LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe wordt je opglicht bij T-mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
detje14-04-1963
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jul 2008 14:13

Hoe wordt je opglicht bij T-mobile

Ongelezen bericht door detje14-04-1963 »

Juni 2007 heb ik via T-mobile voor de MBA vario 2 gekozen. Sinds april dit jaar viel ineens het beeldscherm weg. Ik heb vervolgens het toestel ter reparatie opgestuurd en odeze is ook gemaakt onder diezelfde garantie. Het bleek een software probleem te zijn.
Bleek na reparatie dat het touchscreen scherm het niet meer deed, wederom terug en vervolgens gerepareerd, onder garantie!! Ditmaal duurde het 2 weken voordat ik het toestel terug kreeg. Het duurde nu langer omdat hij niet door de test heen kwam.
Na controle deed het tocuhscreen nog steeds niet ,maar bovendien deed de scrollbalk het ook niet meer. Maar weer opgestuurd. Ik had al gebeld dat ik nu toch wel een ander toestel wilde gezien de voordurende problemenen deze eigenlijk alleen maar verergerden. Moest toch weer ter reparatie worden aangeboden.
Je wil het niet geloven, maar ik kreeg deze week een brief dat ik 180 euro moet betalen omdat deze reparatie niet onder garantie viel wegens gebruikers schade. Betaal ik niet krijg ik het toestel zo terug zonder dat hij gemaakt wordt. 3 x opgestuurd gewoon onder garantie, nu blijkt dat het probleem niet kan worden opgelost en gaat het t-mobile geld kostenen zou je geen garantie meer hebben.
Gebeld met klantenservice en krijg je eenvoudig te horen dat er nu gebruikersschade is geconstateerd en dan valt er niets onder garantie.
Wie heeft dezelfde ervaring???
Laatst gewijzigd door detje14-04-1963 op 14 jul 2008 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.

lammi
Berichten: 86
Lid geworden op: 06 jul 2008 16:07

Re: Hoe wordt je opglicht bij T-mobile

Ongelezen bericht door lammi »

software valt gewoon onder de garantie dus dit is iets voor radar of kassa. zou het er zeker niet bij laten zitten. je staat gewoon in je gelijk.

luun
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 jul 2008 12:15

Re: Hoe wordt je opglicht bij T-mobile

Ongelezen bericht door luun »

Mijn zoon heeft een abonnement, met maandelijks een 25 euro bundel, hij blijkt altijd maar 21 euro te krijgen, de rest is BTW zeggen ze. Als ik een kilo aardappelen koop is het toch ook niet ?? grammen minder vanwege de BTW? een kilo is een kilo en 25 euro beltegoed is 25 euro beltegoed? Bij andere providers nooit dit probleem gehad. Kan iemand mij dit uitleggen?

Dj Dream Dance
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 aug 2008 15:01

Re: Hoe wordt je opglicht bij T-mobile

Ongelezen bericht door Dj Dream Dance »

Mijn zoon heeft een abonnement, met maandelijks een 25 euro bundel, hij blijkt altijd maar 21 euro te krijgen, de rest is BTW zeggen ze. Als ik een kilo aardappelen koop is het toch ook niet ?? grammen minder vanwege de BTW? een kilo is een kilo en 25 euro beltegoed is 25 euro beltegoed? Bij andere providers nooit dit probleem gehad. Kan iemand mij dit uitleggen?
idem bij mij.
heb 20 euri bundel en krijg maar 16,81.

is normaal bij t-mobile. maar kloppen doet het niet

angel1978
Berichten: 10957
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Hoe wordt je opglicht bij T-mobile

Ongelezen bericht door angel1978 »

Bekijk je rekening eens goed !

Dan zul je zien, dat als je normaal 10 cent moet betalen voor een sms, dat je eigenlijke kosten 8 cent zijn en de rest btw..

Door dit dus zowel bij de kosten voor het bellen als bij het afrekenen te doen, maakt het uiteindelijk niet uit !

Het gaat erom dat je de minuten / smsjes krijgt voor het bedrag zoals afgesproken. En die krijg je. Reken het maar eens GOED na !

Dj Dream Dance
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 aug 2008 15:01

Re: Hoe wordt je opglicht bij T-mobile

Ongelezen bericht door Dj Dream Dance »

mij gaat het niet om die btw maar laat me dan 24 euro betalen.
zodat ik mijn 20 euro daadwerkelijk kan besteden

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Hoe wordt je opglicht bij T-mobile

Ongelezen bericht door TdeHond »

t-mobile abonnementen: Alle prijzen zijn inclusief 19% btw.
In kleine lettertjes onder alle abonnementen,maar het staat er.
https://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htd ... erview.asp

angel1978
Berichten: 10957
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Hoe wordt je opglicht bij T-mobile

Ongelezen bericht door angel1978 »

mij gaat het niet om die btw maar laat me dan 24 euro betalen.
zodat ik mijn 20 euro daadwerkelijk kan besteden
:roll:

areyouben
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 feb 2008 20:11

Re: Hoe wordt je opglicht bij T-mobile

Ongelezen bericht door areyouben »

De hele rekening is exclusief BTW, de BTW wordt aan het einde pas berekend over de totale rekening.
Je tegoed van 25 euro wordt om die reden exclusief BTW op de rekening gezet, wat dus overeenkomt met € 21,01

De kosten per minuut en SMS worden OOK exclusief BTW van dit tegoed afgehaald, omdat je tegoed ook exclusief BTW op de rekening is gezet. Het tegoed is dus wel degelijk 25 euro inclusief BTW, als de kosten per minuut ook inclusief BTW gecommuniceerd worden. Je wordt dus totaal niet opgelicht, beter kijken!

honest
Berichten: 121
Lid geworden op: 22 dec 2005 16:15

Re: Hoe wordt je opglicht bij T-mobile

Ongelezen bericht door honest »

Is het in NL niet zo dat je niet mag adverteren voor consumenten excl BTW??????????

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: Hoe wordt je opglicht bij T-mobile

Ongelezen bericht door Yme »

T-Mobile adverteert niet met prijzen exclusief BTW voor consumenten. Waar haal je dat vandaan, honest?

De uitleg van areyouben over de BTW is helder. Ik hoop dat de vraagstelster nu begrijpt dat er eigenlijk niets aan de hand is.

Gesloten