nog niet te maken gehad met dynafix. Prijs je rijk zou ik zeggen dat je er nog niet mee te maken had. Besef goed dat deze mensen zich inhouden met nagenoeg alle merken en dat U op een goede dag er WEL mee te maken zal hebben.

K.

ing1957
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 nov 2012 16:13

Re: Dynafix oplichters

Ongelezen bericht door ing1957 »

Ik zoek internet af naar de term Dynafix en kom tercht op dit forum. Heb zelf net een klacht geplaatst onder het kopje 'Harde schijf bij laptop kapot met nog 1jr garantie' .
Ben heel erg boos dat de laptop v 1jr oude met nog 1jr garantie niet kosteloos wordt gemaakt omdat er een zogn 'niet originele harde schijf' in het apparaat zit.
Is onjuist... !! en wij kunnen niets meer aantonen natuurlijk.
Ik verdenk ze dat ze onder de garantievoorwaarden willen uitkomen!

En ondertussen kunnen wij nu E 236,- zelf gaan betalen

arphius
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 dec 2012 09:45

Re: Dynafix oplichters

Ongelezen bericht door arphius »

Ik zou de redactie van het televisie programma met klem willen verzoeken om aan de praktijken van dit malafide bedrijf een uitzending te wenden. Wat is dit een leugenachtig bedrijf. Zij weten van gekkigheid niet meer welke konijnen ze uit de hoge hoed moeten toveren om onder de garantiebepalingen uit te komen (waarbij natuurlijk geinstrueerd door hun opdrachtgevers de HTC, APPLE"S EN SAMSUNG"S van deze wereld).

En dan ook nog abominabele service. Vandaag de hele dag in mijn agenda gereserveerd voor een levering van een SAMSUNG TELEFOON die ter reparatie was aangeboden voor de lieve somma van EUR 225,00. Het veelgehoorde vocht of stootschade verhaal dat van invloed zou zijn op de werking van de voeding.

De geplande levering zou plaats vinden tussen 09.00 en 18.00 uur, preciezer kunnen ze daar in Limburg niet zijn. Om 09.20 vandaag wordt ik gebeld door een hevig met Limburgs accent fulminerende dame die me wist te melden dan de levering niet kon plaatsvinden. Reden een sorteerfout????
En de dame kon ook niet aangegeven wanneer er dan wel geleverd zou worden, daarover zou er in de komende dagen weer worden gebeld???

Volgens mij is het telefoontje gewoon kwijt. Op mijn vraag of dat er met zulke slechte service dan toch zeker wel een flinke creditnota op de exorbitant hoge factuur zou volgen, voelde ik een lichte verzakking van de suikerspiegel aan de andere kant van de lijn. Nee dat was niet de bedoeling. Ik heb dan ook maar geeindigd met de toezegging dat dit relaas op een zeer slechte review op het internet zou staan. BIJ DEZE.

RADAR doe er iets aan!!

chrisja58
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 feb 2013 18:36

Re: Dynafix oplichters

Ongelezen bericht door chrisja58 »

Ik vind ook dat ze er iets moeten aan doen! Ik ben ook ten einde raad met dit probleem van Dynafix! Ik weet niet hoe zij deze praktijken mogen verder doen. Eigelijk staan we met onze rug tegen een muur, en overal waar je kijkt zie je Dynafix verschijnen op het internet. Ik heb mijn smartphone ook al voor de tweede maal moeten opsturen en dat is al bezig van 11-01-2013 en heb hem nu nog niet terug! Ik weet het echt niet meer.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Dynafix oplichters

Ongelezen bericht door olaf79 »

chrisja58 schreef:Ik vind ook dat ze er iets moeten aan doen! Ik ben ook ten einde raad met dit probleem van Dynafix! Ik weet niet hoe zij deze praktijken mogen verder doen. Eigelijk staan we met onze rug tegen een muur, en overal waar je kijkt zie je Dynafix verschijnen op het internet. Ik heb mijn smartphone ook al voor de tweede maal moeten opsturen en dat is al bezig van 11-01-2013 en heb hem nu nog niet terug! Ik weet het echt niet meer.
Je moet niet klagen bij dynafix maar bij het bedrijf waar je het toestel hebt gekocht. Dynafix is slecht ingehuurd voor reparaties.

Janou
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mar 2013 21:29

Re: Dynafix oplichters

Ongelezen bericht door Janou »

Geachte lezer,

Via deze weg wil ik een klacht indienen over uw geleverde service.

