LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollands Nieuwe ellende al ruim een jaar lang

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Zwerf Dier
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 jul 2013 17:07

Hollands Nieuwe ellende al ruim een jaar lang

Ongelezen bericht door Zwerf Dier »

Met zeer grote regelmaat moet ik van vrienden en familie vernemen dat ik telefonisch niet bereikbaar ben. Ook smsjes komen vaak niet aan. Ben nu zo'n 1,5 jaar klant en heb al ruim een jaar ellende. Volgens Hollands Nieuwe lag het aan mijn telefoon. Dus nieuwe telefoon aangeschaft.. probleem niet opgelost.
Steeds weer moet ik nieuwe tickets indienen en na 2 dagen krijg je een reactie dat je ticket wordt doorgezet naar een andere afdeling. Die afdeling vraagt me dan weer 2 dagen later min. 3 voorbeelden te geven van maximaal 3 dagen oud. Tja, die had ik in mijn ticket al gegeven maar omdat je dan pas na 4 dagen een reactie krijgt, zijn die verouderd. Ze geven dan als reden dat ze daarom niks meer kunnen doen. Ik moet maar weer contact opnemen wanneer ik weer problemen heb.
Het lullige is dat ik vaak zelf niet door heb dat mensen mij niet kunnen bereiken. Want ja, waarom zou ik met een andere telefoon naar mezelf gaan bellen?

Afgelopen weekend aangegeven dat ik wens dat mijn contract ontbonden wordt omdat ze niet leveren wat er in het contract staat.
Vandaag werd ik gebeld door medewerker Thomas. Hij zou me tussen 16:00 uur en 16:30 uur terug bellen. Maar zoals ik gewend ben van HollandsNieuwe, kwamen ze weer hun afspraak niet na. Ik werd pas na 16:30 uur gebeld. Thomas verzocht me om drie vrienden te gaan bellen met de vraag of ze me terug wilden bellen. Ook moest ik dan WEER aan de mensen vragen op welke postcodes zij zich bevonden.

Dan kon hij zien of ik bereikbaar was om zo voorbeelden te creëren. Ik was op dat moment bereikbaar anders kon hij me toch niet bellen...

Hij kon niks voor me doen. Ik moest weer nieuwe voorbeelden geven want die van zaterdag 6 juli (waar ik op 6 juli een ticket voor heb ingediend) waren inmiddels verlopen. Duh! Waarom nemen ze na 5 dagen contact op?
De volgende keer als ik niet bereikbaar ben moest ik maar niet meer online een ticket indienen, maar bellen naar het 0900 nummer. Hoe????? Als ik niet bereikbaar ben, kan ik ook zelf niet bellen.
Je wordt echt iedere keer van het kastje naar de muur gestuurd. Iets oplossen doen ze niet.
Nog een ander voorbeeld:
Ticket ingediend dat ik niet kan bellen en sms-en op een bepaalde dag. Twee dagen later krijg ik daar de volgende reactie op: "Ik zie dat u weer kunt bellen en dat het probleem opgelost is".

En nog een voorbeeld: Ik ontving geen smsjes. Twee dagen later krijg ik een reactie per mail: "Het probleem is opgelost". Het was helemaal niet opgelost. Kon ik weer een ticket indienen met weer nieuwe voorbeelden. Moest ik mensen weer vragen om me te sms-en dan dan me het precieze tijdstip en hun locatie door te geven. Erg vervelend om dat steeds aan iedereen te moeten vragen.

Dit gaat zo al ruim een jaar. Ze lossen gewoon niks op. Om te janken, deze provider.

Ik raad iedereen aan om NOOIT aan Hollands Nieuwe te beginnen. Goedkoop is hier absoluut duurkoop. Je hebt een telefoon met abo om bereikbaar te kunnen zijn. Dat ben je hier dus vaak niet.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Hollands Nieuwe ellende al ruim een jaar lang

Ongelezen bericht door devious »

HollandsNieuwe.. Wat vervelend...

Zwerf Dier
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 jul 2013 17:07

Re: Hollands Nieuwe ellende al ruim een jaar lang

Ongelezen bericht door Zwerf Dier »

devious schreef:HollandsNieuwe.. Wat vervelend...
Hollands Nieuwe = Héél vervelend :!:

HTCHenk007
Berichten: 277
Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15

Re: Hollands Nieuwe ellende al ruim een jaar lang

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Nog webcare hier? Of is daar geen tijd voor?

