LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hi "stort niet"
Hi "stort niet"
Ik heb de volgende email naar RADAR verstuurt:
Geachte medewerkers bij Radar,
Ik heb een 13,95 abonnement bij Hi. Nadat mijn maand is afgelopen op 15 april, verwachtte ik dat Hi snel mijn nieuwe tegoed zal storten. Ik controleerde elke dag mijn saldo, door naar 1244 “ saldo” te sms'en. Het is nu al 24 april en heb nog steeds niet mijn nieuwe tegoed. Ik krijg het benauwd door Hi. Ik doe dit moment erg voorzichtig met mijn tegoed, omdat er niet veel meer van over is. Dat is erg hinderlijk, sommige telefoontjes kan ik gewoon niet plegen, omdat ik anders erg over mijn abonnement ga van de maand april.
Vandaag de 24ste van de april heb ik de klantenservice gebeld van Hi. Ik kreeg een medewerkster van Hi aan de telefoon. Ik legde mijn probleem uit, dat ik al lang op mijn nieuwe te goed wacht. Ze zei tegen mij dat het een bekend probleem is bij Hi. Ze werken er hard aan. Ze zei tegen mij dat ik elke mijn saldo moest controleren door naar 1244 'saldo' te smsen. Heb ik na een maand nog steeds geen nieuw te goed, dan moest ik de klantenservice opnieuw bellen.
Ik voelde me opgelicht en stelde de volgende vraag: Zijn jullie aansprakelijk voor de kosten die ik dit moment buiten mijn bundel bel, omdat ik nu waarschijnlijk buiten mijn bundel ga bellen.
Ze zei: Hi verrekend het bedrag dat u na 24april buiten u bundel hebt gebeld in nieuwe maand (mei).
Ik kreeg een beetje vertrouwen, maar ben bang dat Hi die belofte niet na komt. Daarom neem ik contact met jullie op. Of jullie poolshoogte kunnen nemen rond het probleem het niet storten van nieuw tegoed.
Iemand hier ervaring mee? Ik heb nog geen reactie van RADAR.
Geachte medewerkers bij Radar,
Ik heb een 13,95 abonnement bij Hi. Nadat mijn maand is afgelopen op 15 april, verwachtte ik dat Hi snel mijn nieuwe tegoed zal storten. Ik controleerde elke dag mijn saldo, door naar 1244 “ saldo” te sms'en. Het is nu al 24 april en heb nog steeds niet mijn nieuwe tegoed. Ik krijg het benauwd door Hi. Ik doe dit moment erg voorzichtig met mijn tegoed, omdat er niet veel meer van over is. Dat is erg hinderlijk, sommige telefoontjes kan ik gewoon niet plegen, omdat ik anders erg over mijn abonnement ga van de maand april.
Vandaag de 24ste van de april heb ik de klantenservice gebeld van Hi. Ik kreeg een medewerkster van Hi aan de telefoon. Ik legde mijn probleem uit, dat ik al lang op mijn nieuwe te goed wacht. Ze zei tegen mij dat het een bekend probleem is bij Hi. Ze werken er hard aan. Ze zei tegen mij dat ik elke mijn saldo moest controleren door naar 1244 'saldo' te smsen. Heb ik na een maand nog steeds geen nieuw te goed, dan moest ik de klantenservice opnieuw bellen.
Ik voelde me opgelicht en stelde de volgende vraag: Zijn jullie aansprakelijk voor de kosten die ik dit moment buiten mijn bundel bel, omdat ik nu waarschijnlijk buiten mijn bundel ga bellen.
Ze zei: Hi verrekend het bedrag dat u na 24april buiten u bundel hebt gebeld in nieuwe maand (mei).
Ik kreeg een beetje vertrouwen, maar ben bang dat Hi die belofte niet na komt. Daarom neem ik contact met jullie op. Of jullie poolshoogte kunnen nemen rond het probleem het niet storten van nieuw tegoed.
Iemand hier ervaring mee? Ik heb nog geen reactie van RADAR.
Laatst gewijzigd door vincent0s op 05 mei 2009 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Hi "stort niet"
nog steeds geen tegoed...
Re: Hi "stort niet"
Ik heb precies het zelfde probleem,
Heb sinds de rekening in maart, geen rekening meer gezien.
Ook geen tegoed meer gehad.
Neem aan dat die kosten van deze maand, niet extra in rekening worden gebracht.
Dacht dat hi een goede provider was
Heb sinds de rekening in maart, geen rekening meer gezien.
Ook geen tegoed meer gehad.
Neem aan dat die kosten van deze maand, niet extra in rekening worden gebracht.
Dacht dat hi een goede provider was
Re: Hi "stort niet"
Hi is van KPN, dus kan onmogelijk goed zijn.Dacht dat hi een goede provider was
Re: Hi "stort niet"
Goh, wat aan waardevolle toevoegingen heb jij zeg, in ieder topic vermelden hoe slecht je KPN vindt als je ook maar enige vorm van aanleiding hebt...Hi is van KPN, dus kan onmogelijk goed zijn.
