LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
hansiebr
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2011 10:06

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door hansiebr »

Mijn ervaringen met HN zijn niet goed, er wordt onvoldoende gereageerd door de helpdesk. Mijn extra sms tegoed van 1000 sms,jes springt in het inlogscherm ineens van ca. 250 st. naar 1000 st. ondanks een schriftelijke klacht hierover geen actie. Op 24 febr. zou het nieuwe bel/sms-tegoed zichtbaar moeten zijn op het inlogscherm, dit is tot op heden nog niet gebeurd ondanks een aantal schriftelijke klachten hierover- de incasso heeft trouwens wel op 23 feb. plaats gevonden ! Hoe kan ik hier vanaf ?

natalie154
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2011 14:02

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door natalie154 »

Bij mij hetzelfde! Geen beltegoed en smsbundel gekregen op 27 febr. en tot op heden nog niet. Mijn twee kinderen zouden vandaag hun nieuwe beltegoed krijgen maar je raadt het al....dus niet. Ik heb al verschillende keren een email gestuurd maar geen reactie behalve het standaard berichtje. Hoe kom ik van Hollands Nieuwe af???? Ik heb vorige maand ook al bij moeten kopen doordat er ineens 950 smsjes verdwenen waren. Ik heb er schoon genoeg van.

GLGriffioen
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 mar 2011 21:06

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door GLGriffioen »

Ik heb mijzelf op 18-2-2011 via de website van Hollands Nieuwe aangemeld. De simkaart en de aanmelding heb ik al wel binnen en mijn nummerbehoud via Ben is volgens de website van Hollands Nieuwe in bewerking (wilde ik graag per 1-4-2011). Ik heb echter geen idee of ik nu zelf mijn huidige provider Ben op moet zeggen of dat Hollands Nieuwe dat voor mij doet. Bellen met de klantenservice kan niet (een telecomprovider die zelf niet telefonisch bereikbaar is ???? Mag dit wel van de OPTA?) daarom al 2 keer een terugbelverzoek achter gelaten, maar ik ben (ongeveer een week later) nog steeds niet teruggebeld. Ik vind dit laatste erg slordig en een hele rare gang van zaken! Kan beltegoed mee worden genomen naar de volgende maand?

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door Yme »

GLGriffioen schreef:Kan beltegoed mee worden genomen naar de volgende maand?
Dit staat er op hun website:
"je maandelijkse bundel en extra beltegoed zijn altijd drie maanden geldig. Het beltegoed dat je als eerste hebt gekocht, wordt als eerste gebruikt."

GLGriffioen
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 mar 2011 21:06

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door GLGriffioen »

Ik heb net een PM van Hollands Nieuwe ontvangen. Dit forum heeft voor mijn zijn dienst al bewezen :wink: Bedankt!

hjswart
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mar 2011 10:33

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door hjswart »

Een abonnement besteld voor mijn dochter, betaald en sim gekregen, maar NIET werken. "GEEN TOEGANG" op netwerk met diverse telefoons. bij andere dochter werkt haar telefoon wel, maar nummerportering komt niet door.

Al dagen zo. Veel contact gezocht en je krijgt alleen maar automatische antwoorden. Zoals, u krijgt binnen 2 dagen antwoord. En dan "duurt langer om het probleem op te lossen". En terug bellen, Ho maar.
Je kan niet bellen met Hollandsnieuwe, dat is nog het ergste.
Ik heb Vodafone in Maastricht gebeld, omdat het daar een onderdeel van is.
Die vinden het lastig maar kunnen niets. Mischien als iedereen bij hun gaat zeuren dat er dan wel betere service komt.
Ik sta nu op het punt mijn rechstbijstand in te schakelen, omdat je je helemaal machteloos voelt en BOOS.

DIT IS VRESELIJK SLECHTE SERVICE VAN HOLLANDSNIEUWE.

NEEM GEEN HOLLANDSNIEUWE, WANT HET IS ECHT WAARDELOOS EN SUPERSLECHTE SERVICE.

Todat er betere berichten zijn. evt van mij.