Op 14 februari jongstleden heb ik via vodafone (winkel in beek) mijn nokia lumia 900 ter reparatie laten opsturen naar jullie.
Mijn scherm van mijn telefoon was een aantal dagen eerder tijdens het smssen gesprongen. Een spinnenweb van scheuren in mijn scherm.
Toen heb ik een week later telefonisch van jullie begrepen dat er valschade op mijn toestel aanwezig zou zijn en dat hierdoor geen aanspraak op de garantie
gedaan kon worden. Echter is mijn telefoon niet gevallen en had ik maar een klein putje links bovenaan de telefoon (naast insteekopening oordopjes).
Dit heeft de medewerker van de vodafone winkel ook schriftelijk bevestigd. En toen kreeg ik van jullie 3 mogelijkheden ten aanzien van mogelijke repaire en de daarbij behorende kosten. Deze opties waren:
1. de telefoon laten maken ter waarde van 217,80 euro
2. de telefoon zonder te maken terug gesturen en dan kost het 36.30 euro
3. de telefoon te laten vernietigen kostenloos.
Hier ben ik verder mee gegaan, heb zelf contact opgenomen met nokia. Nokia heeft mij toen per email gevraagd om mijn telefoon te laten doorsturen naar nokia
voor een second opinion. Jullie hebben mij toen ook per email bevestigd dat mijn telefoon daadwerkelijk doorgestuurd was voor een second opinion naar nokia (dit was 13 maart jongstleden).
Echter kreeg ik enkele dagen later een smsje van vodafone met het bericht dat mijn telefoon gemaakt zou zijn en klaar zou liggen in de winkel.
Verder had ik geen toestemming gegeven om mijn telefoon te repareren. Eenmaal in de winkel bleek mijn telefoon niet doorgestuurd te zijn geweest of in het andere geval gemaakt te zijn.
Zelfs had mijn telefoon meer schade dan toen ik hem 14 februari heb opgestuurd. Dit heeft de medewerker van de vodafone winkel te Beek ook schriftelijk bevestigd. Nu heb ik meerdere malen geprobeerd om hier telefonisch contact met jullie over op te nemen maar ik krijg niemand meer aan de telefoon nu mijn mobiele telefoon niet meer in jullie bezit is.
Hiermee wil ik jullie laten weten dat ik absoluut niet tevreden ben over de manier waarop ik behandeld ben door uw bedrijf en uw medewerkers.
Verder heb ik ook op internet meerdere klachten gevonden op de sites van Kassa en Radar over uw bedrijf met vergelijkbare situaties.
Ook heb ik mijn verhaal hier medegedeeld.
Graag van u een reactie hierop en een passende oplossing. Ik ben nu inmiddels mijn telefoon al meer dan 1 maand kwijt maar ik blijf wel betalen voor een telefoon die ik dus niet kan gebruiken. Ik voel me door uw bedrijf niet serieus genomen als consument.
Bijlagen
telefoon2.jpg
(59 KiB) 10115 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Dynafix oplichters

Ongelezen bericht door dhc »

Nou...mooie brief. En wat is de vraag?

Franske54
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jul 2013 19:10

Re: Dynafix oplichters

Ongelezen bericht door Franske54 »

Wil mijn telefoon ter reparatie aanbieden. Heb 6 euro aan ze betaald voor verzending via kiala punt
Document uitgeprint en op enveloppe geplakt zoals gevraagd. Helaas kan en wil geen enkele kiala punt ze versturen omdat document niet compleet is. Mail gestuurd via hun site naar opheldering en juiste documenten maar na een week nog geen antwoord gehad. Telefoon kan ik nu al een week niet gebruiken. Grote probleem is dat je ze kunt bellen tegen 45 cent per minuut.. Belachelijk. Wat een service voor een service bedrijf. Telefoon provider trekt zijn handen hiervan af en bemoeit zich er niet mee terwijl zij een defecte telefoon geleverd hebben . Bedankt Hollands nieuwe... Nooit meer!

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Dynafix oplichters

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Franske54,

Bedankt voor je bericht. Graag wil ik u vragen om via een privé bericht uw persoonlijke gegevens door te geven. Zo kunnen wij de eerdere correspondentie terugzoeken en kijken wat wij voor u kunnen betekenen. Daarnaast geeft u aan dat u informatie mist voor de verzending via Kiala. Zou u in dit bericht direct willen doorgeven welke informatie u mist?



