LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

jaap31 schreef:En ja hoor...........nummerbehoud niet geregeld, hoe is het mogelijk, je start een nieuw bedrijf en maakt fout op fout :twisted:
Tja, de naam belooft veel, ook de reclames beloven dat ze het "anders" doen, ik zie dat vernieuwende niet zo.
Ze hebben alle fouten die anderen ook hebben, het enige nieuwe is dat je ze niet kunt bellen, en dat is nou ook niet bepaald positief???

jaap31
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 apr 2011 09:40

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door jaap31 »

jmeischke schreef:2 weken gelden heb ik een abonnement afgesloten bij Hollandsnieuwe. Er bleek iets misgegaan met de post, zodat ik de sim kaart pas na 10 dagen heb ontvangen. Nu heb ik de sim kaart in een aantal toestellen geprobeerd en krijg ik met geen een netwerkdekking. De klantenservice heeft mij hier ook geen antwoord opgegeven. Heeft dit probleem al gehad?

En kun je voortijdig van ze afkomen op basis van fouten van hun kant? En zo ja hoe?

Alvast heel erg bedankt!!!!!!
UIT ERVARING : doe de sim in het toestel en zend even een sms of bel en de kaart is geactiveerd, staat niet duidelijk in de gebruiksaanwijzing (natuurlijk) van HN

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

jaap31 schreef:
jmeischke schreef:2 weken gelden heb ik een abonnement afgesloten bij Hollandsnieuwe. Er bleek iets misgegaan met de post, zodat ik de sim kaart pas na 10 dagen heb ontvangen. Nu heb ik de sim kaart in een aantal toestellen geprobeerd en krijg ik met geen een netwerkdekking. De klantenservice heeft mij hier ook geen antwoord opgegeven. Heeft dit probleem al gehad?

En kun je voortijdig van ze afkomen op basis van fouten van hun kant? En zo ja hoe?

Alvast heel erg bedankt!!!!!!
UIT ERVARING : doe de sim in het toestel en zend even een sms of bel en de kaart is geactiveerd, staat niet duidelijk in de gebruiksaanwijzing (natuurlijk) van HN
Hoe doe je dit als er geen netwerkdekking is? Of is het zo dat die verbinding pas gezocht wordt als je daadwerkelijk probeert te bellen en niet zodra je je toestel aanzet?
Volgens mij vroeg HN mij om een activatie op de website, maar omdat ik niet van plan was te activeren voordat HN kon porteren (hetgeen uiteindelijk niet lukte) heb ik dat nooit gedaan en ook de sim nooit in een toestel gehad, dus kan ik niet uit ervaring spreken.
Misschien dat jouw tip werkt?
Wel activeert HN je sim automatisch als je het zelf niet binnen een bepaalde periode doet.

Chris11
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 mar 2011 10:00

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door Chris11 »

Hmmmm: Ik heb dinsdag een bericht geplaatst op deze site en kreeg nog diezelfde dag bericht van Hollands Nieuwe met de vraag: "Wat kunnen we voor je betekenen?" En natuurlijk de favoriete zin van 'klantenservice': "Het ligt bij de ander."

Op mijn reactie dat ik graag verlost zou willen worden van het betalen voor een niet functionerend abonnement, volgt dan toch weer die gevreesde HNradiostilte.
(Is iedereen er gevlucht? Zijn ze collectief in paniek geraakt? Is de hele afdeling koortsachtig bezig om een oplossing voor me te zoeken en hebben ze dus geen tijd meer om te reageren? Bereiden ze een faillissement voor?)

alexanderbonnet
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mar 2011 10:22

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door alexanderbonnet »

Een ding is fijn en dat is dat Hollands Nieuwe op dit forum snel reageert.
Verder is onderstaande mail wisseling weer een voorbeeld dat het een puinzooi is binnen de organisatie van Hollands Nieuwe. Er kan niets op tijd geregeld worden, ze beloven van alles maar het duurt lang voor er iets gebeurd en als er dan wat gebeurd compenseert het bij lange na niet meer het leed dat je er door lijdt.

