LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ex-beheerder
Berichten: 238
Lid geworden op: 20 mei 2004 05:46

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door Ex-beheerder »

Ik begin toch wel enig leedvermaak te voelen. Waarschuw al anderhalf jaar voor Hollandsnieuwe en mensen trappen er nog steeds in. Nu zullen ook weer veel mensen overgaan om bij Hollandsnieuwe een abonnement te nemen door de reklame met een Iphone 4 . Die gaan vast niet eerst googelen en komen straks hier allemaal klagen:

geen bereik
geen SMS verkeer mogelijk
geen contact mogelijk met Klantenservice
dure servicetelefoon
niet-werkende simkaart
het verbreken van de verbinding tijdens piekuren (eerst Vodafone klanten, dan HN klanten)
geen nummerbehoud
onterechte incasso's zonder stornorecht
et cetera et cetera

Klant geworden van Hollandsnieuwe : eigen schuld, dikke bult!

Vera-Ritzen
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2013 15:56

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door Vera-Ritzen »

Hallo,

Ik wil graag iets kwijt over Hollandsnieuwe. Ik heb hen geprobeerd te bereiken maar dat op zich was al een heel gedoe. Ik kon ten eerste nergens een telefoonnummer vinden, deze heb ik via NL-contact uiteindelijk gevonden. Toen ik er vervolgens heen belde, heb ik meer dan 10 minuten aan de telefoon gehangen zonder iemand eraan te krijgen. Dit heb ik nog twee keer gedaan maar dat had hetzelfde resultaat. Ik heb ook nog naar Studentmobiel gebeld, waar ik het abbonnement heb besteld. Zij hebben mij een nummer van Hollandsnieuwe gegeven en mij geprobeerd te helpen. Dit werkte helaas ook niet. Hierna besloot ik Hollandsnieuwe een e-mail te sturen, maar daar kan ik ook geen adres van vinden, behalve een no-reply.

Mijn eigenlijke probleem is dat mijn abbonnement, dat ik pas bij hen heb afgesloten, op 17 oktober al is ingegaan in plaats van op 13 december. Ik zou ook een tegoed hebben aangevraagd van 10,50 euro. Dit terwijl ik mijn SIM-kaart nog in de verpakking heb zitten en mijn oude nog altijd gebruik. Ik heb dus niets aangevraagd.

Ik zag dit toen ik mijn nummerbehoud wilde aanvragen. Hier was ook al wat fout mee gegaan. Ik was een maand te vroeg hiermee doordat bij mijn vorige provider stond dat het abbonnement op 13 november afliep, maar ergens in kleine lettertjes stond dat de korting doorliep tot 13 december. Ik heb toen Studentmobiel nog eens gebeld en die zeiden dat ik dit de maand erna gewoon opnieuw kon proberen. Helaas lukt dit niet meer via Hollandsnieuwe, omdat zij het abbonnement al geactiveerd hebben.

De ingangsdatum van het abbonnement was volgens Studentmobiel wel veranderd. Bij hen staat het op 13 december. Het gekke is dat ik in september wel al een factuur kreeg en voor novermber al heb betaald.

Ik vind het heel vervelend dat Hollandsnieuwe niet te bereiken is. Vooral omdat mijn moeder er al een jaar een abbonnement heeft lopen en alles perfect gaat.

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Vera-Ritzen schreef:Hallo,

Ik wil graag iets kwijt over Hollandsnieuwe. Ik heb hen geprobeerd te bereiken maar dat op zich was al een heel gedoe... ...Ik vind het heel vervelend dat Hollandsnieuwe niet te bereiken is. Vooral omdat mijn moeder er al een jaar een abbonnement heeft lopen en alles perfect gaat.
Beste Vera-Ritzen,

Wat een vervelend verhaal. Uit je klacht begrijp ik dat je abonnement al ingegaan is terwijl dit niet de bedoeling is. Graag zoek ik het uit voor je. Zou je daarom in een privébericht de volgende gegevens kunnen achterlaten? Ordernummer, mailadres en geboortedatum. Een andere mogelijkheid is dit verhaal plus de gegevens even te sturen in een privébericht op Facebook. Dan pakken wij het direct voor je op.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

ErwinGC
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jun 2013 16:25

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door ErwinGC »

Hollandse nieuwe....hoe jaag je je klanten weg...
Vanochtend 5 euro tegoed bijgestort,van mijn rekening afgeschreven maar niet bij mijn beltegoed terecht gekomen...hoeft niet de schuld van Hollandse nieuwe te zijn.
Maar ja als je dan na 10 minuten zoeken een telefoonnummer heb gevonden en dan vervolgens 32 minuten en nogmaals 12 minuten in de wacht staan begint de stoom toch wel uit je oren te komen.Gewoon niet bereikbaar...Heel slecht.

Erwin

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door trail46 »

ErwinGC schreef:Hollandse nieuwe....hoe jaag je je klanten weg...
Vanochtend 5 euro tegoed bijgestort,van mijn rekening afgeschreven maar niet bij mijn beltegoed terecht gekomen...hoeft niet de schuld van Hollandse nieuwe te zijn.
Maar ja als je dan na 10 minuten zoeken een telefoonnummer heb gevonden en dan vervolgens 32 minuten en nogmaals 12 minuten in de wacht staan begint de stoom toch wel uit je oren te komen.Gewoon niet bereikbaar...Heel slecht.
Erwin
Als ik jou was stuurde ik (nog) geen persoonlijke info via dit forum als daar om gevraagd word naar H.N. Degene heeft zich niet geregistreerd waardoor je niet weet waar jou informatie terecht komt.
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 0&t=147472
door TROS Radar » 01 jul 2014 14:08
Bedrijven kunnen vanaf heden hun account op het Radar-forum laten verifiëren. Een geverifieerd account garandeert de identiteit van het bedrijf op het forum van Radar.

