LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] helpdesk orange

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
mont ventoux
Berichten: 26
Lid geworden op: 31 jul 2005 20:14

helpdesk orange

Ongelezen bericht door mont ventoux »

maandag 20 april[/b]afgelopen maandag kreeg ik een sms van orange dat op mijn verzoek ik mijn oude telefoonnummer terug gekregen had. Ik had nooit een dergelijk verzoek gedaan. Inmiddels was ik die dag al zeker 10 keer gebeld door totaal onbekenden.
Helpdesk dus gebeld op maandagavond. Mevrouw het is vervelend voor u maar het is binnen 24 uur gegeregeld.

dinsdagavond
nog steeds bereikbaar onder een totaal onbekend nummer dus nogmaals de helpdesk gebeld. Binnen een half uurtje teruggebeld door orange dat het geregeld was. De boel gecontroleerd en ik was gelukkig weer onder mijn oude bekende nummer bereikbaar.

woensdag
Nu blijk ik onder een totaal ander nummer bereikbaar te zijn. 3e nummer in 3 dagen. Dus weer orange gebeld. Ja meneer er wordt aangewerkt morgen is het zeker in orde.

donderdag
Nog steeds bereikbaar onder hetzelfde nummer. Dus weer gebeld. Meneer het is morgenochtend of uiterlijk aan het begin van de middag opgelost.

vrijdag
Probleem nog steeds aanwezig. Weer gebeld. Inmiddels was mijn man al zo boos dat hij zijn abonnement heeft opgezegd. Weer gebeld naar de helpdesk. Nee meneer ik zie in het scherm dat er nog steeds aan gewerkt wordt. Ik weet niet wanneer het opgelost is.

Op mijn vraag of ik kon worden doorverbonden met de afdeling die mijn klacht behandeld werd gezegd dat dit niet mogelijk is. Alleen de klantenservice kan de klachten opnemen. Help ik wordt moedeloos wat kan ik doen om orange zover te krijgen dat zij mijn klachten wel serieus nemen?

Eric Harreman
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mei 2007 12:01

Re: helpdesk orange

Ongelezen bericht door Eric Harreman »

Ik heb ook zoiets hoor, je wordt heel netjes te woord gestaan door de medewerkers van de helpdesk, daar zit het probleem niet, maar die mensen zijn gehouden aan een strak protocol.

Het enige wat je kunt doen is een brief sturen...... (helaas)

De technische dienst echter die behandeld elk binnekomende vraag of klacht echter als een nieuw geval en dat is niet netjes vind ik, Orange mag daar best wel beter mee omgaan, je belt immers niet voor niets diverse malen....

TRAFFIC
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jul 2007 22:43

Re: helpdesk orange

Ongelezen bericht door TRAFFIC »

Klinkt allemaal zeer bekend... Ben al sind april bezig problemen op te lossen met Orange. Zeker al 20 x gebeld met klanten service, want Help desk is een te mooi woord voor hun. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd a 0.20 cent per minuut. Het begon allemaal met het installatie pakket waarin ik een niet werkende livebox heb ontvangen. Na 4 weken zeuren en nabellen kreeg ik eindelijk een nieuw wel werkend modem. Hierop direct de oude retour gestuurd in de retour doos die ik ook ontvangen had. Nu na 3.5 maand wordt ineens 129,00 euro van mijn rekening geschreven. Het schijnt dat ze de livebox nooit retour ontvangen hadden. ( nooit een reactie van hun hierover ontvangen! Ondertussen had mijn vrouw het verzendbewijs al weggegooid. Stom, had ze nooit moeten doen. Maar ja, na 3.5 maand.. Tevens nog nooit een reactie terug gehad op vragen etc. Ik heb nu mijn problemen uit handen gegeven aan mijn rechtsbijstand verzekering. Kan die misschien zorgen dat mijn kpn abonnement wel stop gezet wordt. Ik betaal nu namelijk al 3 maanden dubbel.Wil namelijk ook niet lukken bij orange. Ben het echt spuug zat met hun.. :(

Uranus1963
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 nov 2006 11:32

Re: helpdesk orange

Ongelezen bericht door Uranus1963 »

Ik word ook iedere keer van het kastje naar de muur gestuurd bij de Orange breedbandd klantenservice. Krijg je eerst een digibeet aan de telefoon, die nog geeneens weet hoe er een website geopend moet worden, maar voor die tijd heb je de ergenis al gehad. Immers je staat weleens voor 2 uur in de wacht. Ik heb ook tegen Orange gezegd, dat wanneer ik langer dan 15 minuten wacht, dat ik dan zorg dat de rekening niet automatisch geincasseerd kan worden en dat ik de bedragen met de minuten wachtijd die ik gemaakt heb eerst verreken. Daarna maak ik pas over. Ze strooien je om je oren met die klanttevredenheidsonderzoekjes, maar volgens mij kijken ze er geeneens in. Dus wat voor nut heeft het dan om mijn emailbox daarmee te vervuilen. Kom je aan de beurt, dan weet die Dode Diederik die ik aan de telefoon krijg geeneens hoe zijn systeem werkt. Ik word er echt even een beetje heel erg simpel van. Zit ik een hele morgen met mijn mobiel naar die klantenservice te bellen en dan vervolgens kan ik bij elke fout die ze maken 2 uur in de wachtrij gaan staan bij de kalntenservice a 20ct per minuut. Dat moet echt verboden worden.