NU DAN EEN BETER BERICHT:

HN heeft de klacht opgemerkt en mij een persoonlijke mail gestuurd. We zijn nu een paar uur verder en alles is opgelost. Jammer dat er zoveel woorden over vuil gemaakt moeten worden dat wel. Het kan dus wel dus wel opgelost en snel, dus dit is hoopvol voor nieuwe klanten....

saltfish
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mar 2011 11:30

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door saltfish »

Ook geen nieuw tegoed ontvangen op 1 maart, dus al 9 dagen niets. Heb al diverse mailtjes gestuurd en ben ook al teruggebeld maar 24 uur later na het bellen is het nog steeds niet opgelost. Dacht een mooie oplossing te hebben voor pre-paid voor mijn dochter. Hoop dat ze dit lezen en het nu wel oplossen, met vergoeding!!!!

ineke2310
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mar 2011 07:52

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door ineke2310 »

simkaart netjes binnen twee dagen ontvangen, nummer netjes overgezet. pagina mijn hollandsnieuwe werkt inmiddels ook goed. alleen moet ik nu telkens als ik de grens overga mijn gsm uitzetten omdat er niet automatisch word overgeschakeld naar proximus. leuk als je dagelijks de grens over moet. klantenservice stuurt mij gewoon met een kluitje in het riet ipv dat ze een oplossing helpen zoeken. ben benieuwd hoe het opwaarderen gaat werken.ik ga maar een ander abo nemen die wel gewoon overschakeld op de grens. hopelijk kan ik mijn nummer nog wel terugkrijgen, maar ik vrees ervoor.

jackdael
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mar 2011 20:28

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door jackdael »

Ook ik ervaar dat Hollands Nieuwe niet het nieuwe beltegoed bijschrijft op de afgesproken datum: 28 jan 2011 abonnement ingegaan en beltegoed + 1000 SMS bundel via ideal betaald.
Op 2 maart - na sturen e-mail aan klantenservice - werd de SMS bundel bijgeboekt.
Volgens het antwoord van de klantenservice zou "dit inmiddels zijn aangepast".
Maar tot op heden 10 maart is er nog geen bel bundel bijgeboekt. Ook zijn de kosten voor de SMS bundel tot op heden nog niet afgeschreven.
Ik kan op dit moment dus niet meer bellen.
Daarna heb ik nogmaals op 5 maart een e-mail naar de klantenservice gestuurd, maar tot op heden geen reactie - alleen ontvangstbevestiging.
Vandaag 10 maart nogmaals een e-mail gestuurd.

Zou er iets mis zijn met de machtiging voor abonnementsgeld te innen ? Ik kan me niet herinneren die expliciet gegeven te hebben ?
Alleen de iDeal betaling (die ik gemaakt heb bij het ingaan van het abonnement) is wel afgeschreven . . .

Hopelijk komen ze er snel uit: ik ga voorlopig nog maar geen extra beltegoed kopen.

saltfish
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mar 2011 11:30

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door saltfish »

Beste heer..........

Het slechte nieuws is dat er aan onze kant iets fout is gegaan met de incasso, dit wordt nu hersteld en morgen zult u weer tegoed hebben op uw account. Dit zou morgen ook te zien moeten zijn op uw dashboard.

Excuses voor dit probleem, uiteraard gaan we er vanuit dat dit niet meer voor zal komen.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe
Dit is het antwoord van 10 maart. U raadt het al, nog steeds niets........ op 11 maart na 19.00 uur.
Zal dus het weekend ook wel niets worden!!!!

