LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geld voor je oude Samsung-telefoon?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Janaart
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 nov 2017 16:06

Geld voor je oude Samsung-telefoon?

Ongelezen bericht door Janaart »

Ik zag bij GSMweb een actie van Samsung dat je bij aankoop van een nieuwe Samsung S8 100 euro extra terug krijgt voor je oude telefoon,dit even opgezocht op Samsung website en ik zou 236 euro terug krijgen voor mijn niet beschadigde zonder krassen en goed werkende telefoon die nog in de garantie zit.Dus ik aanmelding gedaan via Samsung kreeg netjes een verzend etiket van UPS en de telefoon werd via UPS verstuurd dit duurde al 2 weken voor dat de telefoon aan gekomen was bij TCC Europe(dit bedrijf doet de cashback acties van Samsung begreep ik).Na een paar weken bericht van TCC Europe de telefoon is afgekeurd omdat deze het niet zou doen en niet zouopladen?Ik snap er niks van de telefoon heb ik tot het laatst gebruikt totdat ik mijn nieuwe S8 binnen kreeg werkte perfect en zo als ik al zei was de telefoon bijna nieuw.Na wat mail contact blijven ze bij hun stand punt en laat ik de telefoon terug sturen voor 7,50 euro.Nu ben ik erg benieuwd wat ik terug krijg aan telefoon en wat kan ik hiermee doen.Ik stuurde namelijk een zeer nette en goed werkende telefoon op en krijg een kapotte terug???
Grt
Janaart

Lady1234
Berichten: 27089
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Geld voor je oude Samsung-telefoon?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Helemaal niets, u kunt niets bewijzen.

Erik2013
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jun 2013 22:25

Re: Geld voor je oude Samsung-telefoon?

Ongelezen bericht door Erik2013 »

Niets te bewijzen..? Hoezo.. Bij de provider kan tot op de minuut worden gecheckt tot wanneer de telefoon gebruikt is. Daarnaast wellicht ook nog of en hoeveel er mee is geupload of gedownload en hoeveel internet er verbruikt is. Dus als het tot een vervelende mailwisseling zou komen zou ik de vragensteller @janaart willen adviseren om dan die gegevens bij de provider op te vragen.. Dat zou voldoende bewijs moeten zijn, en anders bewijzen zij maar met het tegendeel.

Mvrgr

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Geld voor je oude Samsung-telefoon?

Ongelezen bericht door Sira »

Heb je voor verzending het IMEI-nr genoteerd? Dan kun je in ieder geval checken of het 't zelfde toestel is.

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Geld voor je oude Samsung-telefoon?

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Erik2013 schreef:Niets te bewijzen..? Hoezo.. Bij de provider kan tot op de minuut worden gecheckt tot wanneer de telefoon gebruikt is. Daarnaast wellicht ook nog of en hoeveel er mee is geupload of gedownload en hoeveel internet er verbruikt is. Dus als het tot een vervelende mailwisseling zou komen zou ik de vragensteller @janaart willen adviseren om dan die gegevens bij de provider op te vragen.. Dat zou voldoende bewijs moeten zijn, en anders bewijzen zij maar met het tegendeel.

Mvrgr
Dat is geen bewijs TS kan een andere telefoon hebben gebruikt en een kapotte hebben opgestuurd.
En het bewijst ook niet dat de telefoon kan worden opgeladen.

Dirkie
Berichten: 2931
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Geld voor je oude Samsung-telefoon?

Ongelezen bericht door Dirkie »

Erik2013 schreef:Niets te bewijzen..? Hoezo.. Bij de provider kan tot op de minuut worden gecheckt tot wanneer de telefoon gebruikt is. Daarnaast wellicht ook nog of en hoeveel er mee is geupload of gedownload en hoeveel internet er verbruikt is. Dus als het tot een vervelende mailwisseling zou komen zou ik de vragensteller @janaart willen adviseren om dan die gegevens bij de provider op te vragen.. Dat zou voldoende bewijs moeten zijn, en anders bewijzen zij maar met het tegendeel.

Mvrgr
Daarmee bewijs dat er gebruik gemaakt is van de SIMkaart, maar niet in welke telefoon dat gedaan is.

Willemzelf
Berichten: 196
Lid geworden op: 10 okt 2012 16:10

Re: Geld voor je oude Samsung-telefoon?

Ongelezen bericht door Willemzelf »

Dirkie schreef:
Erik2013 schreef:Niets te bewijzen..? Hoezo.. Bij de provider kan tot op de minuut worden gecheckt tot wanneer de telefoon gebruikt is. Daarnaast wellicht ook nog of en hoeveel er mee is geupload of gedownload en hoeveel internet er verbruikt is. Dus als het tot een vervelende mailwisseling zou komen zou ik de vragensteller @janaart willen adviseren om dan die gegevens bij de provider op te vragen.. Dat zou voldoende bewijs moeten zijn, en anders bewijzen zij maar met het tegendeel.

Mvrgr
Daarmee bewijs dat er gebruik gemaakt is van de SIMkaart, maar niet in welke telefoon dat gedaan is.
[Tekst weggehaald door Moderator]
De telefoon zendt ook een eigen identificatie code uit.
Laatst gewijzigd door Radar op 05 dec 2017 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Tekst verwijderd vanwege op de man spelen

Gesloten