01 apr 2011 12:11
Ik begrijp echt niet hoe jullie het iedere keer weer weten te presteren om er een puinzooi van te maken. Ik was al slecht te vrede over de afhandeling betreffende vorige maand, omdat jullie mij voor al het ongemak uiterst minimaal gecompenseerd hebben. Maar nu blijkt dat ik de eerste dag van deze termijn nog maar 1.20 euro tegoed heb. Ik begin me echt af te vragen met wat voor bedrijf ik te doen heb.
Ik hoop daarom ook dat jullie wederom zo spoedig mogelijk contact met me opnemen om te voorkomen dat ik ook deze maand weer zonder beltegoed kom te zitten door jullie toedoen.
Groet,

Alexander Bonnet
0651701703

Beste heer Bonnet, 01 apr 2011 11:46

Om 11 uur vanochtend is het nieuwe maandbedrag bij u afgeschreven, dit wordt nu verwerkt en ik verwacht dat vannacht uw bundel wordt geupdate.

Uiteraard verwacht ik dan ook dat dit helemaal goed gaat. Ik zal dit voor de zekerheid morgen nog monitoren.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

01 apr 2011 09:52
Aan verwachtingen heb ik niks!!! Piet Paulusma verwacht ook dat het aankomend weekend lekker weer word maar dat is ook nog maar te betwijfelen. Het zou nou eens fijn zijn als je er nu vast een melding van maakt. Zodat ik morgen niet weer boos moet mailen, maar een keer kan mailen dat het fijn is dat het goed is opgelost.
Ik heb namelijk al voor deze maand betaald dus verwacht ik ook niet meer dan normaal dat ik ook voor dat bedrag kan bellen en gebruik kan maken van internet. Ik moet nu dus weer opletten met hoeveel ik bel omdat het tegoed nu nagenoeg op is. Daar komt nog eens bij dat ik nu na een maand onnodig wachten door jullie fout geen internet heb gehad en daar ook geen enkele compensatie voor heb gekregen. Plus dat ik het bedrag van 5 euro van mijn eerste maand niet terug gestort heb gekregen nadat dit verdwenen was toen mijn oude in het nieuwe nummer is overgezet en wat jullie zouden regelen maar wat nooit is gebeurd. Waarom doen jullie altijd alles achter af en nooit vooruit? Regel dingen toch eens goed. Als ik met een *** smoes aankom waardoor ik jullie rekening niet kan betalen sturen jullie ook gewoon een incasso bureau op me af. Ik betaal voor deze dienst zorg dan ook dat het werkt!!!!!!!!!!!

jaap31
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 apr 2011 09:40

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door jaap31 »

CaptainSlow schreef:
jaap31 schreef:
jmeischke schreef:2 weken gelden heb ik een abonnement afgesloten bij Hollandsnieuwe. Er bleek iets misgegaan met de post, zodat ik de sim kaart pas na 10 dagen heb ontvangen. Nu heb ik de sim kaart in een aantal toestellen geprobeerd en krijg ik met geen een netwerkdekking. De klantenservice heeft mij hier ook geen antwoord opgegeven. Heeft dit probleem al gehad?

En kun je voortijdig van ze afkomen op basis van fouten van hun kant? En zo ja hoe?

Alvast heel erg bedankt!!!!!!
UIT ERVARING : doe de sim in het toestel en zend even een sms of bel en de kaart is geactiveerd, staat niet duidelijk in de gebruiksaanwijzing (natuurlijk) van HN
Hoe doe je dit als er geen netwerkdekking is? Of is het zo dat die verbinding pas gezocht wordt als je daadwerkelijk probeert te bellen en niet zodra je je toestel aanzet?
Volgens mij vroeg HN mij om een activatie op de website, maar omdat ik niet van plan was te activeren voordat HN kon porteren (hetgeen uiteindelijk niet lukte) heb ik dat nooit gedaan en ook de sim nooit in een toestel gehad, dus kan ik niet uit ervaring spreken.
Misschien dat jouw tip werkt?
Wel activeert HN je sim automatisch als je het zelf niet binnen een bepaalde periode doet.
Heb je het al geprobeerd ? Je verbinding komt tot stand en wordt geactiveerd bij verzenden, gr Jaap

GLGriffioen
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 mar 2011 21:06

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door GLGriffioen »

Ik kan sinds vanmiddag (4-4-2011) niet meer bellen met Hollands Nieuwe, ondanks dat ik in het centrum van Apeldoorn aan het bellen ben en nog meer dan voldoende beltegoed heb. Dit geldt voor zowel inkomende als uitgaande telefoontjes Zowel de website van Hollands Nieuwe als Vodafone geven niet aan dat er een storing is. Ben ik de enige met dit probleem?

