LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Joseetje-36
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 feb 2012 14:15

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door Joseetje-36 »

Ik heb een tip voor ontevreden gebruikers van HollandsNieuwe;
meld je klacht op http://www.klacht.nl! Ik werd 2 dagen nadat ik de klacht had gemeld "al" gebeld. Mijn klacht is nog niet opgelost, maar ik heb tenminste iemand gesproken...

MAXIEM

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Joseetje-36

Eindelijk is het dan zover. Hollandsnieuwe heeft nu een direkt bereikbare telefonische klantenservice.
Bel ons!
0900-0602

Wij zijn op elke werkdag
bereikbaar van
09.00 t/m 17.00 uur
€ 0,35 per minuut
(max. € 10,- per gesprek)
Het slechte nieuws is, dat de prijs per minuut veel te hoog ligt. Dat had naar mijn mening maximaal € 0,10 per minuut moeten zijn.

Zegt het voort, zegt het voort.

Maxiem.

bbrouwer81
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 jun 2012 12:55

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door bbrouwer81 »

MAXIEM schreef:Joseetje-36

Eindelijk is het dan zover. Hollandsnieuwe heeft nu een direkt bereikbare telefonische klantenservice.
Bel ons!
0900-0602

Wij zijn op elke werkdag
bereikbaar van
09.00 t/m 17.00 uur
€ 0,35 per minuut
(max. € 10,- per gesprek)
Het slechte nieuws is, dat de prijs per minuut veel te hoog ligt. Dat had naar mijn mening maximaal € 0,10 per minuut moeten zijn.

Zegt het voort, zegt het voort.

Maxiem.
Top, ik heb zelf Hollands Nieuwe en ben blij dat er eindelijk een nummer is wat je kan bellen. Voordeel is nu wel dat deze kosten uit je bundel gaan!

Ik las dit op www.belkostenwijzer.nl. Hier vond ik een keer echte eerlijke informatie over dit soort abonnementen!

Prospero
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jan 2008 16:45

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door Prospero »

Sinds een jaar nu bij Hollandsnieuwe. Ik heb een abo geregeld voor mijn moeder. Keurig geholpen in de telefoonwinkel en alles was snel en efficient geregeld. Met uitzondering van de landelijke Vodafone storing (Hollandsnieuwe werkt met het Vodafone netwerk) nooit problemen gehad met bellen. Factuur is altijd correct. Inzage in nog resterend beltegoed was in het begin wat lastig maar is nu aangepast op hun website. Ik ben dermate tevreden over deze provider en haar aanbod dat ik zelf nu ook ga overstappen naar Hollandsnieuwe. De op deze site genoemde problemen heb ik nooit bij hun meegemaakt. Wat me vooral aanspreekt is dat als ik over mijn belbundel ga, ik niet ineens 30 cent per minuut ga betalen. Het abo tarief loopt dan gewoon door. Dit maakt HN de goedkoopste provider van Nederland.

Ex-beheerder
Berichten: 238
Lid geworden op: 20 mei 2004 05:46

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door Ex-beheerder »

Keep dreaming......!!!

annenikken
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 sep 2012 17:17

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door annenikken »

Ik heb net wéér gebeld met HollandsNieuwe...
ik zag op de site helaas dat er weer een wachtrij stond van gemiddeld 5,5 minuten. Nou dit werd dus blijkbaar bij mij net even een half uur?
steeds als ik een vraag heb lijkt het enige antwoord te zijn: daar gaat iemand anders over of daar kan ik helaas niets aan doen mevrouw. (aan dit antwoord heb ik natuurlijk niets)
deze keer belde ik omdat opeens mijn beltegoed van mijn abbonement €0,- was! terwijl er duidelijk aangegeven staat dat als je btg op 80% zit dat er dan een sms wordt verstuurd waar in staat dat en nog maar 20% van mijn abbonement over is! Dit smsje heb ik dus nooit gekregen, ik heb mijn mobiel net 2 weken en ik weet zelf niet hoeveel internet verbruikt dus ook niet wanneer die 275MB/SMS/Min. op zijn... dus ik wacht gewoon op dat smsje dacht ik en dan ga ik zuinig doen zodat ik nog iets aan mijn abbonement heb. maar nee dan moest ik maar nieuwe beltegoed erop zetten... normaal had ik dit allang gedaan maar alleen al omdat ik HollandsNieuwe dan dus eigenlijk geld geef voor HUN fout, wil ik dit niet doen! ik heb al genoeg geld weggegooid met het bellen naar hun om de problemen door hun...
en vraag ik of ik een vergoeding krijg als dit nog eens gebeurt? dan weer kunnen zij er niets aan doen behalve een melding maken.