En idd, ze reageren wel snel op dit forum, en naar het aanvankelijk bleek ook adequaat, zucht.... :roll:

marcello1233
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mar 2011 20:53

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door marcello1233 »

ik heb 3 abonnementen afgesloten bij HN en ze hebben een waardeloze klantenservice het begon met 1e simkaart mijn dochter kon maar met bepaalde nummers smsé heel veel pogingen en iedere keer stond er bericht niet verzonden(op 4 toestellen geprobeerd) tot haar nummer overgezet was toen was het beter of dat ze nu aan mijn klacht gewerkt hadden ? geen idee ? nummer 2 en nummer 3 overgezet en nog steeds kan ik op de site niks terug vinden of zelf regelen online , mail mail mail mail naar die waardeloze klantenservice gestuurd en nog nooit iets fatsoenlijks terug gekregen
iedere maand zou het BTG automatisch erop gezet worden nou ik wacht er nog op das zo verrekte irritant als ze je zo behandelen BAH BAH
Tis een onderneming van vodafone nou das tezien waardeloos

GROOT PROBLEEM: voorheen 1x per week telefoon opladen NU iedere dag bij
ELK TOESTEL !! daar moet die simkaart iets mee te maken hebben !!
en dit echt in standby stand minimaal gerbuik

Ik ga ze alle drie opzeggen en een provider met een echte klantenservice zoeken ! ook als die iets duurder is zal Kwaliteit VEEL & VEEL beter zijn

Mijn andere dochter's elders ondergebracht die zijn gelukkig wel tevreden
met de nieuwe abonnement

MIJN ADVIES GEEN HOLLANDSNIEUWE !!!!

alexanderbonnet
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mar 2011 10:22

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door alexanderbonnet »

Ik ben onwijs kwaad op Hollandse nieuwe.

Ik heb wel 30 terug bel verzoeken gedaan en 20 mails gestuurd. Je krijgt dan een bevestiging maar daar houd het ook mee op. Van al deze keren ben ik een keer terug gebeld en werd er medegedeeld dat ze me probleem gingen verhelpen. Verder zouden ze me op de hoogte houden en het me nog laten weten. Nu twee weken later niks meer van ze gehoord. ook niet naar het doen va verschillende nieuwe terug bel verzoeken. Ik ben overgestapt van mijn oude provider naar Hollands nieuwe. Het nummer behoud ging goed en ik kon meteen bellen. helemaal top. Ik had aan de telefoon vragen gesteld voor het afsluiten van het contract aan een medewerker van Hollands nieuwe. Volgens hem was het mogelijk om eerst de bundel van 5 euro te nemen omdat ik die mand nog dubbele kosten zou hebben van mijn oude abonnement. Geen probleem volgens hem wand als ik hem na het activeren om zou zetten naar de duurst bundel zou ik de maand erop meteen de duurste bundel kunnen hebben. zo gezegd zo gedaan. Bij de tweede dag van de nieuwe maand begonnen de problemen. Me nummer was wel doorgezet maar nog niet op hun site waar je je bundels kan beheren. De duurdere bundel was niet ingegaan dus na twee dagen was mijn beltegoed al op en kon ik niet meer bellen. Dit omdat ik niet bij het beheer van mijn bundels kon om hem op te waarderen. Na veel verzoeken om terug gebeld te worden en mailtjes hebben ze dit na 4 dagen verholpen en kon ik weer in mijn account en zag ik wat er nog meer was mis gegaan. De bundel die ik direct voor de volgende maand had verhoogd stond nu op eens een maand later ingepland. Ik ben nu bijna een maand verder en de duurdere bundel is nog steeds niet geactiveerd. ik moet nu met mijn normale bel gedrag iedere 2 dagen 5 euro opwaarderen. Omdat dit absurd is kan ik nu dus nood gedwongen bijna niet meer bellen omdat ik dan in plats van goedkoper deze maand 75 euro zou gaan betalen in plaats van 16.50 Hoe bedoelt u goedkoper. [Belediging verwijderd door de Moderator] Ze lossen je problemen niet op bellen niet terug. En als je ze dan eindelijk aan de lijn hebt wimpelen ze je af door te beloven dat ze het regelen…. NOT!!!!! Sluit geen abonnement bij ze af als er iets mis gaat waar van de kans groot is, dan kan je niemand bereiken die het voor je oplost en zit je zomaar een maand zonder bel mogelijkheid.

jackdael
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mar 2011 20:28

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door jackdael »

Stand van zaken m.b.t. bijschrijven beltegoed / afschrijving kosten:

Weer verbetering !!

