LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hi abonnement

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
xx-marina-xx
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mar 2012 10:58

Hi abonnement

Ongelezen bericht door xx-marina-xx »

wat te doen.
hi heeft een nieuwe vorm van abonnement met toestel lease.
nieuw abonnement komt op 1e 12 22,50 abonnement plus 21,00 euro toestel
2e 12 maanden 45,00 plus 21,00 toestel kosten. eind van die 2 jaar moet ik mijn toestel kopen. kan dit zomaar. abonnement is van mijn dochter

en dan nog een van hi
ik zelf heb een prepaid en had altijd eindeloos online voor 9,95 per maand
dat wordt nu 6,50 per week dat is een prijs stijging van 16,05 per maand
dat kan toch niet zomaar.

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: Hi abonnement

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Neem aan dat je dochter wist waar ze voor tekende toen ze het abonnement afsloot. Dus ja, dit kan.
Dat ze bij een andere provider waarschijnlijk goedkoper uit was geweest is wel een feit

Mousy
Berichten: 324
Lid geworden op: 14 feb 2011 22:29

Re: Hi abonnement

Ongelezen bericht door Mousy »

xx-marina-xx schreef:wat te doen.
hi heeft een nieuwe vorm van abonnement met toestel lease.
nieuw abonnement komt op 1e 12 22,50 abonnement plus 21,00 euro toestel
2e 12 maanden 45,00 plus 21,00 toestel kosten. eind van die 2 jaar moet ik mijn toestel kopen. kan dit zomaar. abonnement is van mijn dochter

en dan nog een van hi
ik zelf heb een prepaid en had altijd eindeloos online voor 9,95 per maand
dat wordt nu 6,50 per week dat is een prijs stijging van 16,05 per maand
dat kan toch niet zomaar.
Op t eerste heb ik geen antwoord.

Op het 2e wel, ja dat mag ze mogen tussentijds hun kosten aanpassen, dat staat allemaal in de voorwaarden, maar als het goed is kan je dan wel van je contract af.

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Hi abonnement

Ongelezen bericht door JtC »

:lol:

xx-marina-xx
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mar 2012 10:58

Re: Hi abonnement

Ongelezen bericht door xx-marina-xx »

ja wij wisten 6 jaar geleden precies waar we voor tekende met het abonnement.
maar het gaat erom dat hi nu sinds 12 maart nieuwe soort abonnnement aanbied. wat dus alleen maar heel veel meer geld kost. dus ik was benieuwd of er meer mensen hier een probleem mee hebben.

en wat betreft de prepaid ik vind een prijs stijging van euro 16.05 in een maand tijd best wel heel erg veel dat de prijsen omhoog gaan snap ik maar 16.05 euro is wel heel veel.
maar goed zal wel aan mij liggen.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Hi abonnement

Ongelezen bericht door berndv »

Als je een probleem hebt met de hoogte van het abonnement ga je simpelweg shoppen. Wellicht kan je het bij een andere goedkoper krijgen, misschie ook niet. Las je akkoord gaat met het tarief, dan kan het.

Voor wat betreft prepaid, ja een dergelijke prijsverhoging is zeer veel. Kan dat? Mag dat?

Ja. Bent u het er niet mee eens geld ook dan weer, u bent vrij om te gaan shoppen naar een andere provider.

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: Hi abonnement

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

[quote="xx-marina-xx"]ja wij wisten 6 jaar geleden precies waar we voor tekende met het abonnement.
maar het gaat erom dat hi nu sinds 12 maart nieuwe soort abonnnement aanbied. wat dus alleen maar heel veel meer geld kost. dus ik was benieuwd of er meer mensen hier een probleem mee hebben.

quote]

Voor bestaande abonnementen veranderd er niks, is alleen bij nieuwe abonnementen en verlengingen.

sjaan78
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mar 2012 13:57

Re: Hi abonnement

Ongelezen bericht door sjaan78 »

Ik zit al 10 jaar bij Hi, en ook ik vind dit een hele slechte zaak van Hi! Dit gaat mijn laatste jaar worden bij Hi.
Ben even aan het sneupen gegaan op internet, en er zitten veel meer haken en ogen aan met het leasen van Hi. Je rekening gaat er iig niet goedkoper op worden!

Even een klein voorbeeldje (Een van vele die op internet staan)

voor de duidelijkheid. Leasen dus hij is daarna niet van jou?
dus ik betaal 30 euro per maand mocht ik 2000 mb willen. daarnaas 21 euro bij 2 jaar voor iphone 4S dat is 504 wat ze krijgen plus 720 voor mijn abo mocht ik binnen de bundel blijven over die 2 jaar. en dan mag je het toestel niet eens houden?

wil je nog bellen dan komt er nog eens 24 maal in mijn geval 15 euro per maand bij 1584 voor een toestel en abo ???

welke gek doet dit nou????


Moet ik nog meer zeggen?
Ik ga er iig niet in mee...Het is voor mij niet meer Hi! Hi.......Maar Bye!....Hi

Gesloten