LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gratisbeltegoed.nl

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
loet78
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mei 2010 13:53

Gratisbeltegoed.nl

Ongelezen bericht door loet78 »

Omdat mijn T-mobile abo bijna eindigt (en ik heel weinig bel) wil ik over naar prepaid. Nu zag mijn man een aanbieding van gratisbeltegoed.nl maar heeft iemand enig idee of dit een betrouwbaar iets is? Ik heb al gegoogled en hier gezocht maar vind er niks over. Je geeft nl wel een rekeningnr door.
Vast bedankt!

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Gratisbeltegoed.nl

Ongelezen bericht door tiptoo »

denk niet dat het gratis is anders hoef je de rekening niet te geven , misschien beter gewoon prepaid te kopen en dan zeker weten dat je geen abonnement hebt, succes!
Laatst gewijzigd door tiptoo op 06 mei 2010 09:51, 1 keer totaal gewijzigd.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Gratisbeltegoed.nl

Ongelezen bericht door dhc »

Echt gratis?
Zijn de simkaarten echt gratis?
Ja, op GratisBeltegoed.nl krijg je echt gratis beltegoed. Wanneer je een simkaart koopt van Simyo via onze site krijg je het aankoopbedrag van €2,50, voor de simkaart, binnen 2 weken terug gestort!

Waarom kunnen wij je het geld terug storten? Het is zo, wij krijgen een vergoeding van Simyo voor iedere klant die zich via onze website registreert. Je mag maar 1 keer een simkaart bestellen want we kunnen je niet onbeperkt gratis simkaarten en beltegoed geven!

We praten dus over een eenmalig bedrag van €2,50......
Al die moete doen voor zo'n klein bedrag en dan maar hopen dat je dat terugkrijgt? Geloof er helemaal niets van, temeer omdat ze vele redenen aangeven om dat niet te doen. Zal er vast eentussen zitten die op U betrekking heeft....

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Gratisbeltegoed.nl

Ongelezen bericht door G7 »

loet78 schreef:Omdat mijn T-mobile abo bijna eindigt (en ik heel weinig bel) wil ik over naar prepaid.
Ik zat vorig jaar met hetzelfde verhaal. Omdat ik ook weinig bel en verder wel tevreden was met T-Mobile, ben ik overgaan op sim only van TM à € 7,50 per maand en bevalt me uitstekend.

Wil nog even zeggen.... dat ik van mijngratisbeltegoed.nl nog nooit had gehoord, maargoed dat zegt verder niets.

michaelz1981
Berichten: 224
Lid geworden op: 24 jun 2006 21:47

Re: Gratisbeltegoed.nl

Ongelezen bericht door michaelz1981 »

En dat allemaal voor 2.50. Als je gewoon bij simyo een simkaart bestelt dan kun je tot 7.5 krijgen aan beltegoed. Dan is je simkaart toch ook gratis. Waarom de risico nemen dat je wordt opgelicht voor zo luttele bedrag als je dan praat over 2.50.

Gesloten