Wij zien uw reactie graag tegemoet. Daarnaast wijzen wij u er graag op dat wij uw vragen zowel telefonisch, via een email of een bericht op Facebook/Twitter graag beantwoorden.

Vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe
Franske54 schreef:Wil mijn telefoon ter reparatie aanbieden. Heb 6 euro aan ze betaald voor verzending via kiala punt
Document uitgeprint en op enveloppe geplakt zoals gevraagd. Helaas kan en wil geen enkele kiala punt ze versturen omdat document niet compleet is. Mail gestuurd via hun site naar opheldering en juiste documenten maar na een week nog geen antwoord gehad. Telefoon kan ik nu al een week niet gebruiken. Grote probleem is dat je ze kunt bellen tegen 45 cent per minuut.. Belachelijk. Wat een service voor een service bedrijf. Telefoon provider trekt zijn handen hiervan af en bemoeit zich er niet mee terwijl zij een defecte telefoon geleverd hebben . Bedankt Hollands nieuwe... Nooit meer!

jac72
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 sep 2013 07:24

Re: Dynafix oplichters

Ongelezen bericht door jac72 »

Ik heb ook een gevalletje Dynafix,

Mijn dochters hadden een software fout op hun LG. Mijn ene dochter daar had ik het toestel van opgestuurd en die had hem binnen 2 weken weer terug maar dat was niet naar Dynafix maar mijn andere dochter zit met haar abonnenment bij BEN, die werken dus wel met Dynafix.
Ik het toestel wel opgestuurd nog niet wetende van dit gevalletje....De software fout valt in de fabrieksgarantie dus moet het probleem zo opgelost zijn toch :?:
Nou zo is het dus niet.
Na zo'n 3 weken gewacht te hebben op deze telefoon besloot ik toch maar even met BENte bellen waar mijn telefoon bleef.
Die zeiden tegen mij mevr u moet Dynafix bellen.
Na 3x een half uur aan de telefoon gezeten te hebben en nog geen Dynafix aan de telefoon gekregen en toch even €0,45,- per minuut te moeten betalen was ik het zat.
Ik BEN weer opgebeld en die zeiden wij kunnen niet voor u bellen dat moet u echt zelf doen .
Ik was toen al €40,50,- kwijt aan bel kosten. 90x0,45= €40,50,-
Toen toch maar weer een keer gebeld en toen kreeg ik ze meteen aan de telefoon, Mevr hij ligt bij LG want wij kunnen dit niet maken dat moet LG doen.
Ik dacht ok ik wacht nog ff een weekje.
Maar toen kreeg ik onverwachts een mailtje dat mijn telefoon niet meer te repareren viel volgens Dynafix en dat ik €50,42,- moest betalen om hem terug te laten sturen of hun zouden hem millieu vriendelijk laten verdwijnen.
Dus ik kwaad telefoon kapot niet meer te repareren en toch betalen terwijl dit allemaal onder fabrieks garantie valt echt niet dus hè.
Dus ik opgebeld en gezegd het is een software fout en ik heb hem bij een abonnenment dus die kosten ga ik niet betalen verhaal die kosten dan maar bij BEN.
Maar goed even verder na veel gebel krijg ik zo'n muts aan de telefoon die de fout van haar leven maakte bij BEN.
Mevr het toestel is bij LG geweest en die hebben hem kostenloos gerepareerd voor u, Maar Dynafix heeft hem nog even open gemaakt als extra service en die heeft waterschade geconstateerd.
Dus ik zo van luister eens mevrouw deze telefoon is niet met water in aanraking geweest want ze heeft deze telefoon vanaf Januari en in Maart deed ie het al niet meer maar door tijd gebrek in die periode heb ik hem bijna 2 maanden in mijn kast laten liggen dus raar dat jullie er nog water in vinden dan toch?
Deze telefoon heeft Dynafix nog even opengemaakt en dus moet u de nakijk kosten hiervan betalen.
Dus ik zei nou daar heb ik niet om gevraagd want het enige waar ik om gevraagd heb is dat de software fout die erin zat eruit te halen en weer netjes naar mij toe te sturen.
En niet of jullie mijn telefoon op mijn kosten nog even open wilde maken om te kijken of hij nog meer mankeerde want dat heb ik niet gevraagd en waar ik niet om vraag betaal ik niet.
Ik ga ook niet naar de slager en vraag om 2 biefstukjes en krijg er vier in mijn handen gedouwd en moet er ook 4 afrekenen voor het geval dat ik die andere 2 zou verknallen toch? Bijna zo'n zelfde soort iets vind ik dan!
Mevr uw Toestel deed het niet meer toen hij bij ons aankwam zei ze ineens.
En even eerder zei ze dat hij het wel deed maar dat Dynafix het deed als extra service.
Kijk slapen rijk worden wil ook heel graag maar niet over mijn rug geloof mij maar.
Dus ik LG gebeld en die zeiden mevr toen uw toestel hier vandaan ging deed hij het perfect.
Dus ik weer BEN gebeld en die zeiden nou dat kan niet.


