LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HollandNieuwe - maning

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
[email protected]

HollandNieuwe - maning

Ongelezen bericht door [email protected] » 26 mar 2015 19:33

Wat een ellende! Kreeg na het beëindigen van 1 van onze nummers een rekening van €10, uiteraard geen probleem wilde ook betalen. Dit blijkt echter niet meer te kunnen doordat het nummer niet meer actief is (staat niet meer in mijnhollandsnieuwe erbij). Een aantal maal contactformulier ingevuld, gebeld maar zonder resultaat, ik ontving geen oplossing om mijn betaling te doen. Het zou via mijnhollandsnieuwe moeten plaats vinden (ideal) maar deze koppeling kwam er niet meer in te staan.

Ben inmiddels een aantal maanden verder, heb zo'n 6 weken geleden een mail gehad dat er niets meer open staat echter ik blijf na dit bericht aanmaningen ontvangen, nu zelfs de melding dat de "openstaande factuur" uitbesteed is aan een incassobureau en er zou een melding bij Preventel gedaan zijn!

In gesprek komen is een drama, weten niet van elkaar wat er is afgesproken. Het meest vervelend nu is dat ze een melding hebben gedaan en en een incasso in gang is gezet, DRAMA is de administratie daar!!

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Re: HollandNieuwe - maning

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe » 27 mar 2015 12:41

Beste Kay,

Bedankt voor uw bericht en vervelend om te horen dat uw ervaring niet optimaal is.
Voor een snelle afhandeling adviseer ik u om deze vraag opnieuw te stellen via Facebook of Twitter. Daar kunt u uw mailadres, adresgegevens en hollandsnieuwe telefoonnummer achterlaten, dan gaan we er meteen voor u achteraan!

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

[email protected]

Ongelezen bericht door [email protected] » 27 mar 2015 12:51

Ook dit levert vooralsnog geen oplossing, geven aan dat het uitbesteed is aan een incassobureau. We praten in totaal over €10 heraansluitkosten (wat overigens niet kan want dit nummer is niet meer in gebruik)). Ben nu maanden bezig om dit op te lossen, heb aangegeven dat ik het wil betalen maar komen alleen met de ideal oplossing welke in mijnhollandsnieuwe zou staan. Doordat het nummer niet meer bestaat kan er geen betaling plaats vinden. Kom nu eens met een oplossing!! En zorg ervoor dat de melding bij Preventel wordt verwijderd. Kan er zo vreselijk boos om worden!

[email protected]

Ongelezen bericht door [email protected] » 29 mar 2015 13:25

Op 29-3 nog geen oplossing ontvangen.

wieder

Ongelezen bericht door wieder » 29 mar 2015 13:31

Denk je echt dat ze jouw "probleem" in het weekend gaan oplossen? Maandag beginnen ze weer aan de stapel, en je ligt gewoon onderop.

Gesloten