Geen internet via youphone is na 1 maand nog niet opgelost

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Movi1965
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jul 2022 07:44

Geen internet via youphone is na 1 maand nog niet opgelost

Ongelezen bericht door Movi1965 »

29 juni melding gemaakt dat mijn mobiel geen internet op kan, gelijk gemeld, meerdere mail wisselingen en telefonisch contact maar geen resultaat via youphone, steeds het antwoordt “ klacht ligt bij kpn, wij wachten op antwoord “ er wordt niets gedaan door youphone, schandalig als je abonnement betaalt dat er geen oplossing komt voor je probleem!! Tot op heden nog geen reactie van Youphone

Seinhuis
Berichten: 2374
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Geen internet via youphone is na 1 maand nog niet opgelost

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Zeker vervelend.

Heeft u overal geen internet of op een bepaalde locatie?

Indien u overal geen internet heeft, probeer een andere simkaart (van iemand anders). Op deze manier sluit u uit of uw mobiel telefoon defect is. Indien u garantie heeft op de telefoon neem dan contact op met de verkoper als uw telefoon op andere simkaarten geen internet heeft. Ook kunt u uw simkaart in een andere telefoon stoppen om te kijken of u ook dan geen internet heeft.

Op www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en ... maanbieder staat wat u kunt doen en waar u recht heeft indien Youfone verandwoordelijk is voor de storing.

Indien de schuld bij Youfone ligt stuur naar hun een ingebrekestelling. Geef hun 14 dagen de tijd om het probleem op te lossen.
Indien dit niet is gebeurd overleg met www.juridischloket.nl of uw rechtsbijstandverzekering naar de vervolgstappen.
U kunt naar www.degeschillencommissie.nl/over-ons/c ... ediensten/ voor een bindend uitspraak.

Dirkie
Berichten: 2931
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Geen internet via youphone is na 1 maand nog niet opgelost

Ongelezen bericht door Dirkie »

Movi1965 schreef:
20 jul 2022 07:57
29 juni melding gemaakt dat mijn mobiel geen internet op kan, gelijk gemeld, meerdere mail wisselingen en telefonisch contact maar geen resultaat via youphone, steeds het antwoordt “ klacht ligt bij kpn, wij wachten op antwoord “ er wordt niets gedaan door youphone, schandalig als je abonnement betaalt dat er geen oplossing komt voor je probleem!! Tot op heden nog geen reactie van Youphone
Als U een contract met Youphone heeft, dan heeft U niets met (de problemen van Youphone met) KPN te maken volgens mij, dus dat antwoord hoeft U niet te accepteren. Kijk wat er in Uw contract staat over vergoedingen als een (deel van de) dienst niet geleverd kan worden.
Daarbij moet U natuurlijk wel zeker weten dat de oorzaak niet bij U ligt. Dus dat Uw telefoon goed werkt en dat de SIM kaart goed werkt. Dit kunt U proberen door U SIM kaart in een andere telefoon te doen of een andere SIM kaart in Uw telefoon. En heeft U al eens geprobeerd om Uw telefoon naar de fabrieks instellingen te resetten? Ook dat kan helpen.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Geen internet via youphone is na 1 maand nog niet opgelost

Ongelezen bericht door sjohie »

Ik hoop dat het oplucht, maar zonder wat meer details, bijvoorbeeld welk merk en type telefoon het betreft, en of u via een mobiele dataverbinding (4G) of WiFi thuis probeert te internetten, zou al een stuk helpen. Ook of u de simkaart in kwestie al getest heeft in een ander merk telefoon zou nuttige info zijn.

Er zijn namelijk veel manieren waardoor een telefoon "geen internet op kan". Het kan bijvoorbeeld ook nog zo zijn dat u net in een gebied woont met slechtere dekking, maar dat heeft u hier hopelijk al gecheckt?

Nevyn
Berichten: 1288
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Geen internet via youphone is na 1 maand nog niet opgelost

Ongelezen bericht door Nevyn »

Movi1965 schreef:
20 jul 2022 07:57
29 juni melding gemaakt dat mijn mobiel geen internet op kan, gelijk gemeld, meerdere mail wisselingen en telefonisch contact maar geen resultaat via youphone, steeds het antwoordt “ klacht ligt bij kpn, wij wachten op antwoord “ er wordt niets gedaan door youphone, schandalig als je abonnement betaalt dat er geen oplossing komt voor je probleem!! Tot op heden nog geen reactie van Youphone
Hoe oud is je telefoon?
Dit omdat veel providers geen service meer leveren voor bijvoorbeeld 2G

JacquelineDammers
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 aug 2018 15:32

Re: Geen internet via youphone is na 1 maand nog niet opgelost

Ongelezen bericht door JacquelineDammers »

Ik heb 1 jaar lang geen tv gehad bij youfone.
Wat iets hielp is dreigen met de geschillen commissie!
Ik heb de geschillencommisie in moeten schakelen, en daar reageerd youfone ook niet.
Nu ff de uitslag afwachten.
Maar ik zal iedereen afraden met youfone in zee te gaan!
Ze zijn vreselijk laks en doen NIKS

Plaats reactie