LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollands nieuwe

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
hamster12
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 mei 2014 15:47

Hollands nieuwe

Ongelezen bericht door hamster12 » 06 mei 2014 20:20

Beste Radar

Ik heb op 22-4-2014 een mobiel uitgezocht bij Hollands nieuwe incl.. abonnement
het toestel was niet voorradig

het volgende kreeg ik bij mijn besteld informatie
LET OP : het toestel van je keuze is momenteel niet op voorraad we verwachten dat het toestel binnen enkele dagen weer beschikbaar zal zijn we houden je per e-mail op de hoogte


na facebook contact werd er 2x gesuggereerd dat er een levering binnen zou komen en dat mijn
mobiel er misschien wel bij zit 2 uur later krijg je een mail dat mijn toestel op
16-5-2014 bij hun in het magazijn aanwezig zal zijn het toestel wat ik heb uitgekozen is
huawei ascend p6

nu is mijn vraag hoelang mag dit duren

sjohie
Berichten: 9051
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Hollands nieuwe

Ongelezen bericht door sjohie » 06 mei 2014 20:29

30 dagen, dus dat halen ze zo te lezen wel.

hamster12
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 mei 2014 15:47

Re: Hollands nieuwe

Ongelezen bericht door hamster12 » 06 mei 2014 20:33

beste sjohie stel je voor dat ze er overheen gaan over die 30 dagen wat kan ik dan doen

encore
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Hollands nieuwe

Ongelezen bericht door encore » 06 mei 2014 20:34

hamster12 schreef:beste sjohie stel je voor dat ze er overheen gaan over die 30 dagen wat kan ik dan doen
Niet vooruit lopen op de zaken. Maar na die 30 dagen kun je ff niet meer bellen denk ik

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollands nieuwe

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe » 27 mei 2014 12:21

hamster12 schreef:Beste Radar

Ik heb op 22-4-2014 een mobiel uitgezocht bij Hollands nieuwe incl.. abonnement
het toestel was niet voorradig

het volgende kreeg ik bij mijn besteld informatie
LET OP : het toestel van je keuze is momenteel niet op voorraad we verwachten dat het toestel binnen enkele dagen weer beschikbaar zal zijn we houden je per e-mail op de hoogte


na facebook contact werd er 2x gesuggereerd dat er een levering binnen zou komen en dat mijn
mobiel er misschien wel bij zit 2 uur later krijg je een mail dat mijn toestel op
16-5-2014 bij hun in het magazijn aanwezig zal zijn het toestel wat ik heb uitgekozen is
huawei ascend p6

nu is mijn vraag hoelang mag dit duren
Beste hamster12,

Wat vervelend dat de levertijd van het toestel langer was dan u verwachtte. Heeft u inmiddels het toestel in ontvangst genomen?
Als u nog vragen heeft, dan horen we het graag via Facebook en Twitter.

Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

LindsayE
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mei 2014 22:35

Re: Hollands nieuwe

Ongelezen bericht door LindsayE » 28 mei 2014 22:45

Beste Radar,

Ik wilde een sim only bestellen bij Hollandse Nieuwe. Ik kwam uit op een bedrag van 9 euro per maand (275 MB/minuten/sms + 1000 gratis voor 12 maand). Toen wilde ik de Huawei ascend G6 erbij bestellen, werd precies hetzelfde sim only pakket ineens 11 euro voor de 275 MB/minuten/sms en moet ik 1 euro betalen voor de 1000 smsjes (dit is exclusief de kosten voor de telefoon). Dus 12 euro in totaal waar ik eerst nog maar 9 voor hoefde te betalen.
Ik heb geprobeerd om de sim only los te kopen en daarna de telefoon los te kopen, echter geeft de Hollandse Nieuwe mij geen keus want de mobiel die ik wil hebben MOET je met de sim only tegelijk bestellen en dan moet je dus ineens extra betalen wat ik zojuist heb uitgelegd.

Mag dit zo maar? Dat je ineens meer moet betalen voor precies hetzelfde pakket bij dezelfde provider?

Gesloten