Zie volgend veld

jac72
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 sep 2013 07:24

Re: Dynafix oplichters

Ongelezen bericht door jac72 »

Nu ben ik met LG bezig om te kijken of zij een mailtje naar BEN kunnen versturen dat toen mijn toestel bij hun weg ging he helemaal goed deed en toen het bij DYNAFIX aan kwam het niet meer deed dan is er onderweg iets fout gegaan en ligt de verantwoording bij hun vind ik en niet bij mij.
Dus conclusie nog steeds geen toestel na bijna 2 maanden mijn dochter stevig aan het balen want haar zus heeft hem al een geruime tijd terug. ONTZETTEND ZIELIG VOOR HAAR :oops:
Dit moet niet langer gaan duren anders doe ik aangifte bij de politie voor diefstal want hun willen mij mijn telefoon niet terug geven ik heb er genoeg van pfff.
Tros Radar kunnen jullie dit onderwerp niet weer oppakken aub zet ze nog maar een keer in het kwade daglicht hebben ze wel verdiend toch :?:
Dus voor iedereen die zijn toestel naar DYNAFIX moet sturen niet doen stuur hem maar gewoon naar het merk waar ie vandaan komt die maken hem wel.
STELLETJE OPLICHTERS DYNA(FIX)FRAUD

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Dynafix oplichters

Ongelezen bericht door Jolijn »

Mevr het toestel is bij LG geweest en die hebben hem kostenloos gerepareerd voor u, Maar Dynafix heeft hem nog even open gemaakt als extra service en die heeft waterschade geconstateerd.
Deze telefoon heeft Dynafix nog even opengemaakt en dus moet u de nakijk kosten hiervan betalen.
Dus ik LG gebeld en die zeiden mevr toen uw toestel hier vandaan ging deed hij het perfect.


Zet dat op papier/mail, met datum en tijdstip van gesprek en naam van medewerkster.

De slogan van Dynafix is geloof ik:

"als er geen waterschade is geconstateerd, is het toestel niet bij Dynafix geweest".

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Dynafix oplichters

Ongelezen bericht door olaf79 »

M.Martens schreef:
Jolijn schreef:Mevr het toestel is bij LG geweest en die hebben hem kostenloos gerepareerd voor u, Maar Dynafix heeft hem nog even open gemaakt als extra service en die heeft waterschade geconstateerd.
Deze telefoon heeft Dynafix nog even opengemaakt en dus moet u de nakijk kosten hiervan betalen.
Dus ik LG gebeld en die zeiden mevr toen uw toestel hier vandaan ging deed hij het perfect.


Zet dat op papier/mail, met datum en tijdstip van gesprek en naam van medewerkster.

De slogan van Dynafix is geloof ik:

"als er geen waterschade is geconstateerd, is het toestel niet bij Dynafix geweest".
Volgens mij was dit de slogen die wij eraan hebben gegeven.

Wel een goede.
Mag u allen aanraden Dynafix in staat der gebreke te stellen.
Ze constateren zelfs waterschade bij waterdichte toestellen als de Sony Experia Z of Samsung Galaxy S4 active. Lijkt er op dat ze inderdaad de boel flessen.

123Daan
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 okt 2013 14:20

Re: Dynafix oplichters

Ongelezen bericht door 123Daan »

Wat een boevenpraktijk die Dynafix. Walgelijk bedrijf, moderne oplichterij gewoon!

Ik heb precies hetzelfde verhaal met Huawei, je weet wel dat nieuwe merk dat drie jaar garantie en binnen drie dagen een nieuw toestel beloofd. Het enige dat je binnen drie dagen krijgt is een rekening van €60,- en dan krijg je een ONGEREPAREERD toestel terug. zie ook mijn topic

https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 5&t=138147

Gesloten