Zwerf Dier
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 jul 2013 17:07

Re: Hollands Nieuwe ellende al ruim een jaar lang

Ongelezen bericht door Zwerf Dier »

Ze hebben het vast te druk met al de storingen en smoesjes verzinnen :wink:

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Hollands Nieuwe ellende al ruim een jaar lang

Ongelezen bericht door devious »

devious schreef:HollandsNieuwe.. Wat vervelend...
blijft u aan de lijn, er zijn nog 2 duizend andere vervelende klanten voor u...

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollands Nieuwe ellende al ruim een jaar lang

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste klant (Zwerf Dier),

Graag willen wij uw situatie uitzoeken, gezien wij graag willen kijken naar een passende oplossing. Hiervoor willen wij u vragen om in een privé bericht uw persoonlijke gegevens (email adres en telefoonnummer) te versturen.
Wij zien de gegevens graag tegemoet. Tevens wijzen wij u er graag op dat wij telefonisch, via een email of een bericht op Facebook/Twitter bereikbaar zijn.

Vriendelijk groeten,
hollandsnieuwe
Zwerf Dier schreef:Met zeer grote regelmaat moet ik van vrienden en familie vernemen dat ik telefonisch niet bereikbaar ben. Ook smsjes komen vaak niet aan. Ben nu zo'n 1,5 jaar klant en heb al ruim een jaar ellende. Volgens Hollands Nieuwe lag het aan mijn telefoon. Dus nieuwe telefoon aangeschaft.. probleem niet opgelost.
Steeds weer moet ik nieuwe tickets indienen (...)

Zwerf Dier
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 jul 2013 17:07

Re: Hollands Nieuwe ellende al ruim een jaar lang

Ongelezen bericht door Zwerf Dier »

Privé bericht met gevraagde gegevens is gestuurd.

Heb al ruim een jaar ellende en beloofde oplossingen komen nooit. Word aan het lijntje gehouden en ben het nu echt zat. Graag deze keer een echte oplossing binnen 7 dagen.

Ik wil graag kosteloze contractontbinding, dus ZONDER afkoopbedrag!
Ik stel jullie in gebreke wegens niet leveren verplichtingen uit contract
:!:

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Hollands Nieuwe ellende al ruim een jaar lang

Ongelezen bericht door devious »

Zwerf Dier schreef:Privé bericht met gevraagde gegevens is gestuurd.

Heb al ruim een jaar ellende en beloofde oplossingen komen nooit. Word aan het lijntje gehouden en ben het nu echt zat. Graag deze keer een echte oplossing binnen 7 dagen.

Ik wil graag kosteloze contractontbinding, dus ZONDER afkoopbedrag!
Ik stel jullie in gebreke wegens niet leveren verplichtingen uit contract
:!:

Ja leuk. Maar wat je hier neerzet is niet geldig. Je moet het doen in een brief of in een mail aan hun, niet op een forum pleuren. Ook al begrijp ik dat...

Zwerf Dier
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 jul 2013 17:07

Re: Hollands Nieuwe ellende al ruim een jaar lang

Ongelezen bericht door Zwerf Dier »

devious schreef:
Ja leuk. Maar wat je hier neerzet is niet geldig. Je moet het doen in een brief of in een mail aan hun, niet op een forum pleuren. Ook al begrijp ik dat...
Is al lang gebeurd. :wink: Ik zet het hier neer voor de duidelijkheid deze medewerker. In communicatie zijn ze bij Hollands Nieuwe namelijk héééééééél slecht. Je moet daarom steeds blijven herhalen. Alleen snappen ze het dan vaak nog niet :?

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Hollands Nieuwe ellende al ruim een jaar lang

Ongelezen bericht door devious »

hmm, misschien snappen ze het wel, maar begrijpen ze het niet :wink:

Zwerf Dier
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 jul 2013 17:07

Re: Hollands Nieuwe ellende al ruim een jaar lang

Ongelezen bericht door Zwerf Dier »

Ik werd zojuist gebeld door een aardige mevrouw van Hollands Nieuwe. Zij belde n.a.v. mijn bericht hier op het forum.

Zij gaat kijken of ik een kosteloze contractontbinding kan krijgen (dus ZONDER afkoopsom).
Heb al genoeg onkosten moeten maken het laatste jaar doordat ik problemen had met mijn bereikbaarheid. Zelfs een nieuwe smartfoon gekocht "Omdat het toch echt aan mijn telefoon lag". Achteraf bleek dat dus helemaal niet aan de telefoon te liggen.

