LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HI 80 tot m'n dood

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
austinphil

HI 80 tot m'n dood

Ongelezen bericht door austinphil » 14 mar 2006 20:13

In maart 2004 sloot ik bij de primafoon een Hi50 abonnement af. Een half jaar later ben ik wederom naar de primafoon gegaan omdat ik wel erg veel moest betalen elke maand. De verkoper adviseerde me om mijn HI50 op te waarderen naar HI80 omdat dat beter bij mn belgedrag zou passen. Zo gezegd, zo gedaan. Vanaf 1 oktober 2004 had ik een tweejarig Hi80 abonnement (met nieuwe telefoon). Aangezien in oktober van dit jaar het abonnement zou aflopen en er veel goedkopere abonnementen bij andere providers zijn, besloot ik mn HI80-alvast op te zeggen. Wat schetst mn verbazing. Volgens een dame bij het kpn call center zou mn abonnement pas in maart 2007 aflopen, aangezien ik mn eerdere Hi50-abonnement een half jaar voor de einddatum had "onderbroken". Dat half jaar moet ik nu alsnog betalen want er zou nu plotseling sprake zijn van een "contractverlenging". De wereld op zn kop, ik heb toch een nieuw tweejarig contract afgesloten? Dat heeft de verkoper mij destijds ook zo vertelt. Mn contract heb ik niet meer, dus dat kon ik niet overleggen.
Wie kent dit probleem. En beter nog, wie weet hoe ik die KPN-oplichters moet aanpakken?

Lahan

Re: HI 80 tot m'n dood

Ongelezen bericht door Lahan » 14 mar 2006 20:33

niks oplichters, jij hebt gewoon zitten slapen, jij zegt het zelf maar begrijpen doe je het niet, je hebt een half jaar voor het eind van je contract deze met 2 jaar verlengd, dus loopt je contract 2,5 jaar vanaf het moment dat jem hebt verlengd...

En lezen voor je tekent is cker teveel moeite???

Typisch dat typetjes zoals jij altijd hun contract kwijt zijn...

zoek trouwens voortaan dure woorden zoals oplichting op voor je dat in in een zin gaat gebruiken...!

austinphil

Ongelezen bericht door austinphil » 14 mar 2006 21:42

Ik heb mn contract verlengd volgens KPN. Maar destijds is mij gezegd dat ik een nieuw contract afsloot.

Denk trouwens om je bloeddruk als je weer een reactie stuurt

austinphil

Ongelezen bericht door austinphil » 14 mar 2006 21:49

Trouwens Mahan, of hoe je ook maar mag heten, doe me een lol een bespaar me verdere reacties. Je weet waar ****** horen te hangen

??

Ongelezen bericht door ?? » 14 mar 2006 22:48

Als je een nieuw contract had afgesloten, had je TWEE nummers gehad. Het contract is dus verlengd waardoor KPN gelijk heeft.

Lahan heeft overigens wel een punt met zijn opmerking dat je hebt zitten slapen, alhoewel hij het niet al te tactisch heeft omschreven. Je hebt een contract moeten tekenen en daar staat duidelijk op dat het om een verlenging gaat. Als je een contract verlengt, vervalt je bestaande contract niet. De termijn van een verlenging wordt dus achter je huidige termijn geplakt.

Het zou ook idioot zijn als je bestaande contract compleet komt te vervallen als je een verlenging aanvraagt. Ze gaan je niet zo maar een paar maanden van je contract cadeau doen.

Overigens: de tarieven van Hi zijn redelijk scherp. Het kan goedkoper, maar dan moet je wel vrij precies weten hoeveel je precies belt en SMS't.

