LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsnieuwe een doffe ellende

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
schetselaar
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2013 09:59

Hollandsnieuwe een doffe ellende

Ongelezen bericht door schetselaar »

mijn verhaal begint na bijna een half jaar dat alles goed ging en een super tevrede klant was

op 21-02-2013 kwam ik tot de ontdekking dat ik de betaallink kwijt was (door de overgang man op skype) waarop ik dus hollands nieuwe een mail stuurde met het verzoek om een nieuwe link omdat die dag mijn laatste dag was te betalen

ik kreeg een mail terug ik had geen achterstand, waarop ik dus eieren voor me geld koos en mijn abbonementsgeld zelf maar overgemaakt heb en meteen het bewijs heb verstuurt, daarop volgde geen reactie meer tot de maandag erna dat ik afgesloten was door een betaal achterstand? ik had toch betaalt! nou hun zagen niks

vanaf dat moment ben ik tot donderdag aan het mailen geweest deze werden behandelt door veel verschillende mensen, de antwoorden wisselde zo sterk dat ik in 3 minuten tijd te horen kreeg ik had geen achterstand en kon ieder moment weer aangesloten worden, en er zat een incassoburo op dus ik had geen mogelijkheid te betalen

verbaast heb ik die donderdag dan toch maar eens gebeld, daar kreeg ik een jonge man aan de lijn, hij begreep mijn punt maar kon niks voor me doen, een uur later en nog niks wijzer kon hij niet meer voor me doen dan het door te zetten en ik zou terug gebeld worden, hoe dan? ik ben toch niet bereikbaar? op een ander nummer dan? nou ik heb ze maar mijn vaste nummer gegeven in de hoop dat ik gebeld zou worden

afgelopen donderdag nog niks gehoort van hollands nieuwe, nog maar weer eens gebeld, daar kreeg ik steffanie aan de telefoon, een behulpzame dame zei begreep mijn probleem en vroeg mij alle mails door te sturen naar haar en duidelijk in mijn mail te zetten dat het aan steffanie gericht was, ik dacht eindelijk wordt ik nu eens geholpen, zo gezegt zo gedaan heb de mail verstuurt en met dikke vette letters erboven gezegt dat het uitsluitend aan steffanie gericht was

om 21.00 jawel hoor mail hollands nieuwe tot mijn verbazing van heel iemand anders :oops:

vanmorgen (vrijdag) maar weer eens gebeld dit keer kreeg ik laura aan de telefoon, weer heel me verhaal gedaan, zei ging nakijken wat ze voor mij kon betekenen en zou me terug bellen, dat deed ze netjes binnen een uur had ik antwoord, niet dat het antwoord mij verder vooruit heeft geholpen, want haar meerdere zei naar haar zeggen ik moest alsnog 10.00 boete betalen om aangesloten te worden en mijn geleden schade door het niet bereikbaar zijn en het bellen naar de klantenservice dat was dan mijn pakkie aan

kortom je vraagt hollandsnieuwe ergens om hun informeren je verkeert je wordt afgesloten maakt kosten en als oplossingen komt hollands nieuwe met het antwoord je betaal link loopt nog 2 dagen dan kun je nog die 10.00 extra betalen en daarna??? dat is afwachten

nou hollands nieuwe ik ga jullie echt geen 10.00 extra betalen, dat doe ik als jullie mij mijn geleden schade betalen a zo'n 350.- en als jullie niet met een oplossing komen zien we elkaar in de rechtbank! ben helemaal klaar met jullie

joze1985
Berichten: 26
Lid geworden op: 17 mar 2013 21:40

Re: Hollandsnieuwe een doffe ellende

Ongelezen bericht door joze1985 »

Jeetje want rot voor je zeg, Ik had het ook niet betaald ik heb het ooit ook mee gemaakt.
Ik heb een aangetekende brief gestuurd en die was niet al te aardig kan ik je melden.
Maar bij mij was het netjes opgelost, gelukkig. Hoe is het nu afgelopen?

vavuva
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 mar 2013 15:57

Re: Hollandsnieuwe een doffe ellende

Ongelezen bericht door vavuva »

ik ben al drie mnd bezig om onterechte geinde bedragen 3x 19.25 terug te krijgen.
ze sturen je van het kastje naar de muur.
stuur je een email dan krijg je bericht hierop terug en volgens reageer je hierop dan krijg weer van iemand anders antwooed en ze beloven van alles maar doen niets.
ik wil er nog niet eens een gratis abonnement van hebben.
p.s volgens mij zit hun callcentrum in het buitenland en daarom loop alles in het honderd.
succes vavuva

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollandsnieuwe een doffe ellende

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

schetselaar schreef:mijn verhaal begint na bijna een half jaar dat alles goed ging en een super tevrede klant was

op 21-02-2013 kwam ik tot de ontdekking dat ik de betaallink kwijt was (door de overgang man op skype) waarop ik dus hollands nieuwe een mail stuurde met het verzoek om een nieuwe link omdat die dag mijn laatste dag was te betalen

ik kreeg een mail terug ik had geen achterstand, waarop ik dus eieren voor me geld koos en mijn abbonementsgeld zelf maar overgemaakt heb en meteen het bewijs heb verstuurt, daarop volgde geen reactie meer tot de maandag erna dat ik afgesloten was door een betaal achterstand? ik had toch betaalt! nou hun zagen niks"
Hallo,

Erg vervelend dat het probleem volgens u niet naar behoren is opgelost. Graag wil ik weten of het probleem nog speelt aangezien de verstreken tijd. Mocht dit zo zijn, dan ontvang ik graag uw persoonsgegevens in een privébericht. Dan zoek ik dit graag voor u uit.

Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

Gesloten