Ik vind het al erg genoeg om na dik 2 weken al naar radar te moeten mailen om service en beloftes van niks!
Ik heb alleen nog maar problemen gehad met de service van HollandsNieuwe, ik vind dat ze mensen bij de helpdesk me niet goed en duidelijk helpen.

Ik weet wel dat ik nooit meer een telefoon of abbonement bij Hollandsnieuwe ga kopen als dit zo doorgaat, het lijkt alsof ze de problemen expres veroorzaken zodat de mensen gaan bellen en hun dus weer geld binnen krijgen???

Toonsmulders
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 sep 2012 20:08

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door Toonsmulders »

Grrrr,...

Ik sloot een abonnement af op 27 aug.
275 belminuten en als extraatje 500 mb internet. ( een sim only )
Na drie dagen kreeg ik de sim-kaart thuis, beloofd was na uiterlijk twee dagen, maar goed PostNL is ook niet de beste tegenwoordig.
De sim in mijn telefoon geplaatst en kijken of ik kon bellen, joepieee , ik was weer bereikbaar.
Internet proberen,... niet dus, helemaal niks, de helpdesk gebeld, de site geraadpleegd, niks wou helpen.
Ik dus bellen met de huistelefoon, want ook bellen met mijn mobiel was niet meer mogelijk.
Een nieuwe sim-kaart zou worden toegezonden,.. yep,.. binnen twee werkdagen.
Nu vier dagen later heb ik nog niks ontvangen.
Vandaag weer eens gebeld,... krijg ik de één of andere lulhannes aan de lijn, die me vertelde dat hij een nieuw kaart voor me kon aanvragen,...
Nee, niks dus, niks kunnen aanvragen, gewoon regelen dat ik die kaart krijg binnen 24 uur, dat heb ik hem verteld.
Hoe hij het doet is niet belangrijk, ik wil gewoon mijn sim-kaart en dat die doet waarvoor ik betaald heb.
Ik heb speciaal daarvoor een nieuwe telefoon gekocht, mijn Nokia N96 was niet de modernste meer, dus heb ik de Samsung Galaxy mini 2 aangeschaft.
Ook heb ik gezegd dat als ze niet voldoen aan de beloftes die ze maken ik gewoon zelf het abonnement stop.
Ik blokkeer mijn rekening voor automatische afschrijving.
Wel heb ik de belofte gedaan de gang van zaken kenbaar te maken aan Radar, Kassa en de Consumentenbond.
Zijn ze het daarmee niet eens,... okee,... dat is dan hun probleem.
Dan ga ik een stap verder.
Mijn advies,.... NOOOOOIT iets willen met hollandsnieuwe, echt een oplichtersbende.

tomislav_t
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 okt 2012 15:35

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door tomislav_t »

Ik heb een week geleden een abonnement bij Hollandsenieuwe afgesloten. Ik ben overgestapt van Tmobile, met name vanwege de vele problemen daar (trage internetverbinding, problemen met opbouwen gesprekken, slecht bereik midden in Amsterdam!).

Het instellen van internet bij HN is minder lux dan bij Tmobile, maar, het lukte wel binnen een paar minuten op mijn Samsung S.

Nu ben ik zeer tevreden, bereik is goed en internet snelheid is geweldig. Ik had een vraagje aan HN via de site gesteld en ik werd zelfs door hun teruggebeld.

Van nu af aan raad ik het aan aan vrienden en laat ik mijn medewerkers ook overstappen naar HN.

