LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hi klantenservice zonder service

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
changi
Berichten: 52
Lid geworden op: 09 feb 2007 09:54

Hi klantenservice zonder service

Ongelezen bericht door changi »

Vandaag gebeld met Hi klantenservice. Na een flinke tijd in de wacht gestaan
te hebben eindelijk Laurene aan de telefoon gehad.

Wat is het probleem. Al 5 jaar heb ik een pre paid abonnement via Hi. Dit toestel gebruik ik zelden en ieder half jaar kreeg ik keurig van Hi een sms , let op je moet nu of bellen of opwaarderen want anders verloopt de sim kaart. Prima service.

Echter van de week deed de telefoon niets meer en ik had ook geen sms gemist dus maar bellen met Hi. Ja meneer jammer maar helaas u heeft een half jaar niet gebeld of opgewaardeerd en wij kunnen niets voor u doen. Ja sms is misschien niet verstuurd wij weten het niet. Mijn opmerking dat er nog 10 euro toegoed opzat of dat de sim card gereactiveerd kon worden werd ontkennend op geantwoord. Kennelijk kan er bij Hi helemaal niets, zit niets anders op dan andere sim card te kopen , echter niet bij Hi. Steken ze toch weer even 10 euro in de zak en ik zal niet de enige zijn. goed voor de winstcijfers.

Komt nog het mooi. Ik vroeg naar de naam van de mevrouw van Hi, Laurene , ik vroeg en u achternaam. Die geven wij niet vanwege privacy .... ? dit kan twee dingen betekenen. Of die mevrouw wil haar achternaam niet zeggen of die mevrouw heeft al zoveel ontevreden klanten aan de telefoon gehad dat ze bang is thuis opgewacht te worden of zo. Ik heb geen idee maar vreemd vind ik het wel

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Hi klantenservice zonder service

Ongelezen bericht door berndv »

changi schreef:Vandaag gebeld met Hi klantenservice. Na een flinke tijd in de wacht gestaan
te hebben eindelijk Laurene aan de telefoon gehad.

Wat is het probleem. Al 5 jaar heb ik een pre paid abonnement via Hi. Dit toestel gebruik ik zelden en ieder half jaar kreeg ik keurig van Hi een sms , let op je moet nu of bellen of opwaarderen want anders verloopt de sim kaart. Prima service.

Echter van de week deed de telefoon niets meer en ik had ook geen sms gemist dus maar bellen met Hi. Ja meneer jammer maar helaas u heeft een half jaar niet gebeld of opgewaardeerd en wij kunnen niets voor u doen. Ja sms is misschien niet verstuurd wij weten het niet. Mijn opmerking dat er nog 10 euro toegoed opzat of dat de sim card gereactiveerd kon worden werd ontkennend op geantwoord. Kennelijk kan er bij Hi helemaal niets, zit niets anders op dan andere sim card te kopen , echter niet bij Hi. Steken ze toch weer even 10 euro in de zak en ik zal niet de enige zijn. goed voor de winstcijfers.

Komt nog het mooi. Ik vroeg naar de naam van de mevrouw van Hi, Laurene , ik vroeg en u achternaam. Die geven wij niet vanwege privacy .... ? dit kan twee dingen betekenen. Of die mevrouw wil haar achternaam niet zeggen of die mevrouw heeft al zoveel ontevreden klanten aan de telefoon gehad dat ze bang is thuis opgewacht te worden of zo. Ik heb geen idee maar vreemd vind ik het wel
Tja, bot gezegd houden zij zich keurig aan de voorwaarden en zijn ze voor zover ik weet niet verplicht om die sms te sturen en is het uw eigen verantwoordelijkheid om die termijn in de gaten te houden.

Voor het niet geven van de achternaam geef ik ze enigszins gelijk, wat zou er voor baat bij hebben om de achternaam te weten? Als ik bij zoiets zou werken zou ik het ook niet doen, niet uit angst thuis opgewacht te worden, maar meer vanwege facebook en fora en dergelijke. U spreekt met kpn/hi, die medewerker spreekt namens hen en iet uit persoonlijke titel.

U zet dit bericht toch ook niet met uw voor en achternaam hier op dit forum

changi
Berichten: 52
Lid geworden op: 09 feb 2007 09:54

Re: Hi klantenservice zonder service

Ongelezen bericht door changi »

formeel gezien zullen ze wel gelijk hebben , al vraag ik mij af of ze niet verplicht zijn het tegoed te retourneren. CD bonnen waren vroeger ook maar
1 jaar geldig en die moeten nu onbeperkt geldig zijn. Het is vreemd dat dit niet geldt voor een beltegoed.