Lahan

Ongelezen bericht door Lahan » 14 mar 2006 23:03

grappig dat jij de "wijzig" knop niet kan vinden en hierdoor dus twee reacties moet plaatsen, heel tekenend voor jouw niveau...!

de **** zeggen nog meer over jouw niveau dan de situatie die je beschrijft...!

dat jij mijn bloeddruk kan meten vanachter je scherm is wel het toppunt, de medische wereld staat op z'n kop...!

plop1234

Ongelezen bericht door plop1234 » 15 mar 2006 23:17

Op de verlenging (contract dat je voor de HI 80 hebt getekend) zal een ingangsdatum vermeld staan. Dit zal de datum zijn waarop uw eerdere contract afloopt. Dus de nieuwe contractsduur zal toch echt 2.5 jaar lopen.

austinphil

Ongelezen bericht door austinphil » 17 mar 2006 10:35

Nooit gedacht dat de tentakels van KPN ook tot in dit forum zouden doordringen.......JAMMER

dds

Ongelezen bericht door dds » 17 mar 2006 10:44

Wat een dwaas, krijgt hier te horen dat hij fout zit en niet de KPN, vervolgens zijn wij hier allen van de KPN.

Nee, JIJ ben de s*kkel, niet wij!!!

Leef lekker verder in je domme wereld en rot op van dit forum als de antwoorden je niet bevallen!!! :evil: :evil: :evil: :evil:

Martin1976

Ongelezen bericht door Martin1976 » 17 mar 2006 10:48

heel eerlijk gezegd vind ik het niet normaal hoe er gereageerd wordt op een normale vraag van austinphil. Ook al verkijkt iemand zich op een contract, ik vind het niet vreemd dat je denkt dat het een wijziging van je bestaande contract is (met dus dezelfde einddatum) in plaats van een verlenging. We zijn er op dit forum om elkaar te helpen en niet om elkaar af te zeuren. Die reclame van Sire is klaarblijkelijk niet voor niets, veel Nederlanders hebben een kort lontje... Misschien had A. het woord oplichting niet in de mond moeten nemen maar een aantal reacties vind ik wat overtrokken.

austinphil

Ongelezen bericht door austinphil » 17 mar 2006 11:29

Ja Martin1976 de reacties verbazen mij ook.

En wat de rest betreft. Volgende keer kan ik jullie maar beter gewoon in de TBS-kliniek opzoeken.

dds

Ongelezen bericht door dds » 17 mar 2006 15:32

@Martin1976

De eerste reactie's op de vraag waren keurige, en vooral ook goede, antwoorden! Maar de topic-starter wil daar niets van weten omdat in zijn ogen zijn gelijk het enige gelijk is!

Daar is dit topic fout gegaan!! Vervolgens laat hij ook nog merken dat hij vindt dat iedereen hier voor de KPN werkt!

Tja, wie is er dan zielig.

Dan moet er iemand zijn die hem even duidelijk verteld dat hij maar beter een ander forum kan zoeken.

Lahan

Ongelezen bericht door Lahan » 17 mar 2006 19:06

Beste dames en heren,

Mijn naam is ad scheepsbouwer, adje voor vrienden, en ik ben de baas van kpn. Ik verdien miljoenen met niks doen en zit in mijn pauze vaak met mijn tentakels mensen te pesten op dit forum. Ook krijgen medewerkers een bonus als ze een minimum aantal aan boze reacties plaatsen hier.

met enige minachting,

adje

ikkesikke

Ongelezen bericht door ikkesikke » 19 mar 2006 14:40

gaat lekker hier zeg,gaan we elkaar nou helpen of af zitten zeuren
:oops:
Laatst gewijzigd door ikkesikke op 19 mar 2006 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.

RobbieP

Ongelezen bericht door RobbieP » 19 mar 2006 14:58

conclusie: eerst contract goed lezen voordat je het gaat ondertekenen, daarna contract goed bewaren

themaster

Ongelezen bericht door themaster » 20 mar 2006 10:00

het had idd wel afkunnen lopen op de genoemde datum maar je hebt zelf een grote fout gemaakt.

je had hem voor de resterende periode kunnen verhogen naar een hogere bundel dat kan altijd.

alleen jij kiest voor verlengen icm een nieuw toestel ja dan teken je bij voor 2 jaar logisch en geheel volgens de regels.

er is idd maar 1 man fout dat ben je geheel zelf

Gesloten