CMKV
Berichten: 12
Lid geworden op: 04 apr 2011 18:32

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door CMKV »

Hier hetzelfde probleem. Vanmorgen had ik een probleem dat ik niet op internet kon, dat bleek heel gemakkelijk op te lossen te zijn, waarschijnlijk mijn eigen foutje. (telefoon aan en uit zetten na het ontvangen van de instellingen)

Tot nu toe heb ik alleen maar lof over HN. Nummerportering ging perfect! Het paneel werkt tot nu toe ook naar behoren! Ik ben nu één maand klant bij HN.

Hopelijk is het een storing en hoeven we niet aan te sluiten achter alle andere mensen die al een klacht hebben lopen. Maar ik ga van het positieve uit!

ppp333333
Berichten: 429
Lid geworden op: 30 mar 2011 18:50

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door ppp333333 »

jullie zitten in verkeerde topic dit is hollands nieuwe haring

opageert
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2011 18:13

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door opageert »

ik heb nu een maand een abonnement bij hollands nieuwe.
portering zonder problemen verlopen .De eerste maand 55 eurocent verbeld
blijk ik maar 2 eurocent over te houden i.p.v. 10,95.Nu is het maandbedrag weer afgeschreven en volgens de site heb ik 25 eurocent verbeld maar de teller geeft weer aan dat ik veel meer verbeld heb.
ik zie op het forum dat veel klanten dezelfde problemen hebben.Ik denk dat het tijd wordt dat radar er een uitzending aan gaat wijden.Overings krijg ik ook een mailtje van we hebben meer tijd nodig.

bthejay
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 mar 2011 16:06

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door bthejay »

Ook bij mij is er geen verbinding meer. Mensen kunnen mij niet bellen en ik kan niemand bellen. Ook internet weigert dienst. Sms doet het daarentegen (nog) wel.. Het vreemde is, ik heb nog zat beltegoed, smstegoed, internettegoed of wat dan ook over...

En nog iets frappants: vorige maand was het ook op de 4e dat het finaal mis ging met HN. Wordt dit een maandelijks terugkerend ritueel ofzo?

In ieder geval, HollandsNieuwe (en Vodafone) gooien steeds meer hun naam ten grabbel!
HollandsNieuwe, doe eens waarvoor je betaald wordt, en nee, dat is niet mij met jullie klantenservice socializen! Mijn nummer is 0633385879 en ik neem aan dat het voor morgenochtend is opgelost, want het is zwaar ***.

En OPTA, doe nou eens wat hieraan!

bthejay
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 mar 2011 16:06

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door bthejay »

[quote="bthejay"
In ieder geval, HollandsNieuwe (en Vodafone) gooien steeds meer hun naam ten grabbel!
HollandsNieuwe, doe eens waarvoor je betaald wordt, en nee, dat is niet mij met jullie klantenservice socializen! Mijn nummer is 0633385879 en ik neem aan dat het voor morgenochtend is opgelost, want het is zwaar ***.

En OPTA, doe nou eens wat hieraan![/quote]

Excuus, dat nummer moet 0622285879 zijn.

CMKV
Berichten: 12
Lid geworden op: 04 apr 2011 18:32

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door CMKV »

bthejay schreef:Ook bij mij is er geen verbinding meer.
Bij mij geeft mijn telefoon wel aan dat ik ontvangst heb, het antenne symbool geeft 3 van de 4 dingetjes ontvangst.

Ivarowitsjcz
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mar 2011 15:17

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door Ivarowitsjcz »

Yepz, hier nog 1... Was alles eindelijk geregeld met mn tegoed en alles, kapt t netwerk dr mee... Kan ook nog wel sms-en maar bellen en gebeld worden niet meer. Sinds vandaag overigens; kon vanmiddag al niet meer bellen, werd savonds nog 1 x gebeld, maar ook dat lukt nu niet meer.