Na eerst de sms bundel - te laat - was bijgeschreven, is inmiddels ook het maandelijks beltegoed + 1 Euro extra (!) bijgeschreven, en weer 500 extra SMS-jes !! De reguliere bundel kosten (dus niet de extra 1 Euro / 500 SMS-jes) zijn ook nu pas geïncasseerd (dat is heel correct !).

Gelukkig kunnen we na 2 weken wachten nu weer vooruit, en hopelijk gaat het volgende keer beter. Hier hebben we weer hoop op verbetering gekregen. . .

Nu de anderen nog . . .

marijrouhof
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mar 2011 10:17

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door marijrouhof »

Slechte communicatie met de klantenservice van hollands nieuwe.
Het is al bijna een maand geleden dat mijn nummer overgenomen had moeten worden door hollands nieuwe en dit is tot op de dag van vandaag nog niet gebeurt. Vanaf 28-02 al meerdere terugbel verzoeken gedaan en mails verstuurd naar de klantenservice, maar op de dag vandaag nog niks gehoord...
Het frustrende is dat er geen contact met je wordt opgenomen.....

HTCHenk007
Berichten: 277
Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Probeer het is bij je "oude" provider die geven namelijk de afwijzing van het nummerbehoud. Dat kan misschien wat meer duidelijkheid scheppen.

alexanderbonnet
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mar 2011 10:22

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door alexanderbonnet »

Ook ik werd nagenoeg direct terug gebeld na mijn eerste bericht op dit forum maar bij mij gaat het nog steeds niet vlekkeloos en ben ondertussen Hollands Nieuwe liever kwijt dan rijk

Naar aanleiding van ons telefoon gesprek van gister:
U beloofde de problemen op te lossen en mij terug te bellen om 13.10. Hier bij nog maar even een mail ter herinnering.
Ik vind het schandalig dat u die zegt alles op te kunnen lossen, omdat u direct contact heeft met de IT afdeling. U was dan ook mijn laatste hoop op een goede afloop. Maar ook u presteert het om me te laten zitten. Daar komt ook nog eens bij dat ik aangeef bel morgen maar, ik heb de hele dag los het op en bel ter bevestiging even of het is gelukt. U wil toch een tijd vast Zetten ``Prima`` 13.10 en dan vervolgens belt u niet. Hoe zou u zich voelen in mijn situatie. Ik ben Holands Nieuwe echt spuug zat en ben benieuwd hoe jullie dit op willen lossen of hoe ik van dit product af kan komen!!!!!

marcello1233
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mar 2011 20:53

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door marcello1233 »

Van al die mailtjes naar de klantenservice ook niks gehoord van HN
Maar idd na plaatsing op dit forum kreeg ik ook eens een reactie
Moet niet vragen of daar iets van waarde in stond helaas niet hersenloze figuren
ALS: je zal het het toch mee moeten doen want je hebt je nummers al in gebruik en annuleren kan niet meer

OM DE KLANTENSERVICE TE BEREIKEN IS ECHT EEN RAMP !
EN ALS ZE HET CONTACT NIET SNELLER EN PERSOONLIJKER MAKEN ZULLEN ZE NIET VEEL KLANTEN OVERHOUDEN !!

WAT BIJ ONS OOK ECHT EEN PROBLEEM IS :
wij hebben 3 vrij nieuwe telefoons en voorheen bij HI/KPN moesten wij om de 5 a 6 dagen toestel opladen NU IEDERE DAG met minimaal gebruik ALLE 3 !!
ik vandaag voor mijn dochter splinternieuwe gekocht want die moest elke 8a9 uur aan de lader
Ik een test uitgevoerd met vliegtuigmodus en totaal geen stroomverbruik 3% hele nacht
en andere simkaart lost probleem ook op terwijl die medewerker van HN met een staluhh kop zegt nee da kan echt niet .
maar goed contracten uitzitten en afscheid nemen GELUKKIG contract 1 JAAR pffff nu nog 10 maanden en 20 dagen

hnl
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 mar 2011 13:19

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door hnl »

Mijn ervaring is ook dat Hollandsnieuwe de zaken niet op orde heeft!

