LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe gebruik je gif als lockscreen?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
sieupet
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2019 10:38

Hoe gebruik je gif als lockscreen?

Ongelezen bericht door sieupet »

Hoe kun je gif als lockscreen gebruiken want ik heb heel internet afgezocht en is heel erg lastig te vinden.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Hoe gebruik je gif als lockscreen?

Ongelezen bericht door berndv »

sieupet schreef:
20 jun 2019 10:40
Hoe kun je gif als lockscreen gebruiken want ik heb heel internet afgezocht en is heel erg lastig te vinden.
ik heb werkelijk waar geen idee wat je zoekt. Misschien dat het internet datzelfde had. Misschien je vraag iets concreter maken zou kunnen helpen om een antwoord te kunnen verzinnen.

Als ik gok wil je een .gif bestand, oftewel een gif-animatie gebruiken als lockscreen op "een telefoon". Het zou bijvoorbeeld handig kunnen zijn om aan te geven voor welk type systeem je dit zoekt (iphone of android)

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Hoe gebruik je gif als lockscreen?

Ongelezen bericht door Moneyman »

sieupet schreef:
20 jun 2019 10:40
Hoe kun je gif als lockscreen gebruiken want ik heb heel internet afgezocht en is heel erg lastig te vinden.
Voor wat voor device?

HADES2001
Berichten: 539
Lid geworden op: 27 mar 2015 17:51

Re: Hoe gebruik je gif als lockscreen?

Ongelezen bericht door HADES2001 »

download de app "Gif live wallpaper" mits je android hebt, hou er wel rekening mee dat je accu een stuk sneller leeg gaat zijn want in princiepe draait je telefoon 24/7 een video op het achtergrond

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Hoe gebruik je gif als lockscreen?

Ongelezen bericht door Costnix »

Als je een iphone hebt, is dit de methode om een GIF te gebruiken.
https://www.howtogeek.com/401068/how-to ... ur-iphone/

EricMatias
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jun 2019 16:12

Re: Hoe gebruik je gif als lockscreen?

Ongelezen bericht door EricMatias »

Met zo weinig informatie is het geven van een zinnig antwoord niet mogelijk. Het enige wat ik nu zou kunnen zeggen is: als GIF niet als formaat herkend wordt zet het dan om naar een formaat wat wel herkend wordt https://kompoos.nl/extension/wfp . Een programma daarvoor zult U vast wel op het internet kunnen vinden.

BL2
Berichten: 4833
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Hoe gebruik je gif als lockscreen?

Ongelezen bericht door BL2 »

Dus, het heeft niets met gif te maken. Leef geloof ik nog wat te veel in analoge tijd.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Hoe gebruik je gif als lockscreen?

Ongelezen bericht door Costnix »

GIF = Graphic Interface Format.
Het dateert uit 1987. Het was er eerder, dan de meeste fotoformaten
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Graphic ... nge_format

Gesloten