Zucht... t is toch niet te geloven, wat een zooitje!!

Hollandsnieuwe.
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2011 21:49

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door Hollandsnieuwe. »

Voor mij het zelfde .... wel smsjes versturen maar geen telefoontjes kunnen plegen of ontvangen....

wat een ellende..als ik dit toch van te voren allemaal wist.... pffffffffffffff..

cherry-pie
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mar 2011 23:24

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door cherry-pie »

Al weken word ik genaaid door deze maffiabende (zie voor de klachten mijn vorige post). De klantenservice pulkt de hele dag in haar neus in plaats van de klanten te helpen. Wat een doffe ellende. Ik ga flink negatieve reclame maken op het internet. Ik kan niet wachten tot het moment waarop de laatste klant aan hun tentakels ontsnapt is! Ik laat niet met me sollen.

CMKV
Berichten: 12
Lid geworden op: 04 apr 2011 18:32

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door CMKV »

Kijk, een storing is mogelijk! Daar moeten we niet moeilijk over doen! Het zou alleen mee begrip opleveren als HN dit even op de site zou vermelden! Dan weet je waar je aan toe bent en dat het hun aandacht heeft! Het scheelt hun een hoop (boze) mailtjes! Maar dat is misschien Hollandsnieuwigheid???? (tip voor de Dikke van Dale)

Momenteel kan ik weer bellen! Er wordt dus ook gewoon gewerkt achter de schermen! Chappeau!

Ze hebben bij mij nog steeds het voordeel van de twijfel! De zakelijke abonnementen van mijn man zijn zaak lopen dit jaar ook af, het zou mooi zijn als onze werknemers ook via HN kunnen bellen zonder problemen. Het is wel een perfecte setting waarin ze werken! Pre-paid abonnement! Wil je meer bellen? Prima, betaal je.

Van mijn werkgever heb ik een Simyo, nu een prima back up.

Het is vast zo dat HN achter de schermen de boel aan het verbeteren is. Volgens mij is het niemands doel om een onderneming te laten floppen... Zeker niet in de huidige markt met (de gevolgen van) een economische crisis!

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Er zijn problemen bij de weergave van het dashboard, dit wordt ook aangegeven boven het dashboard.
Er wordt hard gewerkt aan een oplossing, we hopen dit dan ook snel op te kunnen lossen.


opageert schreef:ik heb nu een maand een abonnement bij hollands nieuwe.
portering zonder problemen verlopen .De eerste maand 55 eurocent verbeld
blijk ik maar 2 eurocent over te houden i.p.v. 10,95.Nu is het maandbedrag weer afgeschreven en volgens de site heb ik 25 eurocent verbeld maar de teller geeft weer aan dat ik veel meer verbeld heb.
ik zie op het forum dat veel klanten dezelfde problemen hebben.Ik denk dat het tijd wordt dat radar er een uitzending aan gaat wijden.Overings krijg ik ook een mailtje van we hebben meer tijd nodig.

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Gister is er inderdaad een storing geweest, we hebben dit ook meteen vermeld op de website onder het kopje klantenservice en ook via twitter hebben we klanten proberen te informeren.

Er is zelfs een SMS uitgegaan, echter is deze niet door iedereen ontvangen, mede door de problemen.

Uiteindelijk is 's nachts het probleem verholpen en zou iedereen nu weer moeten kunnen bellen en gebeld kunnen worden.

Onze excuses voor het ongemak.

bthejay
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 mar 2011 16:06

Re: Hollands Nieuwe ouderwets waardeloos

Ongelezen bericht door bthejay »

Ik kreeg vanmorgen drie keer achter elkaar de sms dat er een storing was en ik niet meer kon bellen, echter kon ik toen alweer bellen...

Dat HN bij het tabblad Klantenservice vermeldt dat er een storing is, is natuurlijk onlogisch. Zoiets moet je meteen op de beginpagina zetten, niet eerst ernaar hoeven zoeken. Tevens zou het ook in het Dashboard moeten staan.

Ik kan in ieder geval weer bellen en internetten.

Gesloten