LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hogetelefoon rekening

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
d hogeterp

hogetelefoon rekening

Ongelezen bericht door d hogeterp »

hallo
wij kregen vorige week onze telefoonrekening en schrokken ons rot!!!!
we hadden een rekening van 328,00euro.
terwijl we niet veel gebeld hebben na een telefoontje met de kpn bleek
dit een gesprek naar een internationaal nr geweest te zijn .????????????
wij weten echt van niets nu blijkt dit via internet gebeurt te zijn hoe weten we ook niet . nu hebben we 0906 nummers laten blokkeren.
maar deze rekening moet dus wel betaald worden zou even niet weten hoe maar goed.
nu is mijn vraag kan je hier echt niet onder uit heeft iemand dit ook wel eens gehad .
volgens de kpn zijn het duizende mensen.[/u]

Tosbaga

Re: hogetelefoon rekening

Ongelezen bericht door Tosbaga »

Waarom wil je eronder uit??? wil je geen oplossing???

Als je kpn belt en zegt dat je er onderuit wil, helpen ze je echt niet. Als je vraagt om oplossing zal die er wel een komen!

Info
Berichten: 100
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:19

Re: hogetelefoon rekening

Ongelezen bericht door Info »

Dialers, mensen. Even nadenken bij wat je instaleert op je computer, Niet zomaar blindelings altijd 'yes' klikken als je weer eens pr0n zit te surfen. Even een firewalletje installeren, Ad-Aware 1 keer in de 2 weken laten draaien en SP2 installeren. Of Firefox. Dan voorkom je dit soort problemen.

Zelf vind ik dat een ieder zelf verantwoordelijk is voor de acties die hij of zij uitvoert. Als je dus een dialer op je computer krijgt, omdat je zelf niet weet waar je mee bezig bent, is dat je eigen schuld. Eigenlijk zou je die rekening dus gewoon moeten betalen en de les ter harte nemen.

Je kan echter proberen om wat coulance van KPN los te peuteren. Lijkt mij dat je hier geen recht op hebt, maar een beetje bedrijf zal al snel iets van coulance tonen, omdat de dialers soms wel erg verstopt zitten.

Maar, ja. Mensen hebben ook een eigen verantwoordelijkheid. Zeker volk dat meteen gaat roepen dat ze ergens 'onderuit willen'. Dat is dan weer best wel misselijk. Je doet zelf iets doms en probeert dan onder de gevolgen uit te glippen. Een gezegde: 'wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten'. Lijkt me niet dat als je je billen brandt, je dan iemand anders op de blaren gaat proberen te laten zitten.

Mvg.
Info

Gesloten