Ik blijf het vreemd vinden dat mensen die bij een bedrijf werken hun achternaam niet durven te vermelden. Als ik nu een brief zou moeten schrijven en het was geen Laurene geweest maar Jan , dan komt mijn brief niet aan want er werken 25 jannen en wij weten niet wie u heeft gesproken . Kortom gelul over facebook etc , dan moet je niet gaan werken en lekker thuis gaan zitten.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Hi klantenservice zonder service

Ongelezen bericht door berndv »

changi schreef:formeel gezien zullen ze wel gelijk hebben , al vraag ik mij af of ze niet verplicht zijn het tegoed te retourneren. CD bonnen waren vroeger ook maar
1 jaar geldig en die moeten nu onbeperkt geldig zijn. Het is vreemd dat dit niet geldt voor een beltegoed.

Ik blijf het vreemd vinden dat mensen die bij een bedrijf werken hun achternaam niet durven te vermelden. Als ik nu een brief zou moeten schrijven en het was geen Laurene geweest maar Jan , dan komt mijn brief niet aan want er werken 25 jannen en wij weten niet wie u heeft gesproken . Kortom gelul over facebook etc , dan moet je niet gaan werken en lekker thuis gaan zitten.
Het is geen cd bon, het is ook geen beltegoedkaart, het is een opgewaardeerde simkaart waar hetbtegoed van komt te vervallen, het is geen bederfelijk goed, toch is het niet onbeperkt geldig.

Daarnaast die naam? Als u een brief wilt schrijven aan die persoon moet u het adres vragen, als u hi wilt schrijven hebben zij daar een postadres voor, dit hoeft u niet aan een miepje of jantje van de kantenservice te richten, tenzij zij u daarnaar vraagt om te doen, persoonlijk.

Suzanne 326
Berichten: 400
Lid geworden op: 01 sep 2011 10:37

Re: Hi klantenservice zonder service

Ongelezen bericht door Suzanne 326 »

changi schreef:Vandaag gebeld met Hi klantenservice. Na een flinke tijd in de wacht gestaan
te hebben eindelijk Laurene aan de telefoon gehad.

Wat is het probleem. Al 5 jaar heb ik een pre paid abonnement via Hi. Dit toestel gebruik ik zelden en ieder half jaar kreeg ik keurig van Hi een sms , let op je moet nu of bellen of opwaarderen want anders verloopt de sim kaart. Prima service.

Echter van de week deed de telefoon niets meer en ik had ook geen sms gemist dus maar bellen met Hi. Ja meneer jammer maar helaas u heeft een half jaar niet gebeld of opgewaardeerd en wij kunnen niets voor u doen. Ja sms is misschien niet verstuurd wij weten het niet. Mijn opmerking dat er nog 10 euro toegoed opzat of dat de sim card gereactiveerd kon worden werd ontkennend op geantwoord. Kennelijk kan er bij Hi helemaal niets, zit niets anders op dan andere sim card te kopen , echter niet bij Hi. Steken ze toch weer even 10 euro in de zak en ik zal niet de enige zijn. goed voor de winstcijfers.

Komt nog het mooi. Ik vroeg naar de naam van de mevrouw van Hi, Laurene , ik vroeg en u achternaam. Die geven wij niet vanwege privacy .... ? dit kan twee dingen betekenen. Of die mevrouw wil haar achternaam niet zeggen of die mevrouw heeft al zoveel ontevreden klanten aan de telefoon gehad dat ze bang is thuis opgewacht te worden of zo. Ik heb geen idee maar vreemd vind ik het wel
Mevr. Laurene heeft natuurlijk helemaal gelijk (of het nu wel of niet is opgelegd door Hi) om haar achternaam niet te geven met alle gekken die je voor 5 euro al het ziekenhuis in timmeren of nog erger.

U weet na 5 jaar onderhand wel hoe de regels zijn (u kunt natuurlijk ook de sms hebben gemist/gewist) en dit heeft helemaal niks met oplichting te maken.

changi
Berichten: 52
Lid geworden op: 09 feb 2007 09:54

Re: Hi klantenservice zonder service

Ongelezen bericht door changi »

Suzanne , je verplaatst het probleem , die gekken moeten worden aangepakt , helemaal mee eens , maar dat betekend toch niet dat je je naam niet meer zegt aan de telefoon. Als je ergens info opvraagt dan vragen ze toch ook naar je postcode, naam en achternaam etc, dan zeg je toch ook niet, dat zeg ik u niet vanwege de privacy, ja je kan het zeggen maar dan krijg je geen info ( terecht overigens )

En knap dat je van mij weet dat ik een sms heb gemist of gewist . ben je helderziend of zo?

Zo ja dan heb ik nog wel een verzoekje voor je

changi
Berichten: 52
Lid geworden op: 09 feb 2007 09:54

Re: Hi klantenservice zonder service

Ongelezen bericht door changi »

en nog even its anders suzanne, in mijn bericht wordt met geen woord gerept over oplichting. Mischien toch handig dat je een bericht eerst even goed leest alvorens je reageert

Gesloten