LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geld terugvragen en nummer behouden

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
mesiedelge
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2016 07:29

Geld terugvragen en nummer behouden

Ongelezen bericht door mesiedelge »

Zoals iedereen wel weet kan je sinds kort je geld terug vragen van je telecomprovider voor het betaalde geld aan je telefoon.

nu vroeg ik me af of het mogelijk is om je nummer te behouden als je je abbonnement nietig verklaart zoals hier aan gegeven: https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/voo ... /item/169/

Indien mogelijk op welke wijze moet ik dan handelen?

Alvast bedankt voor de informatie!

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Geld terugvragen en nummer behouden

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Eerst een nieuw abonnement afsluiten bij een andere provider. En daarbij kiezen voor nummerbehoud. Daarna je oude abonnement nietig laten verklaren.

Lady1234
Berichten: 27072
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Geld terugvragen en nummer behouden

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Bob Schurkjens schreef:Eerst een nieuw abonnement afsluiten bij een andere provider. En daarbij kiezen voor nummerbehoud. Daarna je oude abonnement nietig laten verklaren.
De vraag is twee jaar oud. :lol:

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Geld terugvragen en nummer behouden

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Onbegrijpelijk dat Radar deze vraag dan laat zien. Maar ik ben de draad hier al lang kwijt door de doorgevoerde "verbeteringen".

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Geld terugvragen en nummer behouden

Ongelezen bericht door tttlocke »

Bob Schurkjens schreef:Onbegrijpelijk dat Radar deze vraag dan laat zien. Maar ik ben de draad hier al lang kwijt door de doorgevoerde "verbeteringen".
Onbegrijpelijk dat iemand zo goed zijn best doet om zo'n oude vraag te vinden.

Gesloten