Heb wel het vertrouwen in deze medewerkster dat ze haar best gaat doen :wink:

Hopelijk wordt het nu op een eerlijke manier opgelost.
Mocht het toch niet zo zijn, dan maak ik er natuurlijk alsnog werk van... :wink:

Zwerf Dier
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 jul 2013 17:07

Re: Hollands Nieuwe ellende al ruim een jaar lang

Ongelezen bericht door Zwerf Dier »

Om 13:42 uur werd ik gebeld door Hollands Nieuwe. Na meerdere malen Hallo te hebben gezegd hoorde ik "Met ... van Hollands Nieuwe". Toen ik weer reageerde werd de verbinding verbroken.
Storing tijdens de verbinding?

Zwerf Dier
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 jul 2013 17:07

Re: Hollands Nieuwe ellende al ruim een jaar lang

Ongelezen bericht door Zwerf Dier »

Ik had eerder hier een berichtje moeten plaatsen :wink:

Net weer gebeld door de aardige medewerkster van de webcare.

Mijn contract wordt kosteloos ontbonden per midden september :D

Ik ben blij met deze oplossing en ook met deze medewerkster!
Deze medewerkster heeft verstand van zaken, luistert naar je en gaat gericht een oplossing voor je zoeken. Ook de afspraak om me terug te bellen tussen een bepaalde tijd is nagekomen.
Zo zouden ze allemaal moeten zijn bij Hollands Nieuwe. Wat een enorm verschil met de rest :wink:

Medewerkster "M" van de webcare bedankt voor de goede service!

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Hollands Nieuwe ellende al ruim een jaar lang

Ongelezen bericht door devious »

Helaas zijn dit soort medewerkers/sters de juweeltjes in een bedrijf en dus ook snel weg. Jammer.

mastre
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 aug 2013 21:17

Re: Hollands Nieuwe ellende al ruim een jaar lang

Ongelezen bericht door mastre »

Ik heb opgezegt ik wil het nummer niet hebben maar moet wel 10 euro betalen om het weer aan te sluiten maar ik wil dat nummer niet meer aansluiten maar ze zeggen gewoon dat ik moet betalen ken dat zo maar >>??
dit was de mail..





Beste Klant,



Je hebt je abonnement stopgezet per 26 augustus 2013. Omdat aan de betaling van juli nog niet was voldaan, is je nummer nu tijdelijk geblokkeerd. Hiervoor is een betaallink verstuurd met 10 euro heraansluitkosten. Deze kosten worden niet kwijtgescholden ondanks de stopzetting per 26 augustus

Ga dan naar hollandsnieuwe.nl/klantenservice voor het antwoord op de meest gestelde vragen. Je kunt je vraag invullen en zo direct het antwoord vinden. Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons dan een mail.

Met vriendelijke groeten,

Frodo Vrooland

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollands Nieuwe ellende al ruim een jaar lang

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Mastre,

Op het moment dat u het abonnement heeft opgezegd, dienen alle voorgaande betalingen te zijn voldaan. Zoals ik uit uw bericht begrijp, staat er een betaling open van de maand voorafgaand aan de opzegging, u betaald namelijk het abonnement tot de opzegdatum (in uw geval 26 augustus). De betaling die openstaat zal van 26-juli tot 26-augustus zijn (of de maand ervoor).
Mocht u willen dat ik deze status exact voor u nazoek, wil ik u vragen om uw persoonlijke informatie te versturen in een privé bericht.

Op het moment dat er een betalingsachterstand ontstaat worden hier emails over verzonden met een betalingsherinnering. Wanneer u na 2 weken niet heeft betaald volgt er een (tijdelijke)afsluiting waarbij er €10,00 wordt berekend voor de aansluit/administratie kosten. Hier heeft u opnieuw een periode om de betaling te voldoen voordat het geheel zal worden overgedragen naar het incassobureau. Ik wil u adviseren om het reeds openstaande bedrag te voldoen, dit kan middels de email die is verzonden met een iDeal betaallink.


Mocht u nog vragen hebben? Dan beantwoorden wij uw vragen graag via www.hollandsnieuwe.nl/klantenservice. Daarnaast zijn wij ook bereikbaar via Facebook/Twitter.

Vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe


mastre schreef:Ik heb opgezegt ik wil het nummer niet hebben maar moet wel 10 euro betalen om het weer aan te sluiten maar ik wil dat nummer niet meer aansluiten maar ze zeggen gewoon dat ik moet betalen ken dat (...)

