LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollands nieuwe sim kaart werkt niet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Snhel5
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 feb 2015 17:57

Hollands nieuwe sim kaart werkt niet

Ongelezen bericht door Snhel5 »

Prepaid sim besteld zonder telefoon.
Nummer is alleen bedoelt om op bereikbaar te zijn.

Krijg je een sim kaart die in 4 verschillende telefoons niet werkt.
Telefoons werken met prepaid van andere provider probleemloos.

Pas bij contact met een medewerker blijkt dat er alleen smartphones worden ondersteund met 3G data verbinding.
Dat staat nergens vermeld bij het bestellen of in de handleiding.

Men vind dit echter geen reden om de simkaart dan maar terug te nemen.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Hollands nieuwe sim kaart werkt niet

Ongelezen bericht door GJvdZ »

In welke telefoons heb je de SIMs geprobeerd?

wieder
Berichten: 283
Lid geworden op: 10 dec 2014 12:58

Re: Hollands nieuwe sim kaart werkt niet

Ongelezen bericht door wieder »

3G data? Bel je dan via internet op die mobiele telefoon? Vast niet. Al zijn er idd mensen die dat doen.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Hollands nieuwe sim kaart werkt niet

Ongelezen bericht door GJvdZ »

wieder schreef:3G data? Bel je dan via internet op die mobiele telefoon? Vast niet. Al zijn er idd mensen die dat doen.
Dat staat er toch niet? Wat HN eigenlijk wil zeggen is dat ze alleen nog maar USIM's leveren, maar dan snapt niemand waar ze het over hebben. Dat vertaal je dan naar "alleen geschikt voor telefoons die 3G ondersteunen". Dan snappen al een stuk meer mensen het.

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Hollands nieuwe sim kaart werkt niet

Ongelezen bericht door prem »

Snhel5 schreef:Prepaid sim besteld zonder telefoon.
Nummer is alleen bedoelt om op bereikbaar te zijn.

Krijg je een sim kaart die in 4 verschillende telefoons niet werkt.
Telefoons werken met prepaid van andere provider probleemloos.

.
Wat u zegt zegt niets, als u de prepaid kaarten in de prepaid telefoons die er bij horen werken ze ook als er een lock op zit, switch ze eens dan weet u het. Ik bedoel dus, stop een Vodafone pp eens in een KPN telefoon.

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollands nieuwe sim kaart werkt niet

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Snhel5 schreef:Prepaid sim besteld zonder telefoon.
Nummer is alleen bedoelt om op bereikbaar te zijn.

Krijg je een sim kaart die in 4 verschillende telefoons niet werkt.
Telefoons werken met prepaid van andere provider probleemloos.

Pas bij contact met een medewerker blijkt dat er alleen smartphones worden ondersteund met 3G data verbinding.
Dat staat nergens vermeld bij het bestellen of in de handleiding.

Men vind dit echter geen reden om de simkaart dan maar terug te nemen.
Beste klant,

Bedankt voor uw bericht. Wij kijken graag samen met u naar de mogelijkheden. Stuurt u ons een bericht via Facebook of Twitter?
De antwoorden op algemene vragen vindt u via www.hollandsnieuwe.nl/klantenservice bij onze virtuele collega Anouk.

Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Hollands nieuwe sim kaart werkt niet

Ongelezen bericht door dhc »

Volslagen idioot dat je een bericht moet sturen via Facebook of Twitter. Wellicht is HN niet op de hoogte van het feit dat er nog steeds KLANTEN zijn die beiden niet gebruiken! Het zou netjes zijn ook een open vraag te kunnen stellen via de site van HN! HN biedt deze mogelijkheid slechts zeer beperkt aan!
Flutbedrijf dus....

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Hollands nieuwe sim kaart werkt niet

Ongelezen bericht door bprosman »

Hier het zelfde probleem. Nummer wat 3 minuten per maand gebruikt wordt werkte niet in een paar jaar oude (SIMLockvrije) Nokia. Voor 19,95 bij Coolbue een Samsung gekocht, probleem opgelost.
Weet overigens niet of andere budget providers dit zelfde probleem hebben.

Gesloten