LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Motormiss
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 apr 2012 09:59

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door Motormiss »

De vorige keer snelle actie van Hollandsnieuwe nav een post op dit forum. Een telefoontje en een adres waarheen ik mijn pakket kon sturen en nummerbehoud werd geannuleerd. Alles leek in orde :arrow:
Maar daarna totale stilte en nu is tot mijn grote frustratie mijn simkaart geinactiveerd :evil: . Dus niks genannuleerd en hoe t met mijn annulering van het abo zit of wanneer het geld terugkomt evenmin.
Hollands nieuwe heeft ervoor gezorgd dat ik mobiel totaal onbereikbaar ben en wie kun je bereiken bij Hollandsnieuwe????
Hoe komt dit weer goed? Iemand een idee? Klantenservice bericht niet terug en teruggebeld worden kan over 5 dagen!

deenja
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jun 2008 23:04

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door deenja »

Uit het register van de KVK .


Hollandse nieuwe B.V.
Sint Walburgstraat 2
9712 HX Groningen
KVK nummer 02101420

deenja
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jun 2008 23:04

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door deenja »

Uit het telefoonboek


087-8759510 Hollandse Nieuwe Sint Walburgstraat 2 9712HX Groningen

In ieder geval geen duur 0900 nummer

Motormiss
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 apr 2012 09:59

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door Motormiss »

deenja schreef:Uit het telefoonboek


087-8759510 Hollandse Nieuwe Sint Walburgstraat 2 9712HX Groningen

In ieder geval geen duur 0900 nummer
Dank je Deenja, ik had ook al een ander nummer: 023-7521600. Maar je krijgt een bandje dat je t via de website moet doen en niemand te spreken!

MAXIEM

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Beste deelja,

Je moet medeconsumenten niet op het verkeerde been zetten. Hollands Nieuwe BV in Groningen is een arbeidsbemiddelingbureau in Groningen. Dat bureau geeft dus niets te maken met de provider hollandsnieuwe.

Maxiem.

tomgo
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 apr 2012 11:55

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door tomgo »

hallo allemaal,

sinds 1 dag klant..en zowaar ik kan niet gebeld worden.
en hoe bereik je de klantenservive? alleen per mail..en als je geluk hebt wordt je over een paar dagen teruggebeld..

Mijn ervaring tot nu toe: WAARDELOOS

Renske99
Berichten: 263
Lid geworden op: 19 dec 2011 13:00

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door Renske99 »

Enig die hollandse nieuwe, mijn verstand zegt dat het vis is :roll:

Even zonder dollen nu, hollandse nieuwe doet dus zaken met vodafone als ik het goed begrepen heb, laat vodafone nu de enige zijn waar wij buiten het dekkingsgebied vallen, erg vreemd vind ik dat, maar het is helaas zo.

Oke HN had een leuke aanbieding maar door alle slechte berichten hier en ook nog de wetenschap dat ze met vodafone werken, het houd me tegen.
Dan nog liever zonder abo, dan me een boel ellende op de hals te halen.

Iedereen bedankt voor de waarschuwingen voor HN, ik lees steeds meer dat ze bij HN eigenlijk nog heel veel moeten leren

MAXIEM

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door MAXIEM »

tomgo

Het webcareteam van hn zal hier zeker reageren. Even geduld dus.

Maxiem.

Motormiss
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 apr 2012 09:59

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door Motormiss »

MAXIEM schreef:tomgo

Het webcareteam van hn zal hier zeker reageren. Even geduld dus.

Maxiem.
Mijn dochter had ook een tweet gestuurd en daarop is gereageerd, ze hebben me gebeld.
ik blijf het typisch vinden dat ze op deze soort media direct reageren en verder zo goed als niet bereikbaar zijn.

MAXIEM

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Motormiss

Ergens bij de directie van dit bedrijf zit er een draadje los.

Maxiem.

Motormiss
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 apr 2012 09:59

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door Motormiss »

Wat een gedoe bij Hollands Nieuwe :oops: nog steeds geen bevestigingsmail en ook mn geld niet terug na 3 weken!!
Op berichten via hun eigen webformulier reageren ze niet en de belafspraak is ook verlopen zonder contact :?: :twisted: :?:
Ze reageren uitsluiten op berichten via dit soort fora en op tweets, belachelijk!! Ga vooral NOOIT een contract aan met Hollands Nieuwe :!:

MAXIEM

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Motormiss

Je schrijft:
Op berichten via hun eigen webformulier reageren ze niet en de bel-afspraak is ook verlopen zonder contact.

Uit meerdere forumberichten in de laatste weken over Hollandsnieuwe blijkt, dat Hn niet alleen normaal telefonisch onbereikbaar is (ze beschikken immers nog steeds niet over een normaal bereikbare telefonische klantenservice), maar ook, dat zij zich niet altijd aan afspraken houden. Een uiterst bedenkelijke ontwikkeling, zullen we maar zeggen. Zo bouw je naar mijn mening echt geen bedrijf op, zo breek je juist een bedrijf af.