Eerste week ging goed en ik kon meteen bellen alleen mijn tegoed was veel te snel op. Dit werd ook bevestigd in mijn account.

Ik kan alleen niet opladen, dus niet uitbellen.
Is inmiddels al 2 weken geleden dat ik dit gemeld heb en ze doen niets.

Ook zijn ze telefonisch niet te bereiken.
Ik heb al meer dan 5 mails gestuurd en krijg steeds antwoorden waar ik niets aan heb.

"We zullen het doorsturen naar de technici, we denken toch echt dat er beltegoed moet zijn" enzovoort enzovoort.
Mijn verzoeken om terug te bellen wordt niet op gereageerd.
Nu heb ik dus al 2 weken geen mogelijkheid om zelf te bellen en gevraagd om het abbonnement stop te zetten omdat ze me niet helpen en ook geen contact opnemen.

Dat accepteren ze niet, dus nu ga ik mijn rechtsbijstand inschakelen en misschien heeft TROS radar interesse om een uitzending te wijden aan deze verschrikkelijke service. Gijzelneming vind ik het...
Vodafone zit achter dit nieuwe merk en moet zich diep diep schamen!

Word dus geen lid van Hollands Nieuwe want het werkt niet!

jeva
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mar 2011 19:04

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door jeva »

Bel tegoed is onjuist.Ruim een maand ,sedert het terug zetten naar mijn oude nummer heb ik voortdurend gedoe met mijn beltegoed.
Volgens Bartjes , als je een beltegoed hebt van 20 euro en je hebt 3 euro verbruikt, heb je nog een tegoed van 17 euro toch??? Maar niet bij Hollandsnieuwe:daar kun je gewoon nog maar 2 euro hebben, met het advies opwaarderen.
Men begrijpt blijkbaar niet wat er aan de hand is.Enkele malen telefonisch contact gehad. Aardige mensen ,beloven iets, maar ik heb nog steeds een onjuist saldo. Diverse keren via een mail het probleem uitgelegd, maar de antwoorden zijn niet de antwoorden op mijn probleem.
Dus ik schrijf maar weer een email. Vraag om me te terug te bellen,ben inderdaad 3x terug gebeld en even zo veel keren gaat de telefoon slechts 1 a 2 keer over:dus te laat.
Kent u ook deze problemen ?. :!:

bthejay
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 mar 2011 16:06

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door bthejay »

Vanaf 4 maart kwam ik erachter dat doordat alles van mijn standaardbundel af ging, deze sneller op ging. Vanaf 4 maart kon ik dus ook niet meer bellen. HollandsNieuwe heeft me sinds 4 maart geen enkele blijk gegeven dat ze er echt mee bezig zijn het op te lossen. Sterker nog, mijn internet doet het nu ook niet meer, geeft aan dat ik 1000 mb verbruikt heb, terwijl ik al sinds 4 maart niet meer kan internetten en daarvoor ong. 300mb verbruikt had.
Er wordt niet met mij gecommuniceerd over te nemen stappen, er wordt niet adequaat teruggebeld.
wordt ik eindelijk wel gebeld, wordt mij gezegd dat ze het zo snel mogelijk in orde proberen te krijgen.
Zojuist ben ik nog weer gebeld door ene Sandra Derogee, ze vertelde mij dat ze afhankelijk is van de 'andere afdeling' en dat ze zo snel mogelijk een oplossing zoeken. Echter, drie weken verder nog steeds geen oplossing hebben kan ik geen mogelijkheid snel noemen.

HollandsNieuwe, leest u dit? Ik mag verwachten dat mijn nummer, 0622285879, zo snel mogelijk gefixed wordt, met teruggave van mijn maand en compensatie voor andere gemaakte telefoonkosten omdat ik niet mijn HN nummer heb kunnen gebruiken!

Ik heb er schoon genoeg van! OPTA, doe er wat mee!

Gesloten