LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dynalog/Dynafix

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jack338
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jul 2016 10:42

Dynalog/Dynafix

Ongelezen bericht door jack338 »

Hoe kan een bedrijf dat op deze manier acteert nog bestaan in deze tijd?

Mijn telefoon ter reparatie aangeboden omdat deze geen mobiel netwerk meer vindt. Soms wel maar meestal niet en dan zijn we dus helemaal niet bereikbaar.
Eerst naar Vodafonewinkel geweest waar het toestel gereset werd door de medewerker, nadat ik aangaf dit zelf ook al diverse malen te hebben gedaan wist hij het ook niet en het toestel moest opgestuurd worden.
Omdat dit toestel zakelijk gebruikt wordt zat zijn we dus twee dagen niet bereikbaar geweest voor onze klanten tot het leentoestel gebracht en het kapotte toestel opgehaald werd.
Zeer snel kwam het toestel terug met als reparatieomschrijving: softwareupdate uitgevoerd. Hij had notabene de laatste versie van IOS!
Simkaart erin, gegevens weer overgezet en hopen dat het goed was, NIET DUS! Zelfde probleem zoeken naar netwerk maar niks vinden.
Omdat ik ze met een kapotte foon niet bellen kon na winkelsluiting geprobeerd te bellen met de foon van mn vrouw, zijn ze gesloten!!

Vervolgens een mail gestuurd met het verzoek om zsm contact op te nemen om de telefoon te repareren, nu 4 dagen later nog steeds niets gehoord ondank de belofte op de mailbevestiging dat er zo spoedig mogelijk contact opgenomen zou worden.

Als wij zo met onze klanten zouden omgaan kon ik de winkel wel sluiten, wat een slechte service!!

Gesloten