LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe kom ik van tweejarig abonnement KPN af?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Frieslan Boppe
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2005 06:46

Hoe kom ik van tweejarig abonnement KPN af?

Ongelezen bericht door Frieslan Boppe »

Las pas contract nu. Keek eerst er over het hoofd had al keer gelezen dat tweejarig contract telefoon fout medewerker kpn was. Probeerde dit om te zetten na een jaar, kon niet meer. Ik vertel tijdens telefoon stap over telfort na kpn om ik dan kpn-fon heb overal wifi die wou ik gebruiken op werkplek op laptop. Kan ik van kpn gelijk nu waarom denk ik geeft aan modem niet geschikt is voor kpn-fon. Dus geen wifi terwijl tv reclame aan gaf je hebt overal wifi.

Nou vergeet dat kpn-fon geprobeerd doet het niet komt dat volgens hun als je internet deelt kan je ook kpn fon gebruiken als ik in modem kijk geeft die aan niet geschikt voor wifi, gaf medewerker ook toe. Wil van 3 in een contract af. Fout medewerker en geen wifi in huis via moden. Nu had kpn moeilijk doen heb hulp nodig tv en internet wel jaar maar wil van twee jarig wat medewerker fout maakte en geen wifi via modem.

Kpn kan niet leveren wat ze zeggen op tv, maar ook thuis niet maar heb hulp nodig eerst altijd vriendelijk ja u had binnen 14 dagen. Normaal heb je overal maand voor bij kpn 14 dagen nu zijn ze opeens niet meer zo vriendelijk.
Laatst gewijzigd door Radar op 10 jul 2019 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Poging gedaan om leesbaarheid te verbeteren

Beertje1975
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2018 11:59

Re: Hoe kom ik van tweejarig abonnement KPN af?

Ongelezen bericht door Beertje1975 »

Zou je het misschien wat duidelijker in het Nederlands willen formuleren. Zodat het wat duidelijker te lezen is.

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Hoe kom ik van tweejarig abonnement KPN af?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Na een hoop puzzelwerk een aantal zaken kunnen achterhalen:
Herroepingstijd is wettelijk vastgelegd op 14 dagen. 14 dagen na aanmelding mag u gewoon ontbinden. U zegt een maand bij andere bedrijven, maar als dat al zo is hoeft dat niet te betekenen dat KPN dat ook moet doen.
U hebt een 2 jarige contract afgesloten en u dacht een 1 jarig contract te hebben. Over wat voor een contract heeft u het? Mobiel wordt inderdaad voor 1 of 2 jaar aangeboden, internet en televisiepakketten zijn 1 jaar abonnementen.
Kpn Fon moet je een geschikte modem voor hebben. Heb je die, dan kan je overal ter wereld hier gebruik van maken. Heb je die niet kan je enkel in Nederland van alle hotspots gebruik maken. Staat gewoon in de voorwaarden.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Hoe kom ik van tweejarig abonnement KPN af?

Ongelezen bericht door scontra »

Met dergelijke teksten voor ogen is het niet zo gek dat de medewerker van KPN mogelijk de fout in gaat, maar of dat nou verwijtbaar is, dat valt naar mijn beleving zeer te betwijfelen ! :wink:

:idea: Zet eens de spellingcontrole aan, misschien dat de tekst dan beter leesbaar en begrijpelijker wordt, hoewel in eerdere topics dezelfde onvolkomenheden zitten !!

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Hoe kom ik van tweejarig abonnement KPN af?

Ongelezen bericht door berndv »

Ik zou u als tip willen geven om misschien een vriend, bekende of buurman te vragen om te communiceren met bedrijven, ik begrijp er niet heel veel van, maar ik lees dat er meerdere medewerkers met meerdere contracten (mobiel en 3-in-1) fouten hebben gemaakt. Maar ik kan me wel iets voorstellen dat ze misschien ook niet heel duidelijk voor ogen hadden wat uw wensen precies waren.

Dirkie
Berichten: 2931
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Hoe kom ik van tweejarig abonnement KPN af?

Ongelezen bericht door Dirkie »

Frieslan Boppe schreef:
10 jul 2019 12:14
Las pas contract nu.
Normaal is de volgorde eerst lezen en dan als U het er mee eens bent tekenen. Waarom dan eerst tekenen en na de bezwaartermijn het contract lezen?

Kolibrie
Berichten: 669
Lid geworden op: 02 jun 2015 17:35

Re: Hoe kom ik van tweejarig abonnement KPN af?

Ongelezen bericht door Kolibrie »

Als u pas klant bent geworden zou het modem geschikt moeten zijn, vraag anders een geschikt modem aan.
Lees dit eens door
https://forum.kpn.com/internet-9/veel-g ... fon-265753

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Hoe kom ik van tweejarig abonnement KPN af?

Ongelezen bericht door crazyme »

Hoe kom ik van tweejarig abonnement KPN af?
Google op "opzeggen kpn"

Succes.

geengast
Berichten: 592
Lid geworden op: 18 jun 2005 09:29

Re: Hoe kom ik van tweejarig abonnement KPN af?

Ongelezen bericht door geengast »

Frieslan Boppe schreef:
10 jul 2019 12:14
Laatst gewijzigd door Radar op 10 jul 2019 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Poging gedaan om leesbaarheid te verbeteren

Mooie poging! Maar helaas.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Hoe kom ik van tweejarig abonnement KPN af?

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Een maand voor afloop van het contract opzeggen. Anders kost het je een kapitaal. Verder moeten ze zorgen dat alles werkt.

Ivo.w
Berichten: 1754
Lid geworden op: 18 feb 2018 12:07

Re: Hoe kom ik van tweejarig abonnement KPN af?

Ongelezen bericht door Ivo.w »

Bij de eerstvolgende tariefsverhoging die hoger is dan de inflatiecorrectie, kunt u het contract kostenloos beëindigen.

Wanneer u geen zin heeft om daarop te wachten, kunt u het contract altijd voortijdig beëindigen. Alleen bent u dan wel een opzegvergoeding verschuldigd.

Icasheb
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2017 15:35

Re: Hoe kom ik van tweejarig abonnement KPN af?

Ongelezen bericht door Icasheb »

Ik snap er niks van, maar als je voor een twee-jarig contract heb getekend en je leest pas een maand nadat je het hebt afgesloten wat de termijn is, dan is dat toch een beetje je eigen probleem. Je kan opzeggen, maar dan moet je het gehele contract in 1 x afkopen. Of dit met of zonder de korting is, staat in de algemene voorwaarden.

Als u problemen hebt met uw breedband, moeten ze dat voor u oplossen. Uit ervaring weet ik dat de klantenservice van KPN erg oplossingsgericht is.

Gesloten