LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Help: onze telefoon werkt al meer dan en maand niet(goed)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Satjanbr
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jan 2018 21:03

Help: onze telefoon werkt al meer dan en maand niet(goed)

Ongelezen bericht door Satjanbr »

Hallo forum, wij hebben nu ruim 1 jaar een glasvezel aansluiting met een abbo voor internet en telefoon(voip) bij Fiber.
in 2018 hebben we al een aantal malen telefoon storingen gehad, soms dagen lang gehele uitval en soms niet kunnen bellen.
Nu hebben we al meer dan een maand geen goed werkende telefoon want we kunnen niet zelf bellen, gelukkig wel gebeld worden.
Vele contacten met helpdesk, myfiber internet contacten en vele beloftes: "ik skype ze direct en dan", ik neem direct contact met ze op",
"u krijgt de hoogste prioriteit voor behandeling en oplossing" etc, etc, is er door het technisch bureau geen oplossing voor onze telefoon....
Nog even vermelden dat onze apparatuur en die van Fiber goed werkt volgens de info van Fiber....
ook kan ik zelf in het Fritzbox! Box 5490FP zien dat alles goed staat en dat er een uitbel "storing is.
Ons contract loop nog tot januari 2020.

Wie weet goede raad en wat te doen

Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Help: onze telefoon werkt al meer dan en maand niet(goed)

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Zeg de vaste telefoon op en bel via uw mobiel.

Satjanbr
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jan 2018 21:03

Re: Help: onze telefoon werkt al meer dan en maand niet(goed)

Ongelezen bericht door Satjanbr »

Lady1234 : Leuk idee, betekend wel 2 mobiele abbo`s want als ik niet thuis ben heeft mijn vrouw geen telefoon....

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Help: onze telefoon werkt al meer dan en maand niet(goed)

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Heeft U al een andere Dect telefoon of via kabel vast toestel geprobeerd?

Ik heb ook een oude die alleen inkomende kan verwerken, toetsen defect....
Kopen hoeft niet, lenen bij je buren mag ook en dan weet je of het jou toestel of hun verbinding/modem is.

Of probeer jou toestel bij de buren.... want als dat wel werkte weet je dat Fiber iets moet doen.

BL2
Berichten: 4790
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Help: onze telefoon werkt al meer dan en maand niet(goed)

Ongelezen bericht door BL2 »

Zijn er dan nog mensen zonder mobile telefoon.
En wat kost nu zo'n mobiel abbo, dat zou ik mijn vrouw direct geven.

Wat betreft uw vaste telefoon, zou ze nog 1x de kans geven, dan contract opzeggen ivm non conformiteit. Een maand geen telefoon is natuurlijk wat bizar lang.

Satjanbr
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jan 2018 21:03

Re: Help: onze telefoon werkt al meer dan en maand niet(goed)

Ongelezen bericht door Satjanbr »

Komkommertijd: met verschillende dect toestellen getest resultaat is het zelfde als ons eigen toestel: geen lijn om te bellen.....

BL2: we hebben 2 mobile telefoons, een 2e abbo kost ongeveer net zoveel als voip(als het werkt) €15,-
Ben benieuwd hoe ik het contract dan zou moeten opzeggen want het glas internet werkt hier prima, was in het begin een probleem mee
maar dat is technisch prima opgelost. En als ik dan het telefoon abbo opzeg waar kan ik dan een abbo krijgen met alleen voip....?

Gesloten