In Amerika hebben ze het wel goed begrepen. Wanneer daar de kalntenservice niet gratis is, dan kan je daar naar de rechter en dient de provider alle betalingen naar de klantenservice terug te betalen aan de kalnt. Ze hebben daar echt een heel vriendelijke wijze van klantenbinding. Niet door emnsen met een wurgcontract van 2 jaar te paaien rn xr vervolgens totaal leeg te zuigen wanneer ze naar de klantenservice bellen.

Groet, Uranus.

Uranus1963
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 nov 2006 11:32

Re: helpdesk orange

Ongelezen bericht door Uranus1963 »

@Traffic

Ik heb exact hetzelfde als jij meegemaakt. Alsof ik het zelf geschreven heb. Nu op de rekeningen van Orange Breedband heb ik niets te zeggen, want die is perfect. Daar kunnen andere proividers nog een punt aan zuigen en Orange Mobile ook. Alleen die administratie van die modems is bagger. Altijd een afleveringsbewijs vragen en de automatische incasso's op een tussenrekening plaatsen waar je zelf nog geld op moet storten. Hebben ze het zo op die wijze het snel afgeleerd om streken met u uit te halen. Doe ik ook.

Uranus1963
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 nov 2006 11:32

Re: helpdesk orange

Ongelezen bericht door Uranus1963 »

Traffic ik had hetzelfde. Wat je moet doen is even TNT Post bellen (klentenservice Leeuwarden). Ze sturen je een formulier en dan kan je met dat formulier het laten uitzoeken wanneer dat modem verzonden is. Ik had een medewerker aan de lijn dat er een modem bij hun binnengekomen was. Dus ik had gelukt, maar er stond wel eenrekening van 44,= + de kosten van een modem voor 129,=. Ik heb meteen gebeld. Nog niet voldaan en dan gewoon een maand later laten afschrijven./ Het kost me weliswaar 4,50 administratiekosten, maar ik he alles gewoon retour gekregen. Ze hebben dat netjes bij me afgehandeld.

Bert21
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 okt 2007 10:47

Re: helpdesk orange

Ongelezen bericht door Bert21 »

Al de problemen als hier beschreven kan ik me volledig bij aansluiten ik was al lid van orange maar had een low budget line van kpn, hier wilde ik vanaf omwille van de kosten. Ik zou op 4 oktober 2007 afgesloten worden van het net van kpn, en orange beloofde te regelen dat ik weer aangesloten zou worden op het telefoon + internet van orange, tot op heden heb ik totaal niets meer, geen internet geen telefoon. Ik heb wel tot 10 keer toe met de helpdesk kontact gehad maar kunnen je niet helpen.Dat zij je niet kunnen helpen begrijp ik ,want orange neemt totaal geen verantwoording voor de uitspraken van hun helpdeskmedewerkers (zie algemene voorwaarden artikel 12.3 van orange)ze kunnen er net zo goed kleuters op de aanwezigheidsplek van hun helpdeskmedewerkers zetten.Ik heb wel op 8 oktober een brief ontvangen met de mededeling dat ik gebruik kan maken van het orange inbelabonnement dat automatisch beschbaar is voor mij,het is zelfs gratis !!!!! Ik zou graag willen maar ja ik heb geen telefoonverbinding meer (slim toch die jongens van orange!!!!)

zjabloon
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2007 14:57

Re: helpdesk orange

Ongelezen bericht door zjabloon »

hallo mensen, ik heb al sinds april problemen omdat ik per eind maart mijn abonnement had opgezegd,
ik kreeg het retourpakketje nooit thuisgestuurd (achteraf bleek dit naar mijn oude adres van ruim een jaar oud gestuurd te zijn).

Dus belde ik in april met de helpdesk en die gaven mij een adres.
WEET IEMAND WELK ADRES DIT GEWEEST IS?
Het was een vreemde plaatsnaam die ik niet onthouden heb.

Ik heb het geretourneerd, maar in september kreeg ik ineens ongewenste afschrijvingen en toen ik storneerde, kreeg ik aanmaningen. Inmiddels ligt er zelfs een brief van Intrum Justitia bij ons.

Ik heb zooooo vaak contact opgenomen hierover, soms beloofden ze te helpen, soms luisterden ze en gaven ze me een ander nummer (nog duurder) om te bellen en het opnieuw te vertellen,
al met al heeft het me uren gekost en veel bel-euro's.

HELP KAN IEMAND MIJ ADVIES GEVEN?

Gesloten