Ex-beheerder
Berichten: 238
Lid geworden op: 20 mei 2004 05:46

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door Ex-beheerder »

Wat een doorzichtig flauwekul verhaal. U komt hier binnen en het enige bericht is een positief geluid over Hollandsnieuwe. Dan bent u wel de enige in Nederland tussen duizenden klagers.

Ik woon zelfs onder een mast van Hollandsnieuwe /Vodafone en had nog slecht bereik en verbroken verbindingen,daar zij alleen de restcapaciteit mogen gebruiken van Vodafone. Sinds ik een andere provider heb, zijn al mijn problemen opgelost. Raar he, precies het tegenovergestelde.

Of u heeft aandelen of u bent een overmoeide servicemedewerker van HN. Als het het laatste betreft, snijdt u zichzelf goed in de vingers, want hoe meer klanten HN krijgt hoe meer klachten er komen en dus meer stress voor medewerkers HN.

Sjorsvdmeer
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 okt 2012 10:34

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door Sjorsvdmeer »

Sinds 14 augustus ben ik klant bij hollandsnieuwe en sindsdien heb ik al problemen. Ondanks dat ik regelmatig contact heb opgenomen doet hollandsnieuwe geen ene moeite om het probleem op te lossen.
8 oktober heb ik gebeld dat ik per direct mijn sim only abonnement op wil zeggen. 9 oktober heb ik nog een aangetekende brief met een formulier om mijn automatische incasso stop te zetten opgestuurd. Ook heb ik een klacht op klacht.nl ingestuurd.

Mijn abonnement is nog steeds niet stopgezet en vandaag is ondanks mijn stop op automatische incasso toch geld afgeschreven. Wat kan ik doen?

Ex-beheerder
Berichten: 238
Lid geworden op: 20 mei 2004 05:46

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door Ex-beheerder »

Storneren! en als ze weer de misleidende truc hebben toegepast van eenmalige incasso, direct een melding doen bij de toezichthouder Currence en de bankier van HN ABNAmro. Zonder een retour gestuurde machtiging met handtekening plegen zij feitelijk diefstal.

mr_rich
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 okt 2012 02:37

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door mr_rich »

Beetje raar systeem, hoezo pre-paid het is toch een abonnement? Ik overweeg over te stappen naar een andere provider, bijvoorbeeld Hollands Nieuwe, maar ik wil gewoon een abbonnement, waarbij de rekening gewoon hoger wordt wanneer je over de bundel heen hebt gebeld, en eigenlijk ook dat niet opgemaakt tegoed altijd geldig blijft, maar dat is volgens mij niet meer te krijgen.

Wat ik mij afvraag met de klachten hierboven, als het fout gaat, ben je dan offline, of gaat de overstap gewoon langzaam, dus dat je nog wel met je oude abonnement kunt bellen?

pepe43
Berichten: 19
Lid geworden op: 04 mei 2007 07:24

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door pepe43 »

Het produkt vind ik wel goed, maar de (klanten)service is waardeloos.
Ik heb in juni een abonnement afgesloten bij T-mobile en wilde overstappen met nummerbehoud. TM zou nummerbehoud aanvragen. Die aanvraag is ook gedaan.
Op 3 sep dacht ik wel over te gaan met nummer naar TM, maar de eerste dag kon ik niet bellen. TM: kan wel 48 uur duren. Ok.
Om een lang verhaal kort te maken, ik kon op een gegeven moment wel bellen met dat nummer, maar -zoals eind september bleek- niet gebeld worden, behalve door TM-klanten.
In allerijl gebeld met de klantenservice van TM en ook met die van HN, de 30-dagen termijn!!!
het nummerbehoud was niet goed gegaan. HN zou mijn simkaart weer moeten activeren, zodat TM nummerbehoud opnieuw kon aanvragen.
Vanaf dat moment ging alles bij HN fout. 0900 Bellen (minuten lang wachten) bood geen soelaas. De klantenservice weet niets en heeft alleen standaard antwoorden. Er was haast bij, maar de KS komt niet op het idee om dit probleem een echelon (of twee) hoger te plaatsen.
Dan maar voortbordurend op de e-mails van juli. Daar wordt helemaal niet op gereageerd.
Intussen verstrijkt de 30-dagen termijn en ben ik mijn nummer kwijt, iets waarvoor ik HN in juli uitdrukkelijk gewaarschuwd heb.