Hellig
Berichten: 96
Lid geworden op: 11 aug 2013 03:03

Re: Hollands Nieuwe ellende al ruim een jaar lang

Ongelezen bericht door Hellig »

Die her-aansluitkosten is een leuke titel voor pure winst of een soort boete. In mijn optiek hoef je dat niet te betalen als je er toch niks meer wil doen. Het abo uiteraard wel. Door die vreemde noemer krijg je ook gelijk bij de rechter, mocht het zo ver komen.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Hollands Nieuwe ellende al ruim een jaar lang

Ongelezen bericht door sjoegel »

Zo te zien blijven ze je zieken tot het bittere eind.

sandy05
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 sep 2013 13:49

Re: Hollands Nieuwe ellende al ruim een jaar lang

Ongelezen bericht door sandy05 »

Goede middag,

Ik heb 2 abonnementen, 1 voor mijn dochter en 1 voor mijzelf.
Mijn klacht is slecht bereik en een verkeerd abonnement.
Ben al een jaar en meer dan 50 mails verder.
Ze vragen om info, deze geef je en vervolgens vragen ze weer om dezelfde info.
Ze hanteren een pestbeleid denk ik, maak de klant gewoon zo gek dat deze geen zin meer heeft om te mailen of te bellen.
3 mnd geleden brak mijn dochter haar arm, ik was weeer niet bereikbaar, dit zijn toch de belangrijkste momenten waar je een mobiel voor aanschaft.
Dat je bereikbaar bent in nood.
Mijn dochters abonnement is inmiddels verlopen en ik kreeg te horen dat ze daarom niets voor haar konden doen, en op een compensatie hoefde ze ook al niet meer te rekenen om dezelfde reden.
Ik moest voor mijn eigen nummer voor de zoveelste keer opnieuw om een compensatie vragen.
Laatst kreeg ik toestemming om mijn abonnement kosteloos op te zeggen, dit wilde ik in een mail bevestigt krijgen, om vervolgens te lezen dat er weer een onderzoek zou worden ingesteld en dat ik daarom weeer vragen moest beantwoorden.
Hoezo eigenlijk ?, het was toch al duidelijk dat ik slecht bereik had.
Verder moest ik alle mails die ik had ook toesturen, dit heb ik gedaan om vervolgens te horen dat ze deze niet kunnen openen, waarom niet, eerder kon dit toch ook!

Wat het verkeerde abonnement betreft , dit geef ik al vanaf de eerste dag aan.
Ik kreeg een verkeerde bevestiging, dus liet ik dit weten.
vervolgens vragen zij mij om een goede bevestiging, die ik van hun moet hebben gekregen.
dat was juist de reden dat ik contact op nam in de eerste plaats.
Het is echt een provider from HELL. :twisted: :evil:

hieronder een mail of een deel ervan .
Ik hoop dat er niemand meer de dupe zal worden van deze terror van Hollands nieuwe.
Je krijgt er gewoon een zenuwinzinking van.

Met vriendelijke groet,

Sandy


Beste Klant,

Eerder heeft u aangegeven een slechte dekking te hebben en hierdoor slecht bereik heeft. Dit hebben wij laten uitzoeken. Het blijkt dat de dekking niet altijd even goed is. Echter is uw contract al verlopen. Indien u wilt opzeggen is dit mogelijk. U dient hierover een mail te sturen of dit per post aan ons door te geven.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd



Ik heb het overlegd en kan je berichten dat we voor dit telefoonnummer opnieuw antwoord nodig hebben op de vragen onderaan de e-mail. Deze vragen heb je eerder beantwoord. Je kunt deze vragen dus hetzelfde beantwoorden, echter hebben we wel 3 nieuwe voorbeelden nodig van maximaal 3 dagen oud bij de laatste vraag. Indien we deze nogmaals ontvangen kunnen we weer op zoek gaan naar de onderzoek, om zo mogelijk het abonnement met dit telefoonnummer kosteloos te annuleren. Indien het wordt geannuleerd kan hollandsnieuwe het nummer vrijgeven waardoor je gelijk het nummer kan uitporteren. Dit wil zeggen dat je een nieuw abonnement kan afsluiten bij een andere provider en hier nummerbehoud kan aanvragen.
Indien je nog compensatie wilt voor de afgelopen maanden met betrekking tot het slechte bereik dan adviseer ik je om dit nogmaals aan te vragen in een reply op deze e-mail waarbij je alle verzonden berichten naar hollandsnieuwe samenvoegt en nogmaals naar ons toestuurt. Zo kunnen wij direct zien dat je inderdaad eerder hebt aangekaart slecht bereik te hebben gehad met het netwerk.

Gesloten