Re: Hi "stort niet"
Waar baseer jij op dat ik geen aanleiding heb?in ieder topic vermelden hoe slecht je KPN vindt als je ook maar enige vorm van aanleiding hebt...
Re: Hi "stort niet"
Dat baseert hij denk ik op het feit dat je er niet bij zegt waarom je KPN slecht vindt. Zulke uitspraken dragen trouwens niets bij aan dit topic. Ik kan ook wel in ieder topic over Vodafone gaan roepen dat ik het een waardeloze provider vindt maar wat hebben anderen daar aan? Dat iemand een slechte ervaring heeft met een bedrijf wil helemaal niet zeggen dat zo'n bedrijf waardeloos is. Over elk bedrijf valt wel wat negatiefs te zeggen.
vincent0s en joel90, hebben jullie al contact opgenomen met Hi? Misschien is er sprake van een storing?
vincent0s en joel90, hebben jullie al contact opgenomen met Hi? Misschien is er sprake van een storing?
Re: Hi "stort niet"
Kennelijk heeft hij wel gezien dat ik regelmatig reageer op KPN.Dat baseert hij denk ik op het feit dat je er niet bij zegt waarom je KPN slecht vindt
Dan zou hij ook gezien kunnen hebben dat ik ook diverse keren heb aangegeven wat mijn ervaringen zijn met KPN.
Als ik echt alles op een rij zet krijg ik een epistel wat niemand meer wil lezen, bovendien heb ik ook geen zin om bij elke reactie ook 10 minuten te zitten tikken (ik typ niet zo snel ) om alle argumenten op een rij te zetten.
De hoeveelheid kritiek die er op KPN en alle dochters op dit forum staat zegt ook genoeg. Uit de klachten top 5 van Kassa zijn ze niet meer weg te denken en ook bij Radar zijn ze niet onbekend.
KPN is momenteel een bedrijf waar winsten belangrijker zijn dan kwaliteit en klantvriendelijkheid.
Wij hebben KPN er inmiddels helemaal uitgegooid, tegen beter weten in nam mijn dochter onlangs een HI abonnement en geheel volgens de wet van Murphy gaat daar ook van alles fout. Hoge rekeningen die achteraf fout blijken te zijn door SMS verdubbelaars die niet aan staan, belkosten die zoals in dit topic omschreven onterecht buiten de bundel vallen.
Diverse fouten van de kant van Hi die ze ook toegeven, die ze crediteren en vervolgens de volgende maand even zo vrolijk weer maken.
Inmiddels heeft ze bij Hi een leuk tegoed openstaan wat ze ook nog eens niet terugbetalen, maar gaan verrekenen met de toekomstige facturen.
Geld wat gewoon van haar is maar waar zij (als studente) nu niet over kan beschikken omdat Hi (KPN) hier van de rente trekt, plus diverse euro's kosten voor mij omdat je steeds weer een 0900 nummer moet bellen en vele euro's kwijt bent ook al ligt de oorzaak niet bij de klant.
De ouderwetse vaste lijn hadden ze altijd aardig onder controle, maar alle andere diensten die we bij KPN (of dochters) afgesloten hebben of geprobeerd af te sluiten hebben ze het weten te verknallen.
6 maanden voor een adsl aanvraag? "meneer, u zit vast in het systeem, u moet gewoon even geduld hebben"
Digitenne aanvragen? voor een dienst waar je drie apparaten (decorders/recorders) op mag aansluiten proberen ze 6 decoders en 3 hd-recorders bij je af te leveren.
Een fout corrigeren kan niet, alleen herhaaldelijk annuleren en weer opnieuw het hele traject doorgaan.
De fouten die ze maken, het onvermogen deze te corrigeren, de slappe antwoorden en excuses, niet nagekomen beloften, de vele kosten om steeds weer hun fouten aan te kaarten, drie klachtenbrieven waar ze nooit op gereageerd hebben, een klacht over de klachtenafhandeling waar ze nooit op gereageerd hebben. etc etc.
De enige stok die je als klant dan nog achter de deur hebt is dan maar alles opzeggen, ook de vaste lijn, en wat denk je, ook dat gaat fout, ze berekenen kosten voor "vroegtijdige beëindiging huurtoestellen"
We hebben nooit een toestel gehuurd!!! Het was nog geen 10 euro maar uit principe ga je er toch achterheen.
Dit kost je uiteindelijk aan belkosten bijna het hele bedrag wat je terugkrijgt, als je dit aan de telefoniste aangeeft krijg je de opmerking dat ik "het immers zelf terug wilde hebben". M.a.w.: moet je maar niet zeuren en gewoon (ten onrechte) betalen.
Is dit aanleiding genoeg?
