LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hi

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Berty
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mei 2010 12:12

Hi

Ongelezen bericht door Berty » 07 mei 2010 12:19

Beste mensen,

Via deze weg wil ik jullie alleen waarschuwen nooit een abbonement aan te sluiten bij KPN / Hi.
Dit simpelweg omdat het een vreselijk bedrijf is.
Altijd moet je meer betalen dan je abbonement, vaak zonder dat dit logisch is.
Zeg je je abbonement ruim op tijd telefonisch (stom ik weet het) op, krijg je na 4 maanden nog rekeningen, melden ze je bij de klantenservice dat je je abbonement nooit hebt opgezegd. Vervolgens wil je graag weten of alles nu wel in orde is, hang je (live nu op dit moment) alweer 17 minuten aan de lijn (Helaas zijn al onze medewerkers in gesprek we vragen u een moment geduld.) Dus beste mensen, kijk alstublieft uit voor Hi en of KPN. Ik sluit dit bericht af en gooi mijn telefoon maar weer op de lijn, prachtig, weer een paar euro lichter!

Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben?
Laatst gewijzigd door Berty op 07 mei 2010 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: Hi

Ongelezen bericht door mich24 » 07 mei 2010 12:23

Dus?? Dat wil je ff kwijt, je bagitaliseert nu..

Berty
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mei 2010 12:12

Re: Hi

Ongelezen bericht door Berty » 07 mei 2010 12:27

Ik heb een stukje tekst onder het bericht toegevoegd waardoor mijn post logischer is.

Fiko1
Berichten: 32
Lid geworden op: 19 apr 2010 20:02

Re: Hi

Ongelezen bericht door Fiko1 » 08 mei 2010 17:00

Het is meestal je eigen schuld en niet de schuld van KPN/HI.

snepke
Berichten: 3583
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Hi

Ongelezen bericht door snepke » 08 mei 2010 20:54

Ik ben al een jaar of 6 bij Hi,alleen in de vakantie moet ik soms meer betalen,meestal ben ik goedkoper uit.
Wat ik over heb krijg ik er de volgende maand bij.
Heb een abo van 20 euro.

Berty
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mei 2010 12:12

Re: Hi

Ongelezen bericht door Berty » 09 mei 2010 19:31

Hoe kan het nou mijn schuld zijn dat de medewerkers van de klantenservice bij hi mijn opzegging negeren?

meis89
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mei 2010 08:56

Re: Hi

Ongelezen bericht door meis89 » 10 mei 2010 09:00

Berty,

Als ik jou was zou ik gewoon een specificatie opvragen, kan je namelijk precies zien wat je belt, als je nou meer belt dan je belbundel zou ik hem gewoon omhoog zetten? in dit geval is het gewoon eigen schuld, dikke bult... :?

Gesloten