LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollands Nieuw: niet goed voor trouwe klanten

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
famkrikke
Berichten: 36
Lid geworden op: 16 apr 2014 08:00

Hollands Nieuw: niet goed voor trouwe klanten

Ongelezen bericht door famkrikke » 16 apr 2014 08:11

Ik zit bijna 2 jaar bij Hollands Nieuwe. Op mijn account lopen 4 abonnementen en 1 prepaidkaart (die ook regelmatig opgewaardeerd wordt). Account 1 is in voor verlenging, toch krijg ik niets diezelfde aanbieding als nieuwe klant: 275 posities = eur 8 + 500 Mb eur 10 = eur 18 p mnd Nieuwe klant 275 = eur 6.75 + 500 Mb internet 4.75 = eur 11.50 Scheelt op 24 mnd = eur 156 duurder. Account 2 wil ik graag hoger hebben van 275 naar 550 kost dan ineens eur 17.25 !! Als ik datzelfde wil voor een account 3 dan betaalt ik voor diezelfde 550 eur 16.50 Merkwaardig want dit gaat allemaal om mijn abonnementen bij diezelfde provider. Als ik account 3 op diezelfde set als ik account 2 kost abonnement 275 niet eur 9.25 maar ineens eur 8.50 Als ik om opheldering vraag bij Hollands Nieuwe krijg ik ondeskundig personeel aan de telefoon. Of ze reageren maar helemaal niet mijn kritische vragen. Voor account 5 wordt het nog gekker. Ik had een andere telefoonnummer nodig icm met een nieuwe simkaart. Ik kreeg het merkwaardige advies een nieuwe kaart bij een andere provider te kopen. Die kon ik gratis overzetten. Wachttijd 17 dagen !!!! De simkaart kan ik daarna kopen via de site eur 15 en de wachttijd is 2 werkdagen. Nog een vergelijking. Als ik naar de VS bel blijkt ik met de prepaidkaart veel goedkoper uit te zijn dan met mijn abonnement......Hollands Nieuwe met OUDERWETSE praktijken. De providers zouden toch beter moeten weten

Har06
Berichten: 3745
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Hollands Nieuw: niet goed voor trouwe klanten

Ongelezen bericht door Har06 » 16 apr 2014 12:16

Hoe lang bestaat H N ?, van trouwe klanten kun je in veel gevallen bij providers niet praten, iedereen switch naar een ander voor een paar € :mrgreen:

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollands Nieuw: niet goed voor trouwe klanten

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe » 18 apr 2014 13:28

famkrikke schreef:Ik zit bijna 2 jaar bij Hollands Nieuwe. Op mijn account lopen 4 abonnementen en 1 prepaidkaart (die ook regelmatig opgewaardeerd wordt). Account 1 is in voor verlenging, toch krijg ik niets diezelfde aanbieding als nieuwe klant: 275 posities = eur 8 + 500 Mb eur 10 = eur 18 p mnd Nieuwe klant 275 = eur 6.75 + 500 Mb internet 4.75 = eur 11.50 Scheelt op 24 mnd = eur 156 duurder. Account 2 wil ik graag hoger hebben van 275 naar 550 kost dan ineens eur 17.25 !! Als ik datzelfde wil voor een account 3 dan betaalt ik voor diezelfde 550 eur 16.50 Merkwaardig want dit gaat allemaal om mijn abonnementen bij diezelfde provider. Als ik account 3 op diezelfde set als ik account 2 kost abonnement 275 niet eur 9.25 maar ineens eur 8.50 Als ik om opheldering vraag bij Hollands Nieuwe krijg ik ondeskundig personeel aan de telefoon. Of ze reageren maar helemaal niet mijn kritische vragen. Voor account 5 wordt het nog gekker. Ik had een andere telefoonnummer nodig icm met een nieuwe simkaart. Ik kreeg het merkwaardige advies een nieuwe kaart bij een andere provider te kopen. Die kon ik gratis overzetten. Wachttijd 17 dagen !!!! De simkaart kan ik daarna kopen via de site eur 15 en de wachttijd is 2 werkdagen. Nog een vergelijking. Als ik naar de VS bel blijkt ik met de prepaidkaart veel goedkoper uit te zijn dan met mijn abonnement......Hollands Nieuwe met OUDERWETSE praktijken. De providers zouden toch beter moeten weten
Hoi famkrikke,

Bedankt voor je bericht. De actietarieven kunnen inderdaad verschillen per abonnement, dat hangt af van wanneer u uw abonnement heeft afgesloten bij ons. Als ik u ergens mee kan helpen, zou u dan uw 06nrs, adres, woonplaats en geboortedatum in een privébericht willen sturen of contact op willen nemen via Facebook of Twitter. Dan kunnen we u verder informeren of helpen.

Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

dhc
Berichten: 4596
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Hollands Nieuw: niet goed voor trouwe klanten

Ongelezen bericht door dhc » 18 apr 2014 13:33

Aanbiedingen en kortingen zijn alleen bedoeld voor nieuwe klanten. Iedere provider of energiemaatschappij doet dit. Als je dreigt met opstappen en/of niet verlengen is de korting er "ineens" ook voor u....
Is niet nieuw of vreemd, standaard protocol..

famkrikke
Berichten: 36
Lid geworden op: 16 apr 2014 08:00

Re: Hollands Nieuw: niet goed voor trouwe klanten

Ongelezen bericht door famkrikke » 18 apr 2014 13:36

Nou ik heb al een prachtige nietszeggende reactie op mijn klacbten ontvangen. Moraal hiervan is dat ze niets voor mij kunnen betekenen. Merkwaardig om zo met een trouwe klant om te gaan.

dhc
Berichten: 4596
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Hollands Nieuw: niet goed voor trouwe klanten

Ongelezen bericht door dhc » 18 apr 2014 13:45

Is dus niet merkwaardig....trouwe klanten krijgen niets,het binnen hengelen van nieuwe klanten is prio 1.
Snap eigenlijk ook niet waarom je bij HN blijft...die zijn werkelijk wel heul errug slecht...

GJvdZ
Berichten: 7410
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Hollands Nieuw: niet goed voor trouwe klanten

Ongelezen bericht door GJvdZ » 18 apr 2014 14:07

Trouwe klanten hebben nog nooit wat gekregen. Dat is niet uniek voor Hollandsnieuwe of voor wat dan ook. Trouwe TROS leden krijgen ook niet de extraatjes die nieuwe leden wel krijgen. Dit soort dingen gebeurt al decennia lang.

Teunbosseman
Berichten: 4116
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Hollands Nieuw: niet goed voor trouwe klanten

Ongelezen bericht door Teunbosseman » 18 apr 2014 16:24

En dus stap je gewoon over naar een andere provider met nummerbehoud.

Ben van de week overgestapt van Simyo naar Hollandse Nieuwe. En ja ik ben bekend met de klachten van HN en ook die van Simyo. Met Simyo heb ik op een enkel dingetje na nooit klachten gehad en verwacht dit met HN ook niet.

Nu een mooie xperia Z1 compact voor 2 jaar en na 2 jaar weer weg.

Recent heb ik wel bij de telegraaf ook een iPad mini gekregen terwijl normaliter alleen voor nieuwe klanten was, wel na 15 jaar klant en vroeger zelf te hebben gelopen kreeg ik de iPad mini niet dus wilde ik opzeggen......en hee, kon toch en enkele dagen daarna...een iPad mini.

Dus trouwe klanten.......providers, energieboeren en vast nog wel tig bedrijven laten kansen liggen. Ze leren het toch niet wel dan profiteer ik van de overstapmogelijkheden met bijbehorende zaken.

F.van Holten
Berichten: 821
Lid geworden op: 28 dec 2008 14:15

Re: Hollands Nieuw: niet goed voor trouwe klanten

Ongelezen bericht door F.van Holten » 19 apr 2014 19:59

Teunbosseman schreef:En dus stap je gewoon over naar een andere provider met nummerbehoud.

Ben van de week overgestapt van Simyo naar Hollandse Nieuwe. En ja ik ben bekend met de klachten van HN en ook die van Simyo. Met Simyo heb ik op een enkel dingetje na nooit klachten gehad en verwacht dit met HN ook niet.

Nu een mooie xperia Z1 compact voor 2 jaar en na 2 jaar weer weg.

Recent heb ik wel bij de telegraaf ook een iPad mini gekregen terwijl normaliter alleen voor nieuwe klanten was, wel na 15 jaar klant en vroeger zelf te hebben gelopen kreeg ik de iPad mini niet dus wilde ik opzeggen......en hee, kon toch en enkele dagen daarna...een iPad mini.

Dus trouwe klanten.......providers, energieboeren en vast nog wel tig bedrijven laten kansen liggen. Ze leren het toch niet wel dan profiteer ik van de overstapmogelijkheden met bijbehorende zaken.

Handig, maar is niet een hele opgave om maar elke keer uit te zoeken waar wat gratis te bemachtigen valt.

Teunbosseman
Berichten: 4116
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Hollands Nieuw: niet goed voor trouwe klanten

Ongelezen bericht door Teunbosseman » 19 apr 2014 21:49

F.van Holten schreef:
Teunbosseman schreef:En dus stap je gewoon over naar een andere provider met nummerbehoud.

Ben van de week overgestapt van Simyo naar Hollandse Nieuwe. En ja ik ben bekend met de klachten van HN en ook die van Simyo. Met Simyo heb ik op een enkel dingetje na nooit klachten gehad en verwacht dit met HN ook niet.

Nu een mooie xperia Z1 compact voor 2 jaar en na 2 jaar weer weg.

Recent heb ik wel bij de telegraaf ook een iPad mini gekregen terwijl normaliter alleen voor nieuwe klanten was, wel na 15 jaar klant en vroeger zelf te hebben gelopen kreeg ik de iPad mini niet dus wilde ik opzeggen......en hee, kon toch en enkele dagen daarna...een iPad mini.

