LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gratis bleutooth

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
valon
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 dec 2007 21:41

gratis bleutooth

Ongelezen bericht door valon »

[/b]Ik heb in juni een mobiel via veronicagids besteld. Een aanbieding van samsung een E570 met een abonnement van orange voor 25,00 euro beltegoed en ik betaal 15,00 euro. Ik zou dan ook een gratis bleutooth krijgen.Na lang wachten gebeld dan moest ik lid worden van de samsungclub. Dit gedaan weer wachten en veel mails gestuurd maar nog niks ontvangen.Wie kent ook dit probleem?

Administrat0r
Berichten: 35
Lid geworden op: 20 nov 2007 10:22

Re: gratis bleutooth

Ongelezen bericht door Administrat0r »

Heb je al een contract thuisgehad en getekend?
Bedoel je dat je de mobiel nog niet hebt, of de dongle?

Je bedoelt waarschijnlijk een gratis bleutooth dongle.
Als je iets hebt besteld maar niet gekregen, zou ik BELLEN en niet mailen.
Er staat vast iets in de voorwaarden dat je na een paar maanden het cadeau krijgt. Meestal duurt dit even.

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: gratis bleutooth

Ongelezen bericht door Yme »

Bel gewoon even met Samsung. Dan kunnen zij het voor je nakijken.

Administrat0r
Berichten: 35
Lid geworden op: 20 nov 2007 10:22

Re: gratis bleutooth

Ongelezen bericht door Administrat0r »

Bel gewoon even met Samsung. Dan kunnen zij het voor je nakijken.
Je bedoelt Veronica Magazine.
Samsung heeft verder niets te maken met de aanbieding, zij hebben alleen bestellingen van mobiele telefoons gehad van de aanbieder.
Veronica Magazine heeft de aanbieding aangeboden in hun blad, zij zijn dus verantwoordelijk voor het verdere verloop van de bestelling, en niet Samsung.
Samsung heeft hem de gratis dongle niet beloofd, maar Veronica Magazine.

mobiwizard
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 feb 2006 22:00

Re: gratis bleutooth

Ongelezen bericht door mobiwizard »

Niet helemaal.
Al dit soort acties, ongeacht door wie ze worden gecommuniceerd, lopen via Samung zelf. (ik neem aan dat de TS de actie met de headset bedoelt)
Gewoon even bellen, wordt het alsnog nagestuurd.

MvG,

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: gratis bleutooth

Ongelezen bericht door Yme »

Wat Mobiwizard zegt klopt. Deze actie is van samsung zelf.

valon
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 dec 2007 21:41

Re: gratis bleutooth

Ongelezen bericht door valon »

Ik heb al een paar keer gebeld naar samsung en die zeggen dat het een aanbieding is van samsungclub en die hebbwen geen telefoonnummer Die zijn alleen te bereiken via de mail .Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Dus ik trap er nooit meer in zulke aanbiedingen zijn gewoon lekkermakers maar je komt er bedrogen uit :x

gertvisscher
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 sep 2007 21:44

Re: gratis bleutooth

Ongelezen bericht door gertvisscher »

aktie was van samsung bij dit toestel,zo stond dat ook op de sleeve van de doos ,wellicht heb je dat destijds niet gelezen,maar inderdaad na aanmelding funclub kreeg je die headset ,wellicht was je te laat met de aanmelding ,weinig nog aan te doen denk ik nu...succes

Gesloten