Heb ik toch weer 20 minuten zitten typen.
Maar verder gaat het wel goed met me hoor
Re: Hi "stort niet"
Volgende keer een link naar deze posting maken scheelt je een berg tikwerk, en hoef je niet telkens alles opnieuw uit te leggen voor degene welke niet even verder wil kijken dan zijn/haar neus lang is.Heb ik toch weer 20 minuten zitten typen.
Hetzelfde heb ik overingens met die andere welke ook 3 letters heeft.
GelukkigMaar verder gaat het wel goed met me hoor
Laatst gewijzigd door agro op 10 mei 2009 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Hi "stort niet"
Agro, je bent helderziend, ik had al een snelkoppeling gemaakt en onder mijn favorieten gezetVolgende keer een link naar deze posting maken scheelt je een berg tikwerk, en hoef je niet telkens alles opnieuw uit te leggen voor degene welke niet even verder wil kijken dan zijn/haar neus lang is.
-
- Berichten: 471
- Lid geworden op: 08 mar 2008 07:39
Re: Hi "stort niet"
kijk op: www.hi.nl en maak een eigen account aan, ja kan er veel zelf controleren en regelen.
Re: Hi "stort niet"
Hetzelfde heb ik overingens met die andere welke ook 3 letters heeft.
Ik vraag met tegenwoordig af wie van de twee nu de slechtste is, ze doen in ieder geval niet veel voor elkaar onder.
Is er misschien een directeur overgestapt van de een naar de ander of zo??
Re: Hi "stort niet"
Vandaag weer met HI gebelt.
Ik werd dit keer beter behandeld.
Dit moet je doen:
1. SMS: "SALDO EXTRA" naar 1244
2. Te goed 0,-?
3. BEL naar 1244 met je mobiel, dan moet je status van abbo kiezen
4. Nu krijg je een medewerker(ster) aan de telefoon, leg je probleem eerst uit.
5. Ze zal nu naar je klantnummer vragen. (staat op oude rekeningen en bij je abbo gegevens)
Ik kreeg nu te horen dat Hi een ernstig probleem heeft. Ik kreeg vaak excuses te horen. Hi zal mij zelfs een persoonlijke excuus brief opsturen.
Ik vroeg: mijn te goed is nu 0,-, als ik nu bel, bel ik dan buiten mijn bundel?
Antwoord: Hi zal een brief opsturen waarin alles goed is verrekend. U moet nu niet als een gek gaan bellen, want dan bent u wel aansprakelijk voor de kosten die u maakt, gebruik uw abbo zoals u altijd doet.
Ik hoop dat er nu een einde aankomt.
Ik voel me veel meer op me gemak nu, omdat ik dit keer met veel meer respect ben behandeld.
Ik plaats een bericht als ik de brief en tegoed binnen heb
Ik werd dit keer beter behandeld.
Dit moet je doen:
1. SMS: "SALDO EXTRA" naar 1244
2. Te goed 0,-?
3. BEL naar 1244 met je mobiel, dan moet je status van abbo kiezen
4. Nu krijg je een medewerker(ster) aan de telefoon, leg je probleem eerst uit.
5. Ze zal nu naar je klantnummer vragen. (staat op oude rekeningen en bij je abbo gegevens)
Ik kreeg nu te horen dat Hi een ernstig probleem heeft. Ik kreeg vaak excuses te horen. Hi zal mij zelfs een persoonlijke excuus brief opsturen.
Ik vroeg: mijn te goed is nu 0,-, als ik nu bel, bel ik dan buiten mijn bundel?
Antwoord: Hi zal een brief opsturen waarin alles goed is verrekend. U moet nu niet als een gek gaan bellen, want dan bent u wel aansprakelijk voor de kosten die u maakt, gebruik uw abbo zoals u altijd doet.
Ik hoop dat er nu een einde aankomt.
Ik voel me veel meer op me gemak nu, omdat ik dit keer met veel meer respect ben behandeld.
Ik plaats een bericht als ik de brief en tegoed binnen heb
Re: Hi "stort niet"
Hoi,
IK heb sinds maart het zelfde probleem. Na een aantal telefoontjes en e-mailtjes ben ik nog steeds niet verder dan "storing".
Ik heb via e-mail laten weten dat ik niet van plan ben om extra kosten te betalen omdat het soldo niet te controleren is.
Heb door gekregen dat dit nog enige tijd kan duren. Sinds de storing heb ik ook geen factuur meer ontvangen.
IK heb sinds maart het zelfde probleem. Na een aantal telefoontjes en e-mailtjes ben ik nog steeds niet verder dan "storing".
Ik heb via e-mail laten weten dat ik niet van plan ben om extra kosten te betalen omdat het soldo niet te controleren is.
Heb door gekregen dat dit nog enige tijd kan duren. Sinds de storing heb ik ook geen factuur meer ontvangen.