LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hellup ik heb vodafone !!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
monique.
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 okt 2007 16:26

hellup ik heb vodafone !!

Ongelezen bericht door monique. »

Hallo...

Ik heb met mijn verjaardag een prepaid telefoon gekregen van vodafone...
eerst was ik er best blij mee tot de akties waren afgelopen van vodafone.
Ik moest namelijk opwaarderen voor 10 euro en dan zou mijn telefoon het weer doen...zo gezegd zo gedaan alleen daar bleef het niet bij :cry:

Nu is het iedere keer zo als mijn bijna datum benaderd wordt krijg ik een sms je van hun dat mijn beltegoed bevroren wordt en dat ik moet opwaarderen met gevolg dit gebeurde een keer in de auto savonds en ja hoor daar zat ik onderweg met een klein kind op de achtebank wel een telefoon bij maar niks meer erop....kon niet meer bellen of smssen :evil:
Sinds een tijdje heeft mijn man nu ook vodafone en ja hoor je raad het al hij maakt nu het zelfde mee ook hij werd geblokkeerd.

Nu is mijn vraag....

Kunnen hun dit zomaar doen iemand zijn telefoon zo blokkeren ????
Want zover ik gehoord en gezocht heb zijn hun de enige die dit doen.
Dit kan en is niet normaal.
Laatst gewijzigd door monique. op 03 okt 2007 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.

FerryG
Berichten: 236
Lid geworden op: 03 sep 2006 10:45

Re: hellup ik heb vodafone !!

Ongelezen bericht door FerryG »

Wees blij dat ze (niet hun) een bericht sturen. De anderen doen hetzelfde, maar dan zonder waarschuwing.

trappist
Berichten: 197
Lid geworden op: 23 okt 2003 11:02

Re: hellup ik heb vodafone !!

Ongelezen bericht door trappist »

een prepaytelefoon heeft nu eenmaal een geldig beltegoed nodig om te kunnen bellen!
Op de site van Vodafone Opwaardeermethoden vindt u 5 verschillende manieren om op te waarderen!
anders beter overgaan op een abonnement, dan bent u van dit probleem verlost!

vivke
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 nov 2007 17:32

Re: hellup ik heb vodafone !!

Ongelezen bericht door vivke »

Bij Vodafone zit er een geldigheid aan het beltegoed. Nu gaat dit weer wijzigen per 12 november tot 1 jaar.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: hellup ik heb vodafone !!

Ongelezen bericht door Ron58 »

Bij Vodafone zit er een geldigheid aan het beltegoed. Nu gaat dit weer wijzigen per 12 november tot 1 jaar.
Is dat echt zo? De sukkels, toen het drie maanden werd hebben we om die reden in ons gezin drie prepaids de deur uit gedaan en omdat ik er zo de pest in had ook twee abonnementen, dat zijn al 5 klanten in 1 gezin!

Kennelijk waren we niet de enigen en zijn ze toch gaan voelen dat dit ze heel veel klantverlies heeft opgeleverd.
Maar goed, terugkomen doen we toch niet, de arrogante manier waarop zij aan de telefoon en schriftelijk reageerden op mijn klachten vergeet ik niet snel.

VFWEBRELATIONSBC
Berichten: 53
Lid geworden op: 17 aug 2007 12:21

Re: hellup ik heb vodafone !!

Ongelezen bericht door VFWEBRELATIONSBC »

Ter info:


Vanaf maandag 12 november geeft Vodafone Nederland meer waarde aan het prepaid tegoed van haar klanten. Elke prepaid opwaardering vanaf EUR 20 wordt direct beloond met 15 gratis belminuten of 50 gratis sms berichten. Voor ‘Prepaid Meerwaarderen’ gelden bovendien lagere tarieven. Vodafone verlengt de geldigheid van alle opwaardeer tegoeden naar 12 maanden en introduceert de Zorgeloos Internet BloX voor prepaid klanten.

Het nieuwe ‘Vodafone Prepaid Meerwaarderen’ wordt maandag geïntroduceerd. Bij een verbruik van bijvoorbeeld EUR 20 per maand levert de tariefsverlaging in combinatie met de gratis extra’s een besparing op tot zo’n 30%. Prepaid klanten bellen dan voor 24 eurocent per minuut of sms-en voor 7 eurocent per bericht.

De klant kan zelf kiezen tussen 15 belminuten of 50 SMS’jes en kan zijn keuze tussentijds altijd wijzigen. ‘Vodafone Prepaid Meerwaarderen’ is niet alleen voor nieuwe klanten beschikbaar, ook bestaande klanten kunnen zich eenvoudig en gratis aanmelden.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Web Relations

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: hellup ik heb vodafone !!

Ongelezen bericht door kweenie »

Prepaid en dan 20 minuten per maand verbellen.... Leuk voorbeeld.

wwre
Berichten: 50
Lid geworden op: 01 dec 2007 12:14

Re: hellup ik heb vodafone !!

Ongelezen bericht door wwre »

Dat geldigheidssysteem van Vodafone is in mijn ogen ook een lompe actie geweest, welke de betrouwbaarheid hieromtrent geschaad heeft. Bij mij in ieder geval.

Echter van hun 'arrogante houding' heb ik nog nooit last gehad, ben zowel telefonisch als schriftelijk altijd goed te woord gestaan, zowel 2 jaar geleden als prepaid-klant als nu als abonn.-klant.

Moet er wel bij vermelden dat m'n vebruik bij prepaid € 80 p/m was en nu met abonn. € 35-85 p/m is.
Zal ongetwijfeld een rol meegespeeld hebben. :mrgreen:

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: hellup ik heb vodafone !!

Ongelezen bericht door Ron58 »

Echter van hun 'arrogante houding' heb ik nog nooit last gehad, ben zowel telefonisch als schriftelijk altijd goed te woord gestaan
Misschien had ik iemand aan de lijn die de hele dag al overladen werd met ontevreden klanten over dit onderwerp.
Kan ik me ook wel iets bij voorstellen

Gesloten