Ook via twitter probeer ik HN tot actie te bewegen. Daar reageert men tenminste en heeft de kwestie hogerop geschoven. Tot nu toe zonder succes, maar het is weekend. HN schijnt alleen van maandag t/m vrijdag "service" te verlenen.

Ik blijf er achter aan gaan. Het nummer kan niet weg zijn en elders heb ik vernomen dat men dat nummer gedurende tenminste 6 maanden niet mag heruitgeven.
Ik ben benieuwd.

meeuw2
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 nov 2012 19:53

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door meeuw2 »

Heb helaas 3 abonnementen bij Hollandsnieuwe afgesloten (voor gezin + werk).
Wat een drama. Het heeft uren gekost om de telefoons aan de gang te krijgen. Blijkbaar hebben zij de simkaarten voor vodafone ingesteld en dat werk dus niet.
Een compleet waardeloze klantenservice stelt alleen maar domme vragen en geeft geen bruikbare antwoorden. Ook vandaag nog.

Begin niet aan deze club want dat geeft alleen maar ergernis.

nico..d
Berichten: 118
Lid geworden op: 10 okt 2011 14:12

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door nico..d »

Ook wel een tof bedrijfje dat Hollands Nieuwe geloof ik.
Aandacht genoeg in ieder geval.
Ze moeten maar fuseren met Simpel, ook zo'n hoogvlieger.

ashishkataria
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2013 22:17

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door ashishkataria »

ik ben heel erg kwaad op hollandsnieuwe. ik heb 2 maanden terug mijn

telefoon (iphone 3gs) voor reparatie op moeten sturen en ik kreeg hem

pas anderhalf tot 2 weken later binnen. Ik heb jullie ook uitgelegd

dat ik student ben en niet lang zonder telefoon kan maar dat wouden

jullie maar niet begrijpen. Toen het toestel werd omgeruild voor een

ander toestel omdat de vroige overhit raakte was het probleem er nog

steeds. Ik ben nu al weer mijn telefoon kwijt. vandaag heb ik een

email ontvangen dat jullie hem weer gaan omruilen. ik heb jullie toen

gebeld voor een andere oplossing omdat ik die telefoon niet meer

wilde. jullie vervelend klantenservice wilde me niet tegemoet komen. ik ben

erg kwaad. als jullie nog een andere oplossing hebben kunnen jullie me

bellen op dit nummer: 0618978567. tot die tijd blijf ik slechte

reviews over jullie schrijven.

svdveer
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 feb 2013 00:39

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door svdveer »

.
Laatst gewijzigd door svdveer op 25 mar 2013 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Papa2000
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 jan 2013 10:02

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door Papa2000 »

Tja, HN blijkt een never ending story te zijn. Het idee is O.K. maar de uitvoering blijft een sprookje en daar kun je in geloven maar blijkt dus altijd niet waar......

olaferenc
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2013 15:14

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door olaferenc »

Je kan ze gewoon bellen hoor ; 0900-0602
0,15 cent per minuut. Elke werkdag van 9.00 t/m 17.00 uur

TimRoosendaal
Berichten: 32
Lid geworden op: 27 jul 2013 14:38

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door TimRoosendaal »

Ja je kan ze wel bellen, maar of ze opnemen is het 2e verhaal... Dan ben je onderhand wel weer 5 minuten verder voordat je zo'n student aan de telefoon krijgt die nergens van af weet..

Toevallig was ik afgelopen week bij een kantoor van Vodafone in Eindhoven. En je kon recht op de callcenter medewerkers kijken.. ik denk dat misschien 10 mensen aan de telefoon waren, en de andere 40 zat niks te doen... Het gaat allemaal om het geld, maarja beter wel bellen dan niet bellen, anders bereik je niks..

Gesloten