Geverifieerde accounts bevatten een groen vinkje achter hun forumnaam.


Om in aanmerking te komen voor een geverifieerd account moet;
1. .. het forumaccount gekoppeld zijn aan een officieel bedrijfs-e-mailadres
2. .. een verzoek verstuurd worden vanaf ditzelfde e-mailadres

gerjos
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 feb 2014 09:09

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door gerjos »

Sinds kort bij Hollandse nieuwe maar heb er spijt van want de snelheid van het internet is zeer traag niet zoals toegezegd

Sandra Voorstenbosch
Berichten: 63
Lid geworden op: 07 aug 2010 01:04

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door Sandra Voorstenbosch »

Bij mij kommer en kwel. Bellen in USA lukt helemaal niet, bereikbaar zijn ook niet. Ben nu al weken lang hetzelfde mailtje aan de helpdesk van HollandsNieuwe aan het sturen. En ik krijg elke keer een standaard antwoord: dat ik een ander netwerk moet selecteren. Hier in USA (Los Angeles, San Franscico: de grootste steden aan de westkust) hangt AT&T en T-mobile in de lucht. De simkaart van mijn partner (Telfort) kan met allebei verbinden. Maar die van HollandsNieuwe niet. Ook niet na restarten toestel, ander toestel, selecteren ander netwerk, etc.
Regelmatig krijg ik geen mailtje terug van hollandsnieuwe, of alweer hetzelfde mailtje met hetzelfde antwoord: "probeer een ander netwerk", terwijl ik dat nu juist omschreven had in mijn mail dat ik dat allang gedaan had.. aaaargh... gister wel een nieuwe factuur ontvangen in de mail.
Als zoiets een week duurt, snap ik het wel. Maar om systematisch dezelfde mails te sturen, .. ik ga echt denken dat ze gewoon geen antwoord hebben. Of dat ze hun buitenlandcontracten niet op orde hebben, ondanks beloftes op de site. Dat moeten ze dan toch gewoon eerlijk zeggen?

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Sandra Voorstenbosch schreef:Bij mij kommer en kwel. Bellen in USA lukt helemaal niet, bereikbaar zijn ook niet. Ben nu al weken lang hetzelfde mailtje aan de helpdesk van HollandsNieuwe aan het sturen. En ik krijg elke keer een standaard antwoord: dat ik een ander netwerk moet selecteren. Hier in USA (Los Angeles, San Franscico: de grootste steden aan de westkust) hangt AT&T en T-mobile in de lucht. De simkaart van mijn partner (Telfort) kan met allebei verbinden. Maar die van HollandsNieuwe niet. Ook niet na restarten toestel, ander toestel, selecteren ander netwerk, etc.
Regelmatig krijg ik geen mailtje terug van hollandsnieuwe, of alweer hetzelfde mailtje met hetzelfde antwoord: "probeer een ander netwerk", terwijl ik dat nu juist omschreven had in mijn mail dat ik dat allang gedaan had.. aaaargh... gister wel een nieuwe factuur ontvangen in de mail.
Als zoiets een week duurt, snap ik het wel. Maar om systematisch dezelfde mails te sturen, .. ik ga echt denken dat ze gewoon geen antwoord hebben. Of dat ze hun buitenlandcontracten niet op orde hebben, ondanks beloftes op de site. Dat moeten ze dan toch gewoon eerlijk zeggen?
Beste Sandra,

Bedankt voor uw bericht.

Ik begrijp dat u per e-mail contact heeft opgenomen met onze klantenservice. Jammer dat u het contact met onze klantenservice niet als positief heeft ervaren.

Om u beter van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag een aantal gegevens. Aan de hand van uw adresgegevens, e-mailadres en het telefoonnummer kan ik uw situatie bekijken en vragen beantwoorden.

Ik wil u vragen deze gegevens via Facebook of Twitter te versturen. Vermeld u daarbij dit bericht van Radar?

Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

matthijs.j.vandongen
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 aug 2015 09:58

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door matthijs.j.vandongen »

Ben 3 weken geleden overgestapt naar hollandse nieuwd met nummer behoud. Mijn oude nummer is overgezet naar de simkaart van mijn mijn vrouw die al bij hollandse nieuwe zat. Gebeld naar hollandse nieuwe. Na 40 minuten kreeg ik iemand aan de telefoon. Die het uitgelegd maar zij snapte er niets van. Na weer 40 minuten heen en weer gepraat en geinformeerd heeft ze een ticket gemaakt. Later nog een via twitter contact gehad met iemand van hollandse nieuwe. Na 4 weken kreeg ik een bericht via de mail dat ze het niet terug konden draaien zonder dat ik mijn oude nummer zou kwijt raken. Ik kon een ander nummer??? krijgen. Zij vroegen of ik wilde reageren. Onder aan de mail stond dat je niet kon reageren. Hoe krijgen ze het voor elkaar. Moet ik nu weer het hele circus doorlopen om iemand aan de telefoon te krijgen. Voor mij is het einde contract einde hollandse nieuwe.

Gesloten