Maxiem.

ramoon1978
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2012 18:34

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door ramoon1978 »

Al een paar maanden houd ik forums over HN in de gaten. Ik heb sinds vorige maand mijn contract bij KPN opgezegd juist omdat ik graag over wilde stappen naar Sim only. Nu tijdelijk een prepaid kaartje zodat ik mij in alle rust even kan verdiepen in alle sim only aanbieders. Alles bij HN trekt mij al een hele tijd aan....waardoor ik toch blijf twijfelen. Het enige wat mij tegen houdt zijn alle negatieve reacties over de niet te bereiken helpdesk en heel veel problemen met het bel/sms/internet tegoed. Een vriendin was door mijn advies ook aan het overwegen om bij HN te gaan, maar heeft (gelukkig) door alle negatieve verhalen besloten dit niet te doen. Ook ik ben nu geneigd om geen overeenkomst met HN aan te gaan...
Dan is het misschien toch verstandiger om maar iets meer te betalen en zelf mijn belminuten in de gaten te houden zodat ik niet heel duur buiten mijn bundel bel?!

Ik had heel erg gehoopt dat in de loop van afgelopen maanden HN geleerd zou hebben van alle negatieve reacties over de helpdesk en hier wat aan verandert zou hebben. Een gemiste kans van HN....ik ga in ieder geval niet me ze in zee en zal andere mensen HN bij voorbaat niet meer aanbevelen.

Erg jammer!! :(

MAXIEM

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door MAXIEM »

ramoon1978

Ik heb alle begrip voor jouw besluit. Een bedrijf dat geen normaal telefonisch bereikbare professionele klantenservice heeft kan het m.i. enkele jaren uithouden, maar dan komt toch echt het eind van de rit in zicht. Daar zit naar mijn mening geen perspectief in. Jammer dat de "leiding" van dit nog jonge bedrijf daar blijkbaar anders over denkt. We zullen maar zeggen: als het kalf verdronken is....... .

Maxiem.

Motormiss
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 apr 2012 09:59

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door Motormiss »

[quote="ramoon1978"]Ik had heel erg gehoopt dat in de loop van afgelopen maanden HN geleerd zou hebben van alle negatieve reacties over de helpdesk en hier wat aan verandert zou hebben. Een gemiste kans van HN....ik ga in ieder geval niet me ze in zee en zal andere mensen HN bij voorbaat niet meer aanbevelen. quote]

Heb nu al 3 mails en 2 belafspraken waarop gewoon niet gereageerd wordt! Ik word er echt niet goed van, heb maar wéér een brief naar t hoofdkantoor gestuurd, maar op mn vorige aangetekende brief ook nul reactie gehad!
Dus mijn advies is..... kies NIET voor HN!!

Williewortelke
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 mar 2012 23:10

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door Williewortelke »

Het verbaast me dat iedereen kennelijk denkt dat het een ander bedrijf is dan Vodafone. Maar Hollands Nieuwe is gewoon een handelsnaam van Vodafone net als Sizz. Dat ze daar een aparte business unit voor opzetten wil nog niet zeggen dat het een "jong bedrijfje" is. Op het contract dat ik heb ontvangen staat ook dat het contract is afgesloten met Vodafone handelend onder de naam Hollands Nieuwe.

MAXIEM

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Williewortelke

Hoe meer consumenten dat weten, hoe meer schade Vodafoon zelf kan en zal lijden door het image van hun kindje hollandsnieuwe. Vanuit die optiek is er dan m.i. sprake van een weinig intelligent businessbeleid van Vodafoon.

Maxiem.
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 03 mei 2012 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Motormiss
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 apr 2012 09:59

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door Motormiss »

Ik heb Vodafone ook gebeld hierover, maar die kunnen hier niks mee. Zij leveren alleen het netwerk zeggen ze :?:

fhvdberg
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 nov 2013 14:04

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door fhvdberg »

Ik kan alleen noodoproepen plaatsen en probeer Hollandsnieuwe te bereiken. Dit lijkt op geen enkele manier mogelijk. Geen telefoonnummer, geen contactformulier niets zoek het maar uit........
Alleen antwoorden op mogelijke vragen op de site. Geen enkele service en nu geen idee wat ik moet doen.

henk51
Berichten: 1676
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door henk51 »

door fhvdberg » 29 nov 2013 15:09

Ik kan alleen noodoproepen plaatsen en probeer Hollandsnieuwe te bereiken. Dit lijkt op geen enkele manier mogelijk. Geen telefoonnummer, geen contactformulier niets zoek het maar uit........
Alleen antwoorden op mogelijke vragen op de site. Geen enkele service en nu geen idee wat ik moet doen.
Wat je moet doen gewoon goed zoeken en lezen


Citaat website:

We doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn met al je vragen over je abonnement van hollandsnieuwe. Als je niet vindt wat je zoekt, vind je hier de snelste manier om alsnog antwoord te krijgen.

Op woordje hier klikken in de tekst en dan ziet u dit

Contact Hollands Nieuwe
Facebook Twitter Email ( gratis)
0900-0324 0,15 per minuut

gr Henk

Gesloten