LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsnieuwe

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Dor-1
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mei 2013 07:25

Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door Dor-1 »

Sinds 29 april een nieuw abonnement van 2 jaar bij hollandsnieuwe. Ineens sinds eergisteravond geen beltegoed en data tegoed meer. Gebeld, eerst wordt je verschrikkelijk lang in de wacht gezet á €0.15 ct. p.m. en dan hoor je dat er problemen zijn op de fin. administratie waardoor het maandbedrag niet is afgeschreven en daardoor er niet is opgewaardeerd. Men kan je niet doorverbinden met de desbetreffende afdeling,maar "het komt goed hoor!". Gisterenmiddag weer gebeld (weer lange tijd in de wacht) en de reactie is: "wat vreemd, we zoeken het uit, het komt vandaag goed"), de klantenservice sluit om 17.00 u. dus toch maar weer gebeld om die tijd want nog steeds niet aangesloten. Nu werd er gezegd dat ze (waarschijnlijk) hebben geprobeerd te incasseren maar dat de bank niet meewerkt! Terwijl er genoeg geld op de rekening staat. Hij ziet dat er 's ochtends toch is geïncasseerd dus voor vannacht moet het zijn geregeld. Inmiddels zijn we weer een dag verder en nog steeds niets. Heb ook al een mail gestuurd maar het automatische antwoord meldt dat ik binnen 2 werkdagen bericht krijg, wat heb ik daar nu aan!!!! Ik wil gewoon bellen.
Ik ben nog maar een maand bij Hollandsnieuwe maar wil er eigenlijk wel onderuit. Ik dacht een goede deal te hebben met een Samsung S3mini en een goed abonnement maar de volg. keer betaal ik liever wat meer en krijg meer service. Wat kan ik nog doen?

Dor-1
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mei 2013 07:25

Re: Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door Dor-1 »

Inmiddels een dag verder, het geld is al gisteren afgeschreven en nog steeds niets. Heb vandaag nog een keer gebeld( €. 2.50 verder, ka ching!, )en nog steeds niets.
Weet niet meer wat te doen. Suggesties?

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door atesli »

Hollands nieuwe heeft enorm veel klachten , gebruik de zoek funktie eens.
Je krijgt dan alles van deze provider , wellicht kan je daar tips uit halen.
Veel sterkte !

Nico301
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 jun 2013 18:16

Re: Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door Nico301 »

kan je niet de bel me terug functie gebruiken ?

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Dor-1 schreef:Sinds 29 april een nieuw abonnement van 2 jaar bij hollandsnieuwe. Ineens sinds eergisteravond geen beltegoed en data tegoed meer. Gebeld, eerst wordt je verschrikkelijk lang in de wacht gezet á €0.15 ct. p.m. en dan hoor je dat er problemen zijn op de fin. administratie waardoor het maandbedrag niet is afgeschreven en daardoor er niet is opgewaardeerd. Men kan je niet doorverbinden met de desbetreffende afdeling,maar "het komt goed hoor!". Gisterenmiddag weer gebeld (weer lange tijd in de wacht) en de reactie is: "wat vreemd, we zoeken het uit, het komt vandaag goed"), de klantenservice sluit om 17.00 u. dus toch maar weer gebeld om die tijd want nog steeds niet aangesloten. Nu werd (...)
Hallo Dor-1,


Wat vervelend om te lezen dat je eerste aanraking met hollandsnieuwe niet geheel naar wens is verlopen. Graag zoek ik het voor je uit en kijk ik wat ik voor je kan doen.

Zou je mij in een privé bericht je 06-nummer en emailadres willen sturen? Dan zoek ik het graag voor je na.

Vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Dor-1 schreef:Sinds 29 april een nieuw abonnement van 2 jaar bij hollandsnieuwe. Ineens sinds eergisteravond geen beltegoed en data tegoed meer. Gebeld, eerst wordt je verschrikkelijk lang in de wacht gezet á €0.15 ct. p.m. en dan hoor je dat er problemen zijn op de fin. administratie waardoor het maandbedrag niet is afgeschreven en daardoor er niet is opgewaardeerd. Men kan je niet doorverbinden met de desbetreffende afdeling,maar "het komt goed hoor!". Gisterenmiddag weer gebeld (weer lange tijd in de wacht) en de reactie is: "wat vreemd, we zoeken het uit, het komt vandaag goed"), de klantenservice sluit om 17.00 u. dus toch maar weer gebeld om die tijd want nog steeds niet aangesloten. Nu werd (...)
Hallo Dor-1,


Wat vervelend om te lezen dat je eerste aanraking met hollandsnieuwe niet geheel naar wens is verlopen. Graag zoek ik het voor je uit en kijk ik wat ik voor je kan doen.

Zou je mij in een privé bericht je 06-nummer en emailadres willen sturen? Dan zoek ik het graag voor je na.

Vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe

pvherrie
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 aug 2014 12:11

Re: Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door pvherrie »

Ik zie hier een aantal reacties van iemand van Hollandsnieuwe. Waarom neemt er iemand van Hollandsnieuwe wel de moeite om hier problemen op te lossen maar niet via hun (niet) helpdesk die 80 cent per minuut kost.

Uiteraard heb ook ik veel gezeik met dit bedrijf.
Na een foutje met een betaling van wel 10 hele euros die ik graag op een fatsoenlijke manier op wilde lossen is het schier onmogelijk om maar op wat voor manier dan ook contact op te nemen met dit bedrijf. Volgens HN zou ik 3x een email van hun ontvangen dat ik nog een achterstallige betaling moet betalen dit binnen 5 dagen. Echter kreeg ik op donderdag een mail en werd ik vrijdagmiddag om 16.00 uur afgesloten waardoor ik niet meer de mogelijkheid had om het voor het weekend te regelen. Erg fijn HN.
Wel heb ik diezelfde vrijdag alles betaald en de maandag erna in totaal 3 keer 15 minuten geprobeerd om via de helpdesk te vragen hoe nu verder. Dit zonder resultaat omdat ik gewoon niemand te spreken krijg. Even snel berekend kost mij dit grapje 45x 0,80 dus 36,- . Maar ik weet nog steeds niet wanneer ik kan bellen of gebeld worden. Ook geeft de HN site een mogelijkheid om vragen te stellen aan "Anouk" maar "Anouk" geeft helemaal geen antwoord op mijn vragen.
Het is intussen woensdag, kan nog steeds niet bellen en ik ben nog geen steek verder.
Ik begrijp heel goed dat je met zo'n goedkoop abonnement niet veel moet verwachten maar dit is echt te gek voor woorden. Na alle reacties van mensen hier en op nog een paar andere sites ben ik erg bang dat ik nog veel meer problemen krijg als ik straks mijn abo wil opzeggen.

Hollandsnieuwe/Vodafone, ga je schamen

Joost en Maikel
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 aug 2014 20:48

Re: Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door Joost en Maikel »

Beste Radar,


Ook ik wordt gek van de problemen rond Hollandsnieuwe.
Tijdens mijn afsluiting bij de Bel Company is per ongeluk mijn rekeningnummer verkeerd ingevoerd.
Hier kwam ik helaas later achter, al na de eerste maand heb ik geprobeerd om Hollandsnieuwe te contacteren.
In de eerste instantie heb ik ze gemaild maar tot op vandaag wacht ik nog steeds op dit antwoord.

Ik heb ze geprobeerd te bellen ten eerste is het moeilijk om achter hun telefoonnummer te komen.
Vervolgens wist de telefoniste het antwoord op mijn vraag niet zo moeilijk is de vraag niet "Kan u mijn rekeningnummer wijzigen?''

Vervolgens heb ik via mijn Hollandsnieuwe.nl mijn rekening nummer gewijzigd.
En daarop een automatische no-reply mail gekregen dat deze gewijzigd was.
De volgende maand kreeg ik weer te horen dat mijn rekeningnummer niet klopte na check op mijn Hollandsnieuwe.nl was dit nog altijd mijn verkeerde rekeningnummer.

Vervolgens heb ik ze een bericht op Facebook verstuurd hierop kreeg ik gelukkig wel antwoord op, ook nu werd mij verteld dat mijn rekeningnummer gewijzigd was.
We zijn inmiddels ander half jaar verder en tot op de dag van vandaag hebben ze nog steeds niet het voor elkaar kunnen krijgen om mijn rekeningnummer te wijzigen.

Ik hoop dat Hollandsnieuwe dit ooit nog voor elkaar krijgt om voor iemand dit te wijzigen.
Ik ben er in ieder geval over uit nooit meer Hollandsnieuwe!
Mijn abonnement loopt in Februari eindelijk af en dan gaat bij ons de vlag uit.
Wat een flut bedrijf.

Met vriendelijke groet,

Joost

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door berndv »

pvherrie schreef:helpdesk die 80 cent per minuut kost
pvherrie schreef:Ik in totaal 3 keer 15 minuten geprobeerd om via de helpdesk te vragen hoe nu verder. Dit zonder resultaat omdat ik gewoon niemand te spreken krijg. Even snel berekend kost mij dit grapje 45x 0,80 dus 36,- .
Geluk bij een ongeluk, de regels voor die nummers die officieel als klantenservice gebruikt worden zijn veranderd.
Zie:
https://www.consuwijzer.nl/telecom-post ... ArN28P8HAQ
Ik weet wel dat hn officieel geen telefonische klantenservice heeft, dus weet niet in hoeverre die regels daarvoor gelden. Het niet hebben van een telefonische klantenservice is ook onderdeel van het verdienmodel. Maar zoals ik ze hier op dit forum tegenkom lijkt het bijna dat het niet verlenen van service in het algemeen onderdeel is van hun verdienmodel

Gesloten