Dus trouwe klanten.......providers, energieboeren en vast nog wel tig bedrijven laten kansen liggen. Ze leren het toch niet wel dan profiteer ik van de overstapmogelijkheden met bijbehorende zaken.

Handig, maar is niet een hele opgave om maar elke keer uit te zoeken waar wat gratis te bemachtigen valt.

Tis maar net wat jij een opgave vindt en hoeveel tijd je eraan wilt besteden. Sommige vinden het een sport. Zover ga ik weer niet maar ik heb een soort van "abonnementen wekker" welke mij ruim optijd laat zien dat mijn abo verloopt zodat ik mijzelf kan orienteren op iets nieuws.

De gratis iPad mini kwam ik tegen via een site waar aanbiedingen op staan en zodoende uiteindelijk ook gratis gekregen. Heeft mij niet veel moeite gekost.

Radar
Site Admin
Berichten: 4450
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Hollands Nieuw: niet goed voor trouwe klanten

Ongelezen bericht door Radar » 20 apr 2014 14:05

off topic berichten verwijderd door de Moderator

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollands Nieuw: niet goed voor trouwe klanten

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe » 22 apr 2014 12:44

famkrikke schreef:Nou ik heb al een prachtige nietszeggende reactie op mijn klacbten ontvangen. Moraal hiervan is dat ze niets voor mij kunnen betekenen. Merkwaardig om zo met een trouwe klant om te gaan.
Hoi famkrikke,

Bedankt voor je bericht. Fijn dat je ons inmiddels hebt weten te vinden op Facebook. We zullen je hier verder informeren over onze actietarieven.

Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollands Nieuw: niet goed voor trouwe klanten

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe » 22 apr 2014 12:45

dhc schreef:Is dus niet merkwaardig....trouwe klanten krijgen niets,het binnen hengelen van nieuwe klanten is prio 1.
Snap eigenlijk ook niet waarom je bij HN blijft...die zijn werkelijk wel heul errug slecht...
Hoi dhc,

Jammer dat uw ervaringen met hollandsnieuwe niet optimaal zijn geweest. Mocht ik u nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan hoor ik het graag via Facebook of Twitter.

Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

Har06
Berichten: 3745
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Hollands Nieuw: niet goed voor trouwe klanten

Ongelezen bericht door Har06 » 22 apr 2014 14:05

Teunbosseman schreef:
F.van Holten schreef:
Teunbosseman schreef:En dus stap je gewoon over naar een andere provider met nummerbehoud.

Ben van de week overgestapt van Simyo naar Hollandse Nieuwe. En ja ik ben bekend met de klachten van HN en ook die van Simyo. Met Simyo heb ik op een enkel dingetje na nooit klachten gehad en verwacht dit met HN ook niet.

Nu een mooie xperia Z1 compact voor 2 jaar en na 2 jaar weer weg.

Recent heb ik wel bij de telegraaf ook een iPad mini gekregen terwijl normaliter alleen voor nieuwe klanten was, wel na 15 jaar klant en vroeger zelf te hebben gelopen kreeg ik de iPad mini niet dus wilde ik opzeggen......en hee, kon toch en enkele dagen daarna...een iPad mini.

Dus trouwe klanten.......providers, energieboeren en vast nog wel tig bedrijven laten kansen liggen. Ze leren het toch niet wel dan profiteer ik van de overstapmogelijkheden met bijbehorende zaken.

Handig, maar is niet een hele opgave om maar elke keer uit te zoeken waar wat gratis te bemachtigen valt.

Tis maar net wat jij een opgave vindt en hoeveel tijd je eraan wilt besteden. Sommige vinden het een sport. Zover ga ik weer niet maar ik heb een soort van "abonnementen wekker" welke mij ruim optijd laat zien dat mijn abo verloopt zodat ik mijzelf kan orienteren op iets nieuws.

De gratis iPad mini kwam ik tegen via een site waar aanbiedingen op staan en zodoende uiteindelijk ook gratis gekregen. Heeft mij niet veel moeite gekost
.
Bovenstaande methode wordt door velen gevolgd, het is geen bemachtigen maar slim gebruik maken van de aangeboden mogelijkheden :)

Teunbosseman
Berichten: 4116
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Hollands Nieuw: niet goed voor trouwe klanten

Ongelezen bericht door Teunbosseman » 22 apr 2014 15:49

Har06 schreef:Bovenstaande methode wordt door velen gevolgd, het is geen bemachtigen maar slim gebruik maken van de aangeboden mogelijkheden :)

Bovenstaand hebben diverse bedrijven zelf veroorzaakt door ( lang ) bestaande klanten "over te slaan" terwijl deze meer belangrijk zijn voor omzet dan eventuele nieuwe klanten zoals ik welke na 1 of 2 jaar toch weer overstappen.

Het " gratis bemachtigen " ligt er maar net aan wat er "gratis" wordt aangeboden. Een tuinkussen set doe ik geen moeite voor. Een iPad mini daarentegen weer wel, of een